Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als het over een insignia gaat dan zul je 2 moertjes van 12of 13 moetenlos draaien . rem zuiger mss even klein beetje indrukke . kan geen kwaad na het terug monteren wel ja rempedaal oppompen anders even geen rem .
als je geen gedacht hebt van remsysteem liefst geen leidingen los draaien . want we lezen niet graag dat er een opel stuk gaat . ontluchten kan iedereen die een beetje verstand van zaken heeft .
dit is niet slecht bedoeld .
de lakken die op de opel wagens zitten staan gekend om erg hard te zijn ja .
je zal er ook niet zomaar door heen polijsten of krassen .
je kan mss voor lak info en krassen verwijderen mss eens alain contacteren . die kent er wat van . of doet voor jou de wagen weer tot bijna nieuw blinken .
ja dat zou leuk zijn anders moet ik het kopieren en handmatig invoegen .
zois iedere forum lid opel fan op de hoogte van onze samen komst .
bij deze wil ik mss ook vernoemen dat we eventueel ook wel . een plaats hebben kunnen voorzien voor niet opel insignia of opc modellen . dus mense die eventueel wel graag komen altijd welkom .
hoe maar passie bij elkaar hoe beter .
geniet er van insignia gaat je nu een andere demensie van verlichting geven hahahah.
heel mooi werk geleverd . zei die volharde die moge nu zeer erg trots zijn .
heel mooie werk geleverd . het lijkt mss voor de meeste oem . maar er zulle er weinige u na doen vermod ik zo hahahah. wees trots op jezelf .
ik wil niet onder eugene zijn duiven komen schieten hahahah.
maar moest het niet te ver tot bij mij zijn wil ik ze gerust ook plaatsen bij mij thuis heb alle tool’s liggen .
wooouuuwww zalig mooi nu .
zo eentje missen we nog op onze samenkomst eentje met irmscher spul op . velgen en grill je ziet ze niet zo veel .
@ patrick dit doe je door middel van verlagings veren . andere spirale plaatsen en je wagen ziet er direct een stuk sportiever uit .
die bleef dicht ja . wilde er niet tussen uit steken . hoeveel motorruimte ik extra overhoud hahahah .
ik wacht ook op die mooie foto’s. maar twijfel er geen seconde aan dat hij weer mooi zal zijn in jou handen zowarn de voorgaande toch altijd .
de plaats is met liefde gekozen en vond asfalt niet mooi .
in kleine inpressie van de ongrond en paar deelnemers
geluid op een diesel is er band niet te halen.
enkel als je de roetfilter gaat wegnemen dan kom er wel een mooier sound uit .
alles is geaakt voor dagelijks gebruik het is enkel wat voorzichter met de auto op schieten bij drempeles en uitstekende voorwerpen .
altijd welkom volgend weekend gaan we foto’s maken . en dan kunnen we mss iets leuks op het forum posten en delen onder de fan’s
hier zitten ook nog een aantal opc line wagens bij .
hallo beste ik wil dat lijstje wel maken maar er zitten ook heel veel niet forumlieden op de fb pagina .
voort moment gaat het over 26 insignia’s of opc modellen .
ik heb 3 insignia opc’s
2 astraj opc
3 corsa d opc
denk 4-5 astra g opc
2-3 astra h opc .en pak maar snel een insignia of 10
ik zie er wel mss een paarover het hoofd maar dat is heel moeilijk bij te houden krijg elke dag meldingen van jongens die graag willen komen . omdat zo een lijstje te maken . ga je wss enkel de forum leden weten . en wss versteld staan wat er de dag zelve te zien valt vermoed ik zo aan de lijst op fb te zien .
beste punch wat bedoelje met een opgave lijstje
als het mss je iets kan verder helpen er staan 19 insignia’s of opc opel modellen in de planning die gaan komen .
dit kan nog uitgebreid worden .
er gaat binnekort een mooie foto komen met alle info op . daar gaat iemand met kennis van zaken mee helpen . deze wordt hier ook gepost
ik kan hier een heel technische uitleg geen schrijven hoe kenveld werkt van een thermostaat maar daar je nog niks mee geholpen zijn .
kort samen gevat is het de thermostaat die verschillende waardes van de motor controleert en zo de thermostaat opening gaat afstellen .
als u thermostaat openzou staan dan zou ontluchten helemaal geen probleem mogen zijn in de motor .
je kan eventueel wel zelf controleren op verschillende plaatsen kan je ontluchting schroefjes zien . deze even kort los draaien en wachten tot er water uit komt met draaiende motor . zo doe ik dat snel
opgelet plastiek ik breekzaam en je hebt snel onkosten als je niet handig bent .
