Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nenenen een echte samenkomst zullen we zo snel mogelijk in elkaar proberen krijgen . maar we willen graag zeker een leuk groepje samen hebben . en liefst na de winter . de oprit was wss niet groot genoeg .
alain echt dankje heb in de zons ondergang nog snel na mijn machien gaan kijken wat leuk nu de karakter lijnen op een andere manier te beleven .
aan de mede andere insignia freaks . mss moete we in de winter eens iets leuk samen doen . als hier interesse is . mss iets minder insignia wegens de koude maar als vrienden van dezelfde hobby . en zo vloeit het gesprek over toch na de opel madness . die wij beleefde . :jerry
@alaintrines wrote:
@nicocorsa wrote:
beste alain je hebt mij u virus over gegeven . wij zijn aan iets begonnen .
wete we het einde al :jerry :jerry :jerry :jerry
[
*] Dit misschien Nico :wub :worsmorge maak ik een foto van mijn under the hood thanks to you . okee de v6 turbo is mijn ultieme droom nu nog harder
2 februari 2014 om 21:17 In reactie op: Automatische inklapbare spiegel bij sluiten portier #18215200ik zelf kan het niet . of slaag er niet in tijdens een korte test sorry
hallo ik zelf ben er eigenlijk niet meer mee bezig geweest met het remprobleem te zoeken of verder uitzoeken wegens meerdere familale reden .
ga hier op het forum nog iemand proberen helpen met de afl ombouw schema’s te bezorge .
de mogelijk zaken die hier boven genoemd worden kloppen voor een stuk . maar we moete ook eerlijk zijn . we rijden niet op het circuit op ons wegen net dus in principe moete de remmen wel iets kunnen verdragen .
ik zal morge snel proberen op zoeken als er gekende problemen zijn . maar krijg dat deze week niet uit gezcht . welk merk schijven gemonteerd worden heb ik nu niet direct gedacht van . ik heb al op sommige insignia bosch remschijven waar op de doos staat carbon onderschrift gemonteerd .
dit wegens geen orginele schijven de dag zelf beschikbaar en deze wel binnen het uur geleverd konden worden mist de klant het wou. heb er nog geen klachten van gehoord . heb 1 klant rijden op brembo max schijven met groene ebc remblokken
beste alain . zaterdag en zondag was echt zalig als insignia fan’s samen te zijn en onze passie/hobby te delen .
mede heb je mijn hart gestolen voor jou witte bolide heb er vannacht wakker van gelegen wat een rij gevoel wat een geluid als je rijdt kan zo wel even door gaan met schrijven en iedereen laten mee lezen dat ik een glimlach had tot achter mijn oren toen ik aan jou bolide mocht sturen .
ben fan hoop ooit zoiets zelf in mijn garage te parkeren .
maar de confrontatie was zo hard zondag morge toen mijn diesel starten hahahhahah .
ben nog harder fan geworden . binnenkort als beide mooi zijn kunnen we ze mss samen op de foto zetten op een mooie locatiebeste alain je hebt mij u virus over gegeven . wij zijn aan iets begonnen .
wete we het einde al :jerry :jerry :jerry :jerry
verdorie krijg de foto’s niet online . maar okee topic naam klopt wij zijn freak’s hahahahah. passie voor de wagen . het voelt echt aan liefde voor het model .
test maar eens best alain vandaag was een leerrijke en productieve dag . even foto post
als ikk je goed begrijp zal dit wss niet met uitlijning te maken hebben .
maar vermoed ik eerder dat je richting versnellingsbak gaat moete kijken .
natuurlijk zal je hier voor een degelijk diagnose langs de garage moete gaan . want langs het forum proberen gokken is een gevaarlijk zaak .vaak ga je ook ander geluid horen soort van zingen of versnellingspook die beweegt in de hand bij gas geven of los laten
ik hoop u te kunnen voorzien van voldoende technische info .
en hopelijk slaag je er in
ik heb me vandaag ook bezig gehouden met de systeem door op de opel server problemen die gemeld worden op te zoeken .
maar opel erkend geen probleem heb een aantal garage’s opgebeld als zei van iets weten . en er was 1 garage die met de zelfde problemen zaten . maar de garage kreeg juist de zelfde uitleg van de fabriek er is geen probleem .
ik zelf heb 3 insignia’s klaar staan in bestelling en weet nog niet hoe ze geleverd gaan worden .
moeste wij een oplossing horen of vinde dan post ik het her zo snel mogelijk
duidelijk is opel belgie er nog niet mee bezig of zeggen ze het niet
aag jonge toch ga het forum op een andere verzieken .
