Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij mij zitten er nieuwe onder maar is toen niet goed gedaan zijn nu alweer doorgeroest :hmmz
Net zoals jullie ook al omschrijven, alleen achter voor is het nog hard
heb nu weer nieuwe besteld en die gaan er binnenkort op:worsLijkt inderdaad op een gewoon opel blok ook geen turbo of iets dergelijks !:hmmz
gewoon een lotus kleppendeksel erop gezet :thumbdown28 november 2010 om 14:20 In reactie op: combischakelaar ruitenwisser/richtingaanwijzer senator a2 #17766098Yep, had hem willen inbouwen maar vindt dit niks met dat hendeltje om de sleutel eruit te krijgen !
Laat maar weten of je er nog intresse in hebt.27 november 2010 om 16:49 In reactie op: combischakelaar ruitenwisser/richtingaanwijzer senator a2 #17766096Heb nog een complete ( verstelbare ) stuurkolom liggen met een goed contact slot erin.
Heb er 80 euro voor betaald maar bouw het niet erin vindt dit beter ( mij mening ! )Gevonden !
Ook nog Nederlands en een los boekje voor de boordcomputer.
Wat heb je er voor over ?Heb laatst een dashboard gekocht met boekjes in het daschboard kastje van een monza !
Zal morgen even kijken of het instructieboekje er ook nog bij zit.origineel gepost door MonzaRon
origineel gepost door Ghanz
ach doet mij maar gewoon een heerlijke simpele 30ne c30ne ;)Deze ‘simpele’ update-blokken liggen ook niet meer gunstig voor het oprapen,
tenzij je kiest voor een blok met minimaal 2ton achter z’n kiezen.
die tijd is voorbij, de onderdelen ervan zijn idd ruimer voorhanden dan van een 24V. :thumbupIn mijn geval was er die overweging wel, een heerlijke simpele 30ne c30ne :D
maar de A2 met z’n 24V heeft me over die geestelijke drempel getrokken.
bijv bij stationair hoor ik het machientje amper, met z’n lichte tikkies, het geluid van de injectienaalden :wubtja, de onderdelen, tis de ketting en spanner,
meestal bij de eerste types 24V’s, die willen wel eens moeilijk doen, over de types erna lees je weinig negatiefs.
De 24V met z’n ketting verhaal blijft uiteraard voor sommigen een belemmering,
maar laten we eerlijk zijn, je moet het ruim van tevoren kunnen horen,
dat de ketting aan vervanging toe is, daar helpt de km teller je ook niet meer [kadoek na 2 ton bla bla verhaal] :hmmzdie ketting is niet de sluipmoordenaar van dit blokkie,
het zijn je oren, want het geratel/geklapper moet ruim van tevoren hoorbaar zijn :worsvoor de rest zijn alle onderdelen redelijk goed verkrijgbaar,
dat geeft dan, samen met dit staaltje techniek, weer een heerlijk gevoel ;)Spanner is bijna niet meer aan te komen !
Heb er 2weken geleden nog een kunnen aankomen, lag nog bij deopel dealer.
Heb toen gelijk gevraagd of er nog ergens in nederland een in het magazijn ligt maar helaas.Heb jij die motor bij kees in stavernisse gehaald ?
Daar komt mij senator vandaan…:PGisteren een oranje commodore met zwart dak gezien in Vuren op een bedrijfsterrein, iemand van hier ?
ja nu wel, allebei bedankt voor de informatie.
Ben, je hoeft nu niet je maat lastig te vallen ;):wors
oke ik wacht wel af :wors stel ik het project nog even uit ;)
Ben, had je maat nog geprobeerd om het in te scannen en door te sturen ?
Heb nog niks gezien in mij mail box :hmmzEen Reinz koppakkingset kost 179,50 en kopbouten 29,00 euro bij http://www.mijngrossier.nl ex btw maar als je een garage bedrijf noemt krijg je al snel 20% korting dus dan heb je de btw al weer terug !
Doe ik ook altijd :Poke Ben,
Mooi dan kan ik er over 2 weken eindelijk aan beginnen.
dat heb je soms wel eens ben je heel europa aan het afzoeken voor een spanner ligt die 14 km verder !
maar gelukkig heb ik hem nu :wors
zou er morgen aan beginnen maar wordt nu weer 2 weken uitgesteld :mad: :mad: :mad:
Heb nog wat andere klusjes die eerst gedaan moeten worden:pukeEen C4.0SE is verder hetzelfde maar de onderdelen zijn veel duurder als die kapot gaat, en net als bij de C3.0SE is de distributie ook een probleem om die nog te bestellen ! en zijn duur in aanschaf je ziet ze weinig !
Soms staat er een op mobile.de.Wat een liefhebber er voor over heeft ! Kijk eens op M.P kan je een schatting maken wat die waard is.
Gewoon slang losnemen vd stuurbekrachtiging en straks weer vullen met nieuwe ATF olie.
Koppakking zou ik niet vernieuwen zou eerst eens de motor laten lopen of daar ook geen tik inzit !
En de koppakking is nog snel geneoeg vervangen als die erin ligt.klopt Bjorn, het is de opel classic parts site.
Zou goed kunnen ben nog aan het zoeken of ik het kan vinden !
he’ he’ eindelijk een kettingspanner gevonden lag nog in het magazijn bij de opel dealer hier, hoe ver moet je soms zoeken !!
Heb gelijk laten nakijken of er nog ergens een lag of nog te bestellen was maar helaas is deze uit het programma!nu kan ik eindelijk ( als ik wat meer tijd krijg ! ) de kettingen, geleiders en spanners vervangen.
Als je complete koplampen met gele reflector zoekt, die stonden laatst 2 op het opelmagazijn in Duitsland.
Ben helaas de site kwijt geraakt toen mij pc vast zat !!!!!!!!!!!
Hij zit ergens in TRIER had hem ook via E-bay.de gevonden.Veel succes, :wors :wors :wors :wors :wors
Monzaruba die 2 gaten hoef je niet dicht te maken die zijn voor de automaatbak koeling !
en er zitten 2 sensoren op voor de airco ven te laten werken ( bedoelde je die misschien )
heb hem zelf pas vervangen in september had hem in den bosch besteld moest wel uit duitsland komen !up:wors
een airco radiateur is dikker ( 3 laags koelblok )
een gewone is maar 2laags verder was die hetzelfde.origineel gepost door GSE
Koppaking hoeft der niet af,voor 300 of 325€ heb je een compleet setje inclusief geleiders en pakkingen enz enz,inclusief een handleiding hoe te vervangen en welk nokje weg te slijpen als je interesse hebt dan meld je maar.Ben zou jij eens kunnen kijken of jij die handleiding nog ergens kan vinden.
-
AuteurBerichten