Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Opelkees
maar dat is wat anders als APK;)gewoon afkeur zonder de juiste aanpassingen
Auto’s voor 2007 hebben nooit xenon apk regels gehad…
ja, vraag me trouwens af of dat bij een Corsa B niet zo is…
ga gewoon naar de dealer om die boutjes en vraag om langere,
kosten een drol en 3 knikkers…en de bron is?
ja
Ik heb even gekeken bij m’n voorraadje :P
ik heb er van 15mm ongeveer en van 20mm
die lange horen denk ik als voorste 2 wielrandboutjes bij mijn Corsa C
omdat daar de bumper en modderkuip ook nog tussen zit.origineel gepost door Powercorsa
Je bedoelt waarschijnlijk de boutjes :angelZover ik weet is er maar een maat.
er zijn in ieder geval 2 maten..
Heb je langere nodig dan?
kerel?…:hmmz
antwoord heb je van Jambon al dan ;)
29 september 2009 om 19:16 In reactie op: Nieuwe kentekenplaathouder! (Nu met foto's houder gemon #17528236origineel gepost door jocoma
Mooi man :thumbup, ziet er hetzelfde uit als mijn Conrad plaat van 10 eurie’s alleen dan zonder tekst maar zat in dezelfde duitse verpakking.Irmscherplaat kost ook iets van 10 nogwat…
Astra J ?
Bij meer belasting heb je eerder zwaardere veren nodig,
dan schokdempers die kneiterhard staan.Heel groot :D
om het spannend te maken ;)
ik heb met 17″ OZ ook gewoon et37 bij 7j
elk metaalbedrijf kunnen ze dat wel draaien…
57,1 dus voor een golf? :hmmz
Edit: zie net dat je rh spacers hebt.. zijn de spacers voor golf zeker.
Hoe heb je dat op de naaf gedaan dan? ook een centreerring?volgens mij zijn ze per 10 verpakt, en ze kosten nog geen drol ook… :hmmz mooie dealer..
dop meenemen, staat ngo nummer op ook waarschijnlijk..
lijkt me sterk…
ja
en et38 past als je een normale breedte velg en band hebt.
nee hoor, maar de Corsa D dacht ik wel.
Corsa met 16″ is de enige die met et41 is geleverd.
17″ zijn weer gewoon et49
et49
volgens mij lijkt dat niet zo :hmmz
Werkt dit alleen als je safelock functie hebt? :hmmz
Corsa’s vanaf model 2004 hebben dit niet meer
origineel gepost door JanW75
Ik zou zeggen http://www.problemcar.nldat kan je in elk topic op dit forum zetten natuurlijk :hmmz
cilinder moet je draaiend terugduwen.
en daar heb je speciaal gereedschap voor.kost geen drol bij de dealer ook…. dus zou er niet teveel moeite in steken ;)
corsa b geen geen dubbeldin…
enige waar je wel op moet letten is dat je een inbouw rand hebt
die vlak is en niet 1 van een astra H bv. waar een hoek in het midden loopt -
AuteurBerichten