Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
haha, is het moeilijk op hem er af te sleutelen? Anders zou ik zeggen sleutel hem er eens af en zet er rechtstreeks stroom op om te kijken wat de startmotor doet. Als het dan nogsteeds maar 1 keer ronddraait zou ik zeggen even laten reviseren of nieuwe (of van de sloop) ophalen. Want dan ligt het wel aan de startmotor zelf en niet iets er om heen.
:thumb
Wanneer je de auto probeert te starten, hoor je dan 1x dat de startmotor een slag geeft aan het blok en dat het blok 1x ronddraait en hoor je daarna een constant geluid? Dat je daarna alleen de startmotor hoort draaien maar dat er verder niks gebeurd?
Die inderdaad vinci, ja blijkbaar wel dus. Blij dat ik het gevonden heb :)
Mensen ik ben er achter :D
Dacht eerst dat het de bobine zelf was maar er werd me verteld dat als de bobine stuk is, hij niet het soms nog doet en soms niet. Dus stuk of het is iets anders. Nu zit er bij mij onder de bobine een stalen plaatje met een stekker er aan. Die vervangen en heb het probleem (nog) niet weer gehad king:
Dus als je met hetzelfde probleem zit kan je deze optie altijd nog proberen :thumb
Zo dan, wat een super gave auto!
Vind de kleur ook erg mooi alleen ben zelf niet zoveel fan van zoveel spaken in een velg.
Maar gelukkig verschillen de smaken hier in en is dat persoonsgebonden ;)
Verder écht een stoere auto!:kewlpics
Yess, forumstickers besteld.
Wanneer gaan deze ongeveer de deur uit Senatorrrman?
:jerry :kewlpicsIk had een keer gehoord dat de 225/45/r17 wel past en dat hij dan niet gaat schaven of aanrollen, alleen wanneer je op bijvoorbeeld de snelweg zit en je zit in een diepe kuil dat het wel een keer de binnenkant van je spatbord wil raken, maar dat het bij lagere snelheden geen problemen gaf.
Haha ik zat inderdaad al te denken aan een t5 blok van een volvo. Een kameraad van me heeft een volvo t5 alleen vraag me af of dat past. Ik zal het in ieder geval inderdaad even nameten. Nog een vraag, is het nou veel werk om dat te vervangen of valt het mee? Ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me een keer leuk om te doen maar moet het natuurlijk wel te doen zijn. :wtf
Uitlijnen is inderdaad geen overbodige luxe, alleen als ze zo afgesleten zijn dat het net slicks zijn ligt het daar iig niet aan denk ik. Succes! :thumbup :thumbup
Misschien een optie om niet de remschijven maar helemaal nieuwe remklauwen er op te zetten. Dus alles van de remmen vervangen. Maar vraag dit eerst even na bij een garagebedrijf, want als dit het niet is ben je veel geld kwijt en weet je nog niet wat het nou is. Ik heb van dit probleem niet veel verstand maar als het alleen met remmen zo is misschien moet je dat dan toch eens nakijken. Misschien dat er iets krom is ofzo?
Mvg, Niek ;)
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar misschien moet je ze een keer uitlijnen?
Is het mogelijk om de bedrading van de bobine rechtstreeks op de accu te doen of kan dit niet?
Herkent iemand hier nog een Kadett E in :D ?

-
AuteurBerichten