Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
je moet ook enken dat je auto maar vier stukjes van max A5 papier de weg raakt aan hoge snelheids.
dus aan geraden kwaliteits banden . stel nangkang ok ling longs zijn mss 150 euro per band goedkoper maar over wegligging of veilig rij gedrag spreek ik e niet uit
ja die prijs vind ik anders ook bijzonder laag .
laten we dan alleen maar spreken over kwaliteit van de lak .
niet over de kwaliteit van het materiaal als velg .ik heb mezelf een kitje van folia tec gekocht heeft me 30 euro gekost zat alles in .
reiniger verf verharder penseel
heb mijn remmen nu 2j zwart glanzend gemaakt en nogsteeds mooi resultaat
vind ik samen met koen’s wielen een van de mooieren 19″ velgen ja .
vind ik ook een mooie setje velgen .
deze samen met de bijna volledige dicht 19″ velgen
seg koen waarom de insignia omhoog . hij stond ernu juist uber vet bij
mooie upgrade .
als ik zou moete kiezen geef mij de 1.6 t maar
de 1.4 t zal wel goed rijden maar . ik noem het altijd ruimte nodig voor versnellingen te maken . een goed vb is mss de snelweg . je zal mss met die 1.4 sneller moete gaan terug schakelen wat het verbruik dan ook niet deugd zal doen .
maar ik hoor iedereen hier zeggen verbruik . eigenlijk maakt dat niet uit wat da ding drinkt . als de funfactor hoog genoeg is . dan neem je dat er wel bij . en insignia rijden is toch al van begin dat hij uitkwam genieten . de geur als je er inkruipt het geluid als hij start en rijdt . is toch gewoon genieten
hey beste doe je een pb .
mooie aanwinste zeg . vind het alvast ook een erg mooi kleur de auto zelve . welke zomer wielen komen er op
hey beste eugene . welke stukken heb je dan van jouwe te koop staan mss heb ik er ook wel interesse in alsook voor die spoor verbreders voor+ achter
heb deze morge toevallig nog eentje gehad .
de kabelboo van de rechterwielsensor naar de vooras vervangen en probleem opgelost .
foutgewist en na test rit geen probleem meer . hoop dat je er wat mee hebt grts Nico
inverband je esp melding.
kan er natuurlijk veel mis lopen eens je de juiste foucode hebt . kan er goed gezocht worden naar het probleem .
wat ik wel weet is dat soms de stekker . die op de vooras zit gemonteert aangeslagen is door vuil en roest vorming . dit kan mss het probleem zijn maar zoals voorheen gezegt . is dat geen garantie op een effectieve oplossing meten en uitlezen is weten . meestal komt dit voor bij ons rechts voor .
inverband je remschijven hangt dit van heel veel factoren af . rij omstandighede . en kwaliteit van je remmateriaal schijven+ remblokken zelf . mijn staan er nu 96dkm op en heb alleen de achterste blokken nogmaar vervangen schijven nog nooit
3 december 2013 om 19:16 In reactie op: Fabricagefout wervelkleppen Insignia 2.0 CDTi 160pk bj. 2009 #18196721wat loop er juist mis op je auto dan day je bevestiging zoekt
dit product is aan te raden voor elk type benzine of diesel motorblok. alain .
als iemand mij kan helpen moet info fiche online te krijgen dan zou . vooral het theoretische hier leesbaar zijn . dat volgens testen dit echt wel functioneert .
ik ben zelf tot in brussel geweest omdit product op scholing te gaan en test verslagen en test werking te zien van hun product .
en blijf overtuigd van mijn mening . ik giet niet zomaar iets in mijn motor of brandstof
en op verder te gaan op mijn insignia freak topic
olie en brandstof doen veel aan u motor verbruik en rendement .
daarom heb ik zitten uitzoeken welk merk opel in belgie gebruikt van olie . en de dexos 2 die opel hier voorschrijft is speciaal ontwikkeld door shell.de brandstof die ik tank in mijn auto is ook shell v power diesel .
dit allemaal om een zo compleet mogelijk rendement uit mijn motor te halen .
wij hebben turbo’s insignia’s rijden ja .
en wij vinde dit product echt aan te rade ja polle .zoals voorgaand gezegd is er echt wel motorklank en gevoel waar neembaar . op de dexos2 die voorgeschreven staat van het fabriek .
die insignia’s staan in belgie sint truiden .
begrijp dat mense niet overtuigd geraak door producten die veel geld kosten en beloven .
maar kan alleen maar mijn mening delen . dat het voelbaar is en als je de motoren uitelkar haalt . voor een lekkage op te lossen en je ziet gewoon aan de binnenkant van de motor . dat hij er gewoon anders mindertot niet aan geladen is met roet en afzetting op onderdelen dan lijkt het mij toch raar .
dat alleen deze motor dat niet heeft .
wij gebruiken het in de y25dt omega’s b insignia’s a20 dt.. speedster 2.2 16v en insignia’s turbo waar verschil duidelijk is voor ons .