als jij u goud hebt gevonden ga het dan daar ma verkopen en u winstmarge uithalen als je er toch zo over denkt . duidelijk iemand zonder echt ervaring met producten en zaken doen .
elke product draagt zijn kwaliteit en moet betaald worden de slimmer onder ons zullen dit wss ook wel weten .
dit heeft niks met de uitlijning van de voorwielen te maken hoor .
als je gaat navragen an zal je merken dat de dunlop sportmaxx band en de Goodyear eagle f1 assymetric dit beide hebben .
beide worden geproduceerd met het zelfde karkas . wat duidelijk niet goed is na termijn .
merk en zie het op mijn klant wagens regelmatig. heb er nu een deel om kumho en vredestein rijden en heb al gade info ontvangen hier over . terwijl de continetal erg slijt
eigenlijk lijken ze optisch erg sterk op vectra c heb ze wel nog niet langs elkaar gelegd .
maar ze zijn makkelijk uit elkaar te halen dun schroevendraaier onder wippen tot je een licht klik hoor en dan kan je het deksel er eigenlijk vanaf halen .
mijn waren na 60dkm vetloos bijna en lekker vol zand . zegt voldoende dan wss .
voor een leek is dit zelf makkelijk . het enigste wat kan gebeuren dat je een bolleke/lager kwijt speelt maar op een doek doen kan dat niet ver weg rollen .
wss spreken we dan over dunlop en Goodyear banden .
deze worden samen geproduceerd . en eens ze wat leeftijd krijgen . en slijtage komt dit voor ja . een verklaring heb ik hier niet voor .
heb ook nog geen navraag gedaan bij de persoon die ze bij ons leverd .
alvermoed ik dat dit met de karkas heeft te maken .mss zal ik proberen tegen de samen komst wat update cd samen zien te krijgen . wil mss voor mijne 2009 dvd 800 een update dvd kopen .
mss is dat wel een goed idee . dat sommige systeem op goed kopen manier zijn geupload .
ga er eens over nadenken en proberen een aantal samen te krijgen . na vragen wanneer de laatste versie uitkomt voor dit jaar .
als er nog iemand ideekes heeft voor de samenkomst laat gerust horen binnenkort topic eens up to date brengen .
heel mooi zeg . ziet de wagen er direct een stuk stoerder uit
veerpoot kan inderdaad niet voldoende zakken . best compleet demonteren .
het vreemde is wel dat het na een lange rit meestal is . even testen als je ze toch hebt liggen. demonteren kan je ook veilig doen . en zonder schade aan te brengen als je voorzichtig bent .
zet mijn regelmatig in vet als ze er onder uit komen na de keuring. bv
de bandenmaat is in te leren ja . maar waarom zou je er bijna jeep banden opleggen terwijl de orginelen maat mooi strak en slank op de velg ligt . lijkt mij zo .
spijtig genoeg hb ik zelf nog geen insignia met touchpad verkocht bij ons maar zal de klachten in de data base eens op zoeken .
het beste is de maat nemen die orgineel wordt voor geschreven elke andere maat zal een snelheids afwijking geven .
het rubber van de wissers kan je los gaan vervangen . maar al dat gepruts en tijd verlies . vroeger werdt dat gedaan ja nu niet meer.
de wissers zelf vervangen is eigenlijk makkelijk eens je het weet.
boven op de wisser arm terhoogte midden wisserblad . moet je een haakje op heffen fijn schroevendraaiertje onder in gaan en omhoog zetten 90 graden dus . dan kan je ze er makkelijk afhalen gelijk dat ging op een klassieke wisser .
13 januari 2014 om 19:23 In reactie op: Verstuiver Insignia 2.0 cdti uit 2011 al aan vervanging toe? #18175102zo is dit even navraag doen bij je garage houder die moet dit normaal wel snel opgelost krijgen .
hey koen . als het een cardankop is . dan kan je dit het beste testen door op een grote parking het stuur helemaal links of rechts tegen de aanslag te trekken en dan cirkeltje rijden . hoor je het dan dan is het een homokineet koppeling
toplager of schokdemper lager . kan je in stelstand horen gewoon van links na rechts draaien kan je het horen kraken .
ik test het snel iemand laten sturen met de motor draaien heb je vlot servo stuur . en dan de vingers op de veer leggen of toplager . voel je trilling danis dit extreem al kapot.
wat ik doe is mijn toplagers uit elkaar halen . en mooie zuiver maken en terug in mooi lager vet zetten . ik heb een krakend toplager gehad nu niet meer . opgelet de bolletjes zitten er los in op een kogelloopbaan
-
AuteurBerichten






