Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@okkie-001 wrote:
vandaag voorbereidingen genomen voor het inbouwen van cruise control
in de astra fmichel
Zeker de eerste astra f met cruiscontrol :jerry
Mischien een opc achterspoiler en andere achterlichten, booskijkers zou ik er ook afhalen, maar als jij er tevreden mee bent gewoon lekker late zitten :thumbup is al een mooie astra
Ik ga maandag op me nieuwe werk beginnen :jerry Eerst 2 jaar melkinstallaties gedaan, en nou speciale machines voor auto onderdelen en voor ander productiewerk in elkaar zetten. ben ook nog op school bezig te leren voor bbl niveau 3 mechatronica monteur
Weet niemand wat dit kan zijn ?
@dion87 wrote:
kan et zijn dat je een 4ohm sub op 2ohm aangesloten hebt?
kan je de cone uberhaupt nog bewegen?ik heb hem inderdaad op 2 ohm aangesloten,

De middelste manier
de conus kan inderdaad wel gewoon bewegen.
maar hij heeft wel gespeeld zo.De versterker krijgt gewoon voeding, als ik een andere speaker erop aan sluit (zn flutding voor zn van zn dolby setje) doet hij het wel heel zachtjes, de subwoofer maakt wel een beetje een shurend geluid als ik de conus indruk, is het mischien mogelijk dat deze kortsluiting maakt ?
Heb je daar toevallig een site van ofzo, kan via google namelijk niks vinden ?
Ik ben ook op zoek naar een astra g opc maar dan de 3-deurs versie, wel schaal 1/24 ofzo, iemand een idee ?
Mijn auto 185 000
Blokje is bij de 100 000 vervangenIk heb zelf geen rat, maar vind het wel een leuke stijl, voor diegene die nog wat ideetjes zoekt
moterkap oid doorslijpen, gewoon hechten met een co2 lasapperaat en als finishing touch een laselectrode er op hechten
Embleemen weghalen en nieuwe maken met typex en het liefst met spelfouten
radiateur half uit de grill
europallet op het dak(kwam hier al voorbij maartog)
nepster in de vooruit
whitewals gemaakt met een spuitbus
een gettoblaster op het imperial/pallet
“echte liefde roest niet” sticker
ducktape ruit
trektouwtjes in plaats van hendels
scheef kruis in 1 koplamp
condoom half uit de achterklep
cola flesje kvs reservoir
stuken mdf stootstrips
plaatwerk over plaatwerk gepopnageld
deursscharnieren van de praxis op de buitenkant van de deur lassenLijkt me leuk als ik een keer een goedkoop hok heb die helemaal te verbouwen, vind het zonde om bij me astra te doen :jerry
Mijn c-kadettje kan er helaas niet bij zijn, maar ik kom wel met de astra op zondag effe langs, is voor mij ook lekker dicht bij huis king: ,Is het eigelijk moglijk hier je muziekinstallatie te laten meten ?
Hoeveel liter is die kist van je eigelijk ?, en waar heb je die stof vandaan om te bekleden ? ik zal binnekort ook eens een topic openen om mijn installatie te laten zien
Ziet er goed uit allemaal :thumb , binnekort komt er bij mij ook een steg k204 in voor mijn audiobahn subwoofer, helaas moet ik het maar met 1 versterker doen.
