Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het verschil hoor je denk ik ook niet zo goed als je verder alle dempers er nog onder heb zitten?
ik had dat er uit gehaald nadat ik me middendemper had verwijderd, en toen hoorde je wel iets verschil, maar niet heel veel.
Vond het wel net genoeg voor een mooi geluid.Als je wilt horen hoe het geluid ga klinken met sportfilter, maak je filter dan open, zodat hij de lucht niet filter, start hem even en luisteren.
Dit kan voor een minuut geen kwaad, maar anders wel.Als je het goed wilt doen met een sport filter moet je een hitteschild maken, en een aanvoer voor koude lucht.
Dat kan je gewoon van achter je grill halen. Maar er zijn altijd goede en slechte verhalen over een sport filter.om je middenconsole los te maken staat een how to in het how to topic
Keuze bij het merk uitlaat:
Als je niet al te veel geluid wil hebben, neem een Sebring einddemper.
Dat merk einddemper dempt nog heel erg goed.Wil je toch wat meer geluid, neem dan een Remus einddemper.
Dat dempt wat minder, en krijg je wat meer geluid.Zelf heb ik een mooie van sebring, ik vond dat het te goed dempte, dus heb ik een tijd terug me middendemper er tussenuit gehaald.
Pas dan vind ik dat hij een mooi geluid maakt, en is het nog niet eens overdreven.Ga naar een automaterialen zaak in de buurt? of een tuningszaak.
Gewoon een winkel die er verstand van heeft, dan heb je zowiezo de goede demper, omdat een demper als je een trekhaak heb anders is.
En je kan gewoon wat informatie opvragen over het feit van hoeveel meer geluid het gaat maken.Even gezocht op het forum, had ooit een keer een hele lijst met codes bij het HOW TO: forum gezien:
P0171 Fuel Trim too Lean (Bank 1)
P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
P0301 Cylinder 1 Misfire Detected
P1113 IAT Sensor Open/Short
P1526 Air Bypass System
P1550 PSPS Out Of Self Test Range
P1600 Loss of KAM Power; Open CircuitDe U codes staan daar niet op.
ik heb nog niet echt foto’s van in het donker.
maar wel gewoon foto’s er van.


En van voordat de angel eyes er op zaten:
als je het wilt, kan ik een keer een foto in het donker maken?
Ik zal vanavond even een foto uploaden met de angel eyes.
29 juni 2011 om 17:07 In reactie op: Hulp nodig los maken deur paneel ASTRA G!!!, kon niks vinden #17866777Als het je niet lukt om de slinger los te krijgen, kunnen ze dit bij zowat elke autozaak voor je doen.
Ik heb ze er vorige week ook vanaf gehad.
1 schroef onder,
1 in de greep om hem dicht te gooien.
LET OP!! achter het ovale klepje in die greep zit ook nog een schroefje, dit klepje kan je zo los halen.
Dan zit er 1 daar waar je de deur open doe.
En 1 achter het kapje van je tweeter.
Al heb je dan de slinger er af, is het een kwestie van trekken.
Want het paneel zit nog geklikt met dopjes.
Vervolgens moet je het paneel omhoog trekken, dit kan wat kracht kosten.
Dan komt het rubber waar je raam in verdwijnt ook mee.Dan kun je bij je speakers.
ik was ook 250 kwijt voor me astra g.
en dat was ook alle ruiten vanaf de B-stijl.
Dus ik denk dat dat een normale prijs is.de in kleur gespoten deurlijsten en handgrepen gemonteerd.
Heb gister de pakking vervangen!
het getik is weg, en hij loopt weer als een zonnetje! :Duitlaatspruitstukpakking vervangen
Ik ben er aan begonnen.
Alle bouten los, ook de 2 die hem verder verbinden met de uitlaat.
Er moest heel wat kruipolie bij te pas komen, maar alles verder zonder problemen los gekregen.
Spruitstuk helemaal er vanaf.
Hij is erg roestig, maar dit kan waarschijnlijk geen kwaad?
er zit wel wat rommel op de vlakke gedeeltes maar dit was er nog vanaf te krijgen.
De vorige pakking was één grote rotzooi. helemaal in stukken en zag er echt niet meer uit.
dus weg gehaald en gewoon met de hand een beetje schoon gemaakt omdat het met de hand makkelijk schoon ging.
Het spruitstuk zelf is nog vlak, dat is wel een meevaller.Ga ik de pakking passen, past hij niet en hebben ze de verkeerde besteld.
Ik gelijk gebeld, en er is een andere besteld.
Die kan ik morgen op halen en dan kan alles weer gemonteerd worden.
Dit kan wel zaterdag worden voordat ik daar tijd voor heb.En dan word het duimen om te hopen dat het tik geluid weg is!
Jullie worden op de hoogte gehouden! :Dja dat ga ik ook zeker doen. maar het was me nooit opgevallen.
en ik hoef normaal haast nooit onder de motorkap te zijn dus merk je het niet ook.nou het viel mee.
ik ben vandaag aan de slag gegaan en ik kon er net bij.
het is me daarom gelukt zonder de lampen te demonteren. :Dik heb in één van de gaten zowiezo nog een bout gekregen, dus die is niet afgebroken.
hoe kan ik het beste controleren of hij nog vlak is?
is het makkelijk het uitlaatspruitstuk los te maken?inderdaad, en ik kwam er natuurlijk wat laat achter.
dus het zou wel kunnen helpen om als ik een nieuwe pakking plaats?oke, maar voor het plaatsen van de stelmotoren moet de bumper er zeker van af, of niet?
want ik moet zelf nog even kijken hiervoor.Meerkerk ( dicht bij gorinchem )
Ik heb dat ook al gedaan, het is mogelijk om de stelschroeven over te zetten zeiden ze.
is dat dit product?
http://www.autostyle.nl/eu-0410.htmlDaar had ik inderdaad over gelezen.
ook dat je auto vanaf een bepaald bouwjaar het verplicht moet hebben.
ik weet niet wat hier van waar is?ik heb de volgende angel eyes gekocht op de volgende site http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/010656.html
maar kan geen informatie vinden of het geschikt is voor hoogteverstelling.het is een astra g uit 2001.
maar als je de schakelaar laat zitten, moet het dan werken?
of mag de schakelaar blijven zitten ondanks dat het niet werkt?In de lamp zelf zit daar geen ruimte voor.
er zit verder ook geen opening achter in de lamp om het te verstellen.
maar het is wel zo dat ik in de auto een verstelknop heb.Nieuwe zwarte angel eyes gemonteerd!
14 juni 2011 om 19:58 In reactie op: Verbrand rubber lucht na vervangen van complete uitlaat #17872537het lijkt me dat als er niets met de ophang rubbers is, er niets aan de hand is.
een gloednieuwe uitlaat moet zowiezo nog “slijten” en dus zit er een andere lucht aan. -
AuteurBerichten