Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
????????????
Kan nog proberen de constante plus en de geschakelde plus om te draaien als dat niet werkt moet ik je teleur stellen, sorry.Van welk jaar is de astra eigenlijk ?
Als het lampje gaat branden zit er een foutcode in die ze moeten kunnen uitlezen !
Kan ook de luchtmassa meter zijn die niet goed funcioneert dan gaat het lampje ook niet aan !Kan geen kwaad laad alleen wat sneller de accu op als deze vol is laad die toch niet meer .
Dus geen probleem.Sparen wat is dat, heb geen gat in mij handen heb geen handen;)
Haal even de blauwe draad los van de antenne, dan zal die wel uit gaan .
Wel er voor over maar heb ze niet :P
Zou kunnen, want dan komt die ook niet op temp.
Ik zou niet te dunne olie nemen kan ook een hoger olieverbruik gaan geven !Sludge wordt veroorzaakt door vocht in de motor ( korte stukjes rijden )
De motor komt dan niet echt of niet op bedrijfstemperatuur daardoor blijft het vocht in de motor hangen en slaat zich op op de hoogste plek ( Kleppendeksel en dop dus )
Het scheelt soms wel iets wanneer je betere kwaliteit olie neemt maar niet veel.Leuke site Ron.
daar kun je nog iets van leren als je zoiets zoekt.
Voor mij is het te kostbaar, helaas:(Als de slangen hard worden zal je koppakking er wel aan zitte te komen !
Als hij warm is geweest en daarna is afgekoeld blijft er dan nog druk op het resevoir staan ?
Dan is het bijna wel zeker de koppakking :(Vlotter in reservior blijft hangen, resetten kan helaas niet.
Stekker los nemen en er op nieuw opzetten wilt soms ook helpen.
succes :thumbupZal morgen even kijken , maar volgens mij heb ik nog een complete set liggen nieuw in door voor 25 euro mag je hem dan hebben, als je hem nog nodig hebt :P
Klopt Ron :thumbup
Weet ook niet wat dit er tussen moet maar ik denk dat er 1 in de verkeerde toppic zijn verhaal heeft gezet :pukeLaat maar zien als je zo ver bent, ben wel benieuwd ;)
heb gisteren een kabelboom helemaal los gemaakt en zitten puzellen welke draden er zo al uit kunnen, en geloof me dat zijn er veel hou 3 draden over waar ik niet van weet waar ze naar toe gaan ?? hij draait bij mij langzaam mee ook als ik gas geef alleen als de motor echt warm wordt gaat die pas echt meedraaien !
oke je hebt gelijk, ai dat doet pijn weer gelijk moeten geven, haha.;)
Je weet wat ze zeggen van Renault :hmmz
Rottigheid en Narigheid Achtervolgen Uw Lange Tijd.
Hopelijk geld dit niet voor jou eugene :DOke Louwe,
Ik heb me vergist in je 16 klepper ;) :wors
Niet om je af te kraken of iets Louwe maar dit is mij mening:wors
Louwe heeft volgens mij ook geen 6 pitter ?
en een 4 pitter met automaat kom je meestal wat vermogen te kort.
Ik vindt het zalig een 6 pitter met automaat en driften gaat met dit weer erg leuk.Dat laatste ben ik helemaal met je eens Jo.
de mijne is ook een automaat maar ik wil de oude automaat erachter laten zitten dan hoef ik geen aandrijfas te veranderen.
Maar ik hou zelf niet van al die losse stekkers, wat niet nodig is hoeft er ook niet in te zitten ( ben misschien te perfect voor dit soort dingen ! )kan ook de looprol zijn ! misschien dat die die ook bedoeld als spanrol
:vertag
Zeker een met gouden tandwielen !
ik weet zeker dat ze toen nieuw dat nog niet eens kosten :pukeVisco demonteren en electrische voor de radiateur monteren. wel een thermoschakelaar ergens plaatsen.
Dat is niet de goedkoopste maar wel de beste oplossing vindt ik !niet goed gezocht Senatorman, bij opel4ever 44 euro per stuk linkse en rechtse.
heb ik ze ook besteld voor mij senator. -
AuteurBerichten