Standaard dacht ik dus van wel
dat meende ik ook, maar twijfelde er wel aan
Kijken kost inderdaad niks nee, het kan ook goed zijn dat het gewoon een prima auto is, er zijn zoveel redenen te bedenken waarom je snel geld nodig hebt, ik neem aan dat de x20xer blokjes wel gewild zijn, zijn sneller als een c20xe, maar ik betwijfel of je hem in onderdelen voor meer kan verkopen
Hetzelfde probleem hier, helaas geen budget voor een andere radio, komt in de toekomst nog wel een keer
maandag stond er ergens in het centrum van sevenum een mooie blauw vectra opc station geparkeerd, zag er mooi uit
Op het werk gebruik ik altijd zn setje (weet de naam effe niet) daarmee boor je een gaatje in de bout bijvoorbeeld een gat van 5 in een m10 bout, hier sla ik dan zn pin in die bij het setje zit daarna doe ik hier een zeskantige bus over en kan ik hem zo met sleutel 13 losdraaien, hierdoor blijft de draad onbeschadigd. waarschijnlijk is het handiger om uit te boren maar dit is helaas niet altijd een optie
Is inderdaad een koopje, mits het een goede auto is, het laatste heb ik mijn twijfels bij, ik adviseer je iemand mee te nemen die veel verstand heeft van auto’s als je gaat kijken voor een auto,qua brandstofverbruik is hij niet heel zuinig, maar dat blijf je meestal toch houden bij de snellere auto’s
@Highlander49 wrote:
Mannen,
Ik heb er totaal geen verstand van en heb hem eigenlijk alleen maar gekocht omdat ik hem mooi vind.
Maar kom gerust kijken om te zien wat er allemaal gedaan is. Weet ik het ook meteen. :thumbup
En eigenlijk rij ik er veel te weinig mee en kan ik er misschien beter een ander blij mee maken.
Hij is gebruikt voor tentoonstellingen in het buitenland, vandaar dat er beeldschermen oa in de achterste hoofdsteunen zitten voor het publiek. Zit ook digitale tv in en weet ik veel wat allemaal nog meer. Hij maakt ook grappige geluidjes bij schakelen, koppeling intrappen enz.
Volgens mij zit er inderdaad een ander blok in, want het ziet er erg imposant en ingewikkeld uit. Zal er een foto van maken en hem hier plaatsen. Is dat een goed idee?Ik gebruik het allemaal niet eens. :D
En hier min of meer dezelfde reacties als op mijn werk en vriendenkring enz.
De meesten vinden hem waanzinnig, maar er zijn er ook die hem helemaal niet mooi vinden. Ieder zijn smaak gelukkig.
Ik moet eerlijk zeggen dat hij in het echt veel mooier is dan op de foto.Het is ook een mooie wagen. die grappige geluidjes bij schakelen is het overdruk ventiel (word ook wel dumpvalve genoemd) , inderdaad leuk om naar te luisteren, persoonlijk zou ik ook de originele bumpers er op zetten met eventueel een lipje of zo, maar ieder heeft zijn eigen smaak en als jij dit mooi vind moet je het gewoon zo laten als het is, ieder gelukkig zijn eigen smaak
Ik meende dat het om een astra g ging, over een astra h radio weet ik niet veel
Volgensmij is dit niet mogelijk op een standaard radio, ik begrijp ook niet waarom je dat zou willen, persoonlijk vind ik de standaart radio’s bij een astra g helemaal niks, voor 50euro heb je al een radio met subwoofer aansluiting, en deze radio kan waarschijnlijk wel radiozenders onthouden, en zit ook een aansluiting achter voor de subwoofer
Deze zit aan de onderkant ook nog vast met een paar schroefjes
28 juli 2011 om 16:27 In reactie op: Waarom kunnen voor velen VW en Opel niet door 1 deur? #17498476Voor mij was het ook heel simpel, of een astra g opc met 160(inmiddels 180)pk, of een golf gti met 150pk, ik heb niet voor de golf gekozen omdat die er al meer dan genoeg rondrijde in de buurt, een astra opc kom ik tenminste niet elke dag tegen, smaken zijn natuurlijk verschillend maar ik vind een astra g opc veel mooier/speciaaler dan een golf gti, er zijn er immers ook niet veel van gemaakt, en ja ik ben 18 en ja ik draag wel eens een petje, maar sheer niet iedereen over 1 kam, heb ook nog een c-kaddet gekocht om dat ik deze simpelweg veel mooier vind dan een golf 1. is natuurlijk niet vooruit te branden maar daar heb ik de kaddet ook niet voor gekocht
-
AuteurBerichten