Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Worden de spiegels ook niet warm?
Krijg je wel spanning op de draden achter op de spiegel ?Als je voltmeter niet reageert zal de spiegel verwarming waarschijnlijk niet meer werken !
Maar druk het lampje eens aan en laat hem een paar minuten staan en voel dan eens aan je spiegelglas of deze al warm wordt. Dan weet je het zeker.;)Heb er laatst nog een gekocht, zat water in bij de mijne en daar kon die niet tegen ( raar he’ ):hmmz.
Had hem via MP gekocht voor 35 euro en hij werkt perfect ( gelukkig ):worsGse heeft gelijk heb ik ook bij allebei de voorportieren al gehad !
Ik heb dan wel een 4 traps automaat maar als ik vol gas weg rij trekt die geen worst van tafel totdat ik boven de 30 km per uur rij dan gaat die wel als een speer voorruit !
Ik heb dan nog wel een oude 3.0 E erin liggen met een gas injectie systeem.
Op benzine doet die het wel goed.:D
ben er net achter gekomen dat die ergens valse lucht langs het inlaat spruitstuk lekt !:hmmz
Zal binnekort wel over gaan als de 24 V er ( eindelijk ! ) in komt.:wors:wors:wors:worsZiet er goed uit, netjes gedaan.:wors:wors:wors
Als je zo de hele auto doet dan heb je er nog lang plezier van ( afgezien dat dit ook veel werk is ! ) ;)Veel rij plezier straks:):)
Haal de vlotter er even uit dan kan je kijken of je er een slang aan kan maken,
kan je ook gelijk kijken wat de aanvoer en retour moet worden.;)slangen los gemaakt en de nieuwe op maat terug geplaatst ?
Wat kan hier nu verkeerd aan gaan, heb de tank al weer gedemonteerd gehad en de slangen zitten niet klem ook de grote ontluchtings slang niet !Het lijkt wel of er een pijpje verstopt zit maar voor die tijd had ik er geen problemen mee :hmmz
Heb vorige week de tank gedemonteerd en de slangen allemaal vernieuwd en gecontroleerd of de slang niet ergens dubbel zit maar ik kan nu ( na het vervangen van de ontluchtingslangen ) niet gewoon tanken na 25 liter spuugt die alles weer eruit en moet ik het erin druppelen !!!:puke
heeft er iemand hier een oplossing voor :hmmz :hmmz
Super ron98 dus
Je had toen de kadett met een 1.6N en een 1.6S motor dat was makkelijk te onthouden !
de N = normale, tegenwoordig: euro95
de S= super, tegenwoordig: (als die nog te krijgen is) euro98 of 98 met loodvervanger.Ik heb ze van een senator B type pas gemaakt.
Gat iets groter geboord en een stukje afgeslepen anders kon ik ze niet meer vast zetten!
Deze zijn wel dezelfde lengte maar wel eens zo dik en dat merk ik goed, auto is achter veel stugger geworden.Kijk maar eens naar je paravan of je A stijl zal het wel ergens naar binnen lekken !
Heb het zelf ook gehad kwam langs de A stijl ! werd er niet vrolijk van. :puke
Heb de klok eruit gehaald en de zekeringkast weggedraaid en toen zag ik boven in de hoek onder het dashboard het naar binnen lekken. Heb toen het linker voorscherm gedemonteerd en de stijl gerestaureerd.Veel succes :wors
Kan zijn dat deze een andere waarde heeft dan die oude die je vervangen hebt, even op de zenders kijken naar de waarde’s.
Als je ze verkeerd aansluit dan zal de meter vol uitslaan bij stationiar draaien, kan verder geen kwaad als je ze even omwisseld …….Die zit tussen de inlaat struitstuk en kleppendeksel .
Zie je zo zitten, een kort stukje slang dwars op de inlaat en een lange slang naar voren voor de gasklep !
Deze hangt er gewoon tussen, dus NIET zo’n kleintje zwartje die op een injectie huis zit !!!!Kijk een naar je stappenmotor ( stationair stelmotortje ) of je regelkast die het stationair gedeelte regelt krijgt geen goed signaal of werkt zelf niet goed.
Ik zou beginnen met je stappenmotor te reinigen met remmenreiniger .Hiaco, ik heb er ook zender op mij stuurhuis zitten maar die is niet aangesloten!
Wat doet dat ding eigenlijk ?:hmmzSimpel, 2 schroeven zitten boven in de kap die om de klok zit.
2 schroeven onder ,naast stuurkolom ( kan zijn dat er nog afdekplaatjes voor zitten 4kant plaatje met een klein sleufje erin ).
Dan kan je die er tussen uit draaien langs het stuur. dan zie de andere schroeven al zitten die eruit en dan de klok naar voor kantelen en de stekkers eraf halen.
En ook de km teller kabel denk ik (heb zelf een digi dashboard ! )
Wat voor lampjes erin zitten weet ik zo niet, denk 3 watt steek lampjes ???Succes;)
Als er iets te doen is op Assen (dutch supercar challenge ) dan kan een van de 2 daarheen rijden !
Hij woont zelf in Breda.
Ik heb ook wel eens in de ene mogen rijden! hij heeft er 2 een met kenteken dat begint met PR en een met DN.
Die met het kenteken DN begint krijg ik niet mee die heeft meer dan 4oo pk aan de wielen !!!
En is die best zuinig op, gek he’ ;)Oke ik hoor het nog , heb hem dinsdag nodig.
Dan zou ik hem maandag kunnen ophalen.:thumbupbettus, als het niet roestig is wil ik het wel overnemen van je .
Laat maar weten wat het is en wat je er voor wilt hebben .:thumbupHee sjors Sleeuwijk kom ik wel eens via mij werk, Eindelijk een hier in de buurt ik werk bij v willegen in Andel !
Zie je mischien nog wel een keer.;)Ziet er op de foto’s perfect uit, lang gezocht en toch gevonden !
Denk dat je er nog veel plezier van zal hebben.
Veel rij plezier::wors :wubWat voor V-snaar heb je gemonteerd 9,5X of een 10x ?
Heb je een smallere dan 9,5 gemonteerd dan gaat die piepen en krijg je dit probleem!Ik heb het zelf namelijk ook gehad, maar nadat ik een breedere gemonteerd heb is het over.
anders http://www.opel4ever.nl heeft ze zo liggen (gebruikt ) 25 euro.
Zwarte Lotus Omega ? :swear
Overgespoten zeker, zijn maar in een kleur geleverd groen met een bepaalde gloed er overeen , weet zo niet meer hoe die kleur heet.He’ Bettus, wat heb jij niet liggen ?
Al die topic’s die ik bekijk heb jij wel onderdelen voor.:wors
Heb jij een opel magazijn of sloperij ?Wel leuk om te zien dat je je collega’s ermee kan helpen, goed bezig ;)
-
AuteurBerichten