spijtig genoeg heb ik geen dynrun van mijn orginele motor . op dexos 2 olie
ben er vanaf het begin mee gestart .en heb ook geen dynorun met additief in de wagen .
ben zelf een erkende opel garage technieker met zeer voldoende product kennis .
en als ik mijn klant wagens vergelijk met de gene die met of zonder rijde . is het verschil duidelijk merkbaar .dat dit product effectief is .
auto’s die bij ons lang stil staan collector’s items . die op dit product voorzien zijn . merk je verschil van een koud start enorm . maar duidelijk geraak jij niet overtuigd .
daarom zou ik u uitnodigen op 2 identieke insignia’s te komen luisteren . met en zonder . een testbank hebbe wij niet terbeschikking . dan zal je zeker wete dat het wel klopt . en geen bs is .
hier zit duidelijk iemand die niet overtuigd is .
ja die luchtfilter die bij een tuning shop kan kopen die je 10 pk extra geeft is dan ook alleen maar het extra lawaai en ook niet het geleverde vermogen .
als ik zelf merk dat mijn motor vlooter rijdt aangenamer oppakt . dan denk ik wel dat er verschil is niet dan .
neem de proef op de som en test eens zelf . je rijdt met goede olie en dan een goed additief . je zal wel merken .ik ben er absoluut voor . en meer vermogen dat zijn maar tikkeltjes maar daar koopje zo geen additief voor . zowel dan zou ik 4.5 litier additief in mijn motor gieten dan heb ik wss wel 200 pk in mijn diesel insignia .
het draait hem om de smering niet om het vermogen
mijne auto voelt er vlotter mee aan ja . al hij zuiniger is weet ik niet want rijdt er al mee sinds mijn eerste onderhoud .
waar ik het koop bestel het online voormezelf en mijn klanten die ook een beetje autofreak zijn .
ja mss klink het voor veel mense wat buitenspori .
maar als je de test verslagen ziet krijg je onder omstandige heden die het zelfde zijn
bij gewone dexos2 een wrijvingscoëfficiënt van 0.16 met marly zenox 0.11 en met de marly wx2 0.06
en ik hoorde het verschil en voel het verschil al van gewone dexos 2 naar dexos 2 +marly zenox een vele soepelere motor weinig motor lawaai . en een vlot rijdend motoreen goede dealer heeft hier niks mee te maken .
dealers hebben ook de regels te volgen . zou jij op eigenrekening iemand versnellingsbak gaan herstellen terwijl klant dit wil onder garantie en het eigenlijk niet mogelijk is. onder volledige garantie . er bestaan tussenkomsten ja maar die worde besproken met de klant zelve .
de m32 heeft een probleem in astra h zafira b vectra c ja .
maar normaal heeft de versnellingsbak in de nieuwere modelen een extra olie kanaal .
ik heb 4 jl audio’s c3 650 er in zitten en die gaan serieus goed
hallo beste . ik ken natuurlijk je wagen niet en de diagnose die er gesteld wordt . door jou dealer
maar als ik verder ga op jou uitleg . lijkt hetme direct na de update gebeurt te zijn .
wat de dealer zou kunnen doen is mss 1 letter in jou chassie nr veranderen . d update en configuratie terug uit voeren overschrijven dus . direct er na terug het juist chassie nr gebruiken en op nieuw herschrijven .
mogelijk kunnen er problemen vormen door te lage batterij spanning internet snelheden . die foutmelding kunnen maken in jou software . ik zeg natuurlijk niet dat het opgelost is .
want het kan daad werkelijk wel een fout opgetreden zijn . de turbo’s kan je normaal mooi aan leren .
maar zoals ik voorgaande zeg . ik zelf sta niet voor de wagen kan de dtc en voorgeschiedenis niet va je auto wordt er die bewust dag is gebeurt . mss een tip vraag als ze het programma over schrijven . bij een update kan motor/versnellingsbak ander gedrag vertonen wat normaal is .
je kiest natuuurlijk zelf wat je wil doen . maar heb er geen beste ervaringen bij .
ik zelf heb het ook al geprobeerd met hogedruk spuit en water .
hebben e ook al laten reinigen .der zijn gevallen van beschadiging . de koste zijn niet te overzien als je aan vervanging toe bent 1000 euro is niks meer tegenwoordig .
via de dealer kan je de motor stilstaand laten reinigen . dit als ook niet super voor de motor . maar is wel een betere methode .
zoals voorgaande raad . motor 90 graden laten rijden snelweg opin vierde 120-130 op cruise km of 20 doen zal hij wel leeg branden . voor mense die hooggevoelig zijn gaan dit voelen aan de auto beetje schokken slecht reageren op het gas en diep brom in de uitlaat .
mense die minder goed voelen zullen merken dat het huidige verbruik bij regeneratie vlot 8-15 l haalt . dan is je auto volop bezig . je voelt en ziet meestal ook wel als hij gedaan heeft .opgelet de uitlaat wordt snel 600 graden tijdens dit proces dus lette waar je de auto parkeert lten nadraaien is zeker niet slecht en kan sterke geur hinder geven .
hopelijk ben je daar voldoende mee geholpen
-
AuteurBerichten