Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wil ook graag maar ik hoor niets meer van GSE !
De mijne (digi dashboard ) koud 5 blokjes en warm 3-4 wisseld met toerental.
Bij de 24V is volgens mij de sensor kapot, koud en warm altijd 5 blokjes !kan kloppen wat je zegt maar zou toch eerst compressie meten voordat ik de kop demonteer.
Kan ook zijn dat je kabels niet goed zitten en dan doet die dat ook wat jij verteld ( ploffen in de inlaat ) !!!!!Geen geld en dan nog goed passende kabels ook !
Zal eens kijken of ze er ook van een 24V hebben.Zou eens compressie meten, weet je meer !
gelukkig iemand die er ook na heeft gekeken, dus wat ik had nagekeken klopt dus wel !!!!
Dat was even zweten toen die niet wou starten zeker?
maar gelukkig loopt die nu weer goed.
Geen geld 35 euries voor zo’n setje kabels !
En ook niet te lang volgens de foto’s , heb wel eens kabels vervangen en dan moest ik er eerst een lus inleggen om ze een beetje goed weg te leggen….Monza Ron,
Als ik op de site kijk van h-base, geven ze bij die type’s die jij aangeeft allemaal verschillende nummers aan voor die schokbrekers achter, dus er zit wel verschil in demping of lengte/dikte !
origineel gepost door MonzaRon
tussentijdse balans: ;)Schokbrekers van de volgende modellen zijn te gebruiken bij een Monza A/Senator A:
Opel Ascona B :thumbup
Opel Rekord B/C/D/E [welke type]:hmmz
Opel Senator B [met aanpassingen onderste busjes] :thumbup
Opel…………… [zijn er nog meer] :hmmzGSE, ik heb wel intresse in dit setje.
Kan jij mij u2u sturen waar ik dit kan halen/bestellen ?de mijne is van april 1992 dus dat is al het “sterke” type ?
Maar voor 300 euries heb je alleen de ketting of zitten de geleiders er dan ook bij ?
En hoe zit dan met de koppakking want die moet eraf voor de geleiders !Zijn die nog wel te krijgen dan ?
zie ze niet op mij onderdelen programma staan , die van een senator ook niet meer hoor !
Mischien bij opel4ever ? daar heb ik nog niet gekeken.Hallo weet hier soms iemand wanneer de ketting van zo’n motor moet vervangen worden?
Ben bij een dealer geweest maar die vervangen hem nooit !
Als ik op een site in duitsland kijk dan zeggen ze bij de eerste modellen 3.0-24V moeten ze vervangen worden de latere niet meer .
Weet iemand vanaf welk motortype/ bouwjaar er sterkere in gegaan zijn?
Of hoe kan je het controleren ?
Vindt het zonde om hem te vervangen als het niet nodig is, maar als die breekt wordt ik pas echt misselijk van die prijzen denk ik !!!Klopt heb ik ook al liggen moet het busje onder iets groter boren en iets korter maken anders kan de moer er niet goed op.
Is goed te doen.
heb wel even bij de smid het gat iets groter laten boren want die grote maten heb ik zelf ook niet.Is het een aluminium strip ?
Zoja, dan is het oxidatie van het aluminium wat eraf komt….Hallo ik heb er vorige week ook eens over nagevraagd bij een opel dealer in Den Bosch, maar die hadden er ook nog nooit een vervangen !!!
Hadden er ook nog nooit van gehoord dat ze konden breken.
Vreemd dat ze er in Duitsland wel over vertellen en vervangen en hier niet ???
Denk dat ik de hele set toch maar ga vervangen, maar moet daar de kop er voor af of kan je dat zo ook ?
Als ik op de foto hierboven kijk moet de kop er wel voor af als ik de geleiders wil mee vervangen…Nog bedankt voor je sms, fijn om te horen dat alles weer werkt.
veel succes met je “koele” monza ;) ;)
Mischien zien we elkaar nog een keer op een meeting ?Er staat een senator A2 op marktplaats in kaatsheuvel waar al het een en ander afgesloopt is.
Mischien heb je er iets aan ????????????????????Succes.
Remklauw van een 3.0 E is gewoon nog nieuw te bestellen kost 108 euro ex btw.
Ontluchten blijft hetzelfde als bij motorfietsen…Ik zou niet de chassis balken aanpassen, dan maar steunen maken lijkt mij beter. Zeker als je een aanrijding krijgt , chassis balken zijn ook een gedeelte van de kreukelzone bij een aanrijding !
En als je te veel verstevigt/verzwaard wordt er een ander punt ( bijvoorbeeld de A-style weer zwakker )
En zit je er straks zelf klem tussen!
maar dat is mij mening ;):angelWat dacht je van krimpkous er overeen trekken, als je de doppen kunt los maken ?
Zou eerder voor een v8 diesel gaan, die zie je niet veel !!!!
En je hoeft ook niet zo veel aan te passen.
En heb je ook nog kofferbak over zonder zo”n gasbom !!! ;)Ik heb nog een goed werkende digi display liggen, als je interesse hebt…..
ik heb je een u2u gestuurd, ik hoor het wel.
Wat wil je er voor geven ? deze is nog goed……
-
AuteurBerichten