Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Klopt, vaak heeft het temaken met gewicht. Maar een kameraad van me heeft een volvo 850 T5 (ook een zware auto) maar toch super snel en veel power onder de motorkap. Het werkt dus wel. Zat / zit ook te denken aan een opel astra en dan met een V6 turbo motor. Niet te zwaar en veel power :D Denk dat jou Astra Sport ook wel wil trekken ;)
Dan lijkt mij dat inderdaad ook niet logisch ;) d’r af met dat ding :angel
Voor zover ik weet gaat dat wel passen. :thumb
Bloedje snel ofniee :shock:
Ja snap ik , daar is het de bedoeling dat je grip hebt. Bij blubbering ook wel alleen blijft je bodem snel hangen en kom je niet meer bij de bodem. Er wordt veel geoorloofd maar geen vrachtwagens, traktors, legerwagens etc. Dit is het reglement http://www.autoblubbering.nl/reglement/” onclick=”window.open(this.href);return false; nr. 11 moet je dan hebben.
Hey senatorman,
Heb je de stickers al verzonden? Omdat ik ze voor zaterdag wel moet hebben om nog een beetje reclame te maken voor het forum :)
Kan inderdaad best hoor ik zou het eigenlijk niet weten, er doen weinig dieseltjes mee en daar is vast een reden voor maar ik weet niet wat de reden is haha. Maar het is natuurlijk altijd het proberen waard. Dit zijn de jongens die vaak winnen: https://www.youtube.com/user/TeamPulveriser” onclick=”window.open(this.href);return false; . De tactiek is gewoon heel goed en hoe de auto in elkaar is gezet. De bakken zijn vaak redelijk diep en deze glijden er zo overheen.
Het beste is dus gewoon een auto die zo licht is als een veer – die helemaal strippen – veel pk’s en een 1e versnelling waar je de 60 kmph mee haalt.
Klopt Haasje, en dieseltjes zijn over het algemeen ook sterker inderdaad. Ik weet het niet maar bij de autoblubbering rijden maar weinig diesel auto’s. En in de ”standaard klasse” moet je het wel hebben van snelheid want met veel pk’s en weinig snelheid kom je er niet doorheen. Maar je hebt gelijk, misschien als er geld voor is dat ik met m’n maat een diesel koop en kijken hoever deze auto’s komen
:jerry
Toyota heb ik inderdaad ook al naar gekeken. Alleen deze auto is achterwiel aangedreven en daar hou ik niet zo van. Ik gebruik kleine trekker banden op de voorwielen als peddels zodat ik door de modder heen ”peddel”. Tactiek werkt goed alleen je ziet veel achterwiel aangedreven auto’s (BMW’s) die het niet redden en dan rij ik er met m’n opeltje doorheen :jerry (behalve als er een dikke V8 ofzo in zit natuurlijk..)
Volgens mij is hij helaas wel van de 2e generatie..
Ik gebruik hem voor de cross (autoblubbering) maar nu vraag ik me af of dit een geschikte auto is. Roest en kreukelzonde’s zijn niet belangerijk. Is puur om de 130pk eruit te halen en door de blubber te rijden. Maar zoals ik al zei, de kans is aanwezig dat hij weer wordt doorverkocht. Ik vertrouw de Duitsers net iets meer dan die japanners :hmmz Ik zet binnenkort wel even foto’s erop :)Haha, mensen :cry: ..
Ik moet ten eerste al gelijk toegeven dat deze opel forum er beter uit ziet en overzichtelijker is dan de gemiddelde honda forum. Een forum over een honda is net zo onoverzichtelijk :fy1Is het tegenwoordig niet zo dat ze het aantal roet checken in de uitlaat en dat een auto maar een bepaald aantal gram in de uitlaat mag hebben, en kom je hier over heen dat je auto niet door de APK komt? Dit weet ik niet helemaal zeker maar misschien één van onze mede forum gebruikers wel?
:jerry24 september 2014 om 11:20 In reactie op: Astra H 1.3 cdti bij 2006 koude start problemen. #18252619Heb het even opgezocht waar ik dat ooit had gelezen maar hier staan nog wel een aantal optie’s bij:
http://www.amtgarageforum.nl/opel/astra/starten-en-afslaan-astra-h-18370.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
24 september 2014 om 11:18 In reactie op: Astra H 1.3 cdti bij 2006 koude start problemen. #18252618Hey,
je kan misschien kijken of de klep in het gasklephuis wel goed opengaat? of je haalt hem los en je kijkt of hij van zichtzelf niet al een klein beetje los blijft staan. Kan ook problemen geven met stationair lopen in ieder geval.
Haha ik druk er wel een Opel logo op :jerry
23 september 2014 om 13:32 In reactie op: een sleep geluid bij zeer lage toeren , 1000 a 1400rpm #18254282Misschien een keer olie op je versnellingsbak? Of is het al telaat :(
Beetje normaal toerental is 800-900, en met een halfvolle accu loopt dit vaak op.
Tikje met een hamer wil soms helpen maar niet als het probleem te maken heeft met stroomtoevoer, en het is ook niet gebruikelijk natuurlijk :p Het is niet moeilijk om de startmotor er onder weg te halen en er weer op te zetten, misschien een optie? en dan even kijken of er niet een tandje ofzo is afgebroken? weet je dit in ieder geval zeker
Bobine lijkt me sterk.. kan wel hoor maar meestal is een bobine stuk of niet stuk. Haal anders als de auto loopt 1 voor 1 de bougiekabels er af om te kijken aan welke cilinder het ligt. En als je weet welke het is begin je bij het begin. dus nieuwe kabel andere bougie etc.
volgedreten onderbroek van
haha, we wachten geduldig af :jerry
Hey, ik heb inderdaad precies dezelfde symptonen met mijn crossauto. Ook dat hij start, mooi loopt maar ik moet iedere keer bang zijn dat hij me ondertussen niet uitvalt want dan kan het even duren dat hij niet meer aan wil. Verdelerkap vervangen, niks veranderde natuurlijk.. nu is mij verteld dat waarschijnlijk mijn ontstekingsmodule (dat stalen plaatje onder de bobine) vervangen moet worden dat deze niet altijd meer goed functioneert en dat de onstekingsmodule deze symptonen kan geven. Ik ga het vandaag of donderdag proberen misschien is het voor jou ook een idee !
mvg en success :thumbup
die dikke zeeman
Trouwens, waarom als je een kenteken check doet van je kenteken kom je dan uit op een Citroen C4 Picasso ? :wtf
Zo apart heeft
-
AuteurBerichten