op het radiotor is ook een ontluichting normaal .
ik ken het 1.8 16v motorblok niet zo heel goed wij hebben meer de 1.6 16v en de 1.6 16v turbo .
uitlezen kan nooit geen kwaad . mss zit daar wel een defectcode die een probleem zou kunne aan duiden .
de thermostaat is kenveld gestuurt . en is dus diagnose op .
zoals hier bove staat is het bleangrijk dat de wagen goed ontlucht is .dit kan ook rare gevolgen geven . u dashboard zou eventueel geen weergave kunnen geven als op dieplaats lucht of stoom zou zitten .
niet te lang meerond rijden voor je grotere probleme gaat krijgen met motorschade .
waarom is dit geen orginele thermostaat
@ jim op de eerste foto lijkt je spoilertje zilver te zijn . heb je het in mat zwart gedaan .
@cocker als je wil kan je mijne ook bezien in mat carbonhet grote probleem met het internet en klanten naar de dealer toe is volgens mij volgende.
mense zoeken terrecht mee naar oplossing voor hun wagen . zoeken verschillende pagina’s op waar ook juiste oplossingen kunnen staan . maar ook heel veel mense zomaar wat schrijven .
wij als dealers luisteren die info wel maar er moet een duidelijke diagnose worden gesteld . want zomaar gaan onder garantie vervangen . kost ook geld en tijd en moest het dan niet verholpen zijn . is het ook weer een probleem .
diagnose stellen kan door test rit te maken met de klant . en het probleem proberen aanduiden en goed omschrijven . eventueel uitlezen . en als er daar iets te vinden is kan het uit ervaring een probleem worden aangeduid zonder opel’s hulp middel te gebruiken .
moest dit niet zo zijn ga je opel’s test prodecdure’s moete raadplegen en alles beginnen uitmeten . als er effectief een foutcode is . anders zitten we met het problemen vervangen om iets proberen te vinden wat veel geld kost en ook geen klant mee geholpen is .
mijn mening is dus betrek de klant zo goed mogelijk in de oplossing zoeken . de uurlonen zijn duur . het elektrisch meet en zoek werk is geen senicure . dus loopt tijd erg snel op .
ik zelf werk in een garage en heb zelf 9 j ervaring weet van mezelf dat ik wel wat weet maar de auto’s staan ook niet stil en wij hebben soms ook niet alleproblemen die hier passeren of elders .
dat heet bij onsonderhoud en is erg afhankelijk van weersomstandighede en start gedrag .
al bij al laat u overtuigen of niet door het rijgedrag . ik ben van mijn heel tevreden en heb geen problemen met de wagen .
beste wim ik daag u uit om een weekje mee te draaien bij die dealers van niks weten en de klante maar wat laten aan smodderen .
sorry ik doen mijn job met plezier en goed . een oplossing is niet altijd gevonden na een eerste controle.
hoeveel klanten vinden het vervelend dat ze hun wagen een week kwijt zijn voor iets te zoeken. diagnose stellen moet al direct juist zijn onderdeel bestellen en gaan monteren + alles moet er dan maar tussen gepakt worden zo simpel is het niet hoor . $
je kan het beste overleg plegen met je dealer of mechanieker ter plaatsen en zo een oplossing zoeken . en ze jou info te geven dan zal dit overweegd worden .
inverband het trillen daar is ook geen terugroep actie van . en dat zal je dealer ook niet weten zo dit is proef ondervindelijk bij sommige gebeurd dat bij een update het trillen verholpen was .
voor gaande terug actie was een service update van het motostuurapparaat . om dat er een heel kleine marge wagens motorschade konde oplopen . op na druk kleine hoeveelheid wagens .
1 raad overleg is de beste oplossing voor je wagen n anders veranderen van dealer als ze niet luisteren testrit met de klant en samen het probleem aanduiden anders wordt het zoeken wat jij voelt en soms de dealer normaal vindt of niet voelt
ne glazenbol heeft niemand denk ik .
er valt altijd wel iets te schrijven natuurlijk .
maar al bij al heb ik weinig slechte ervaringen met deze motor .wat niet wil zeggen dat je mss wel pech kent er bij .
vooral testen rijden en voelen als hij je goed bevalt . degelijk onderhoud is altijd al een must voor een goede wagen . de rest is een beetje geluk kennen .dat zou geweldig zijn . hoe meer zielen hoe meer vreugde .
-
AuteurBerichten







