Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
voor 400 pk minder kan je ook al aardige wat schuiven met je ascona .
ja amaai zeg daar ga je plezier aan hebben lol.
beetje strak zetten met een klein spatel moest toch wel lukken zeker lol. hier ga je gerust fun aan beleven .
de handgrepen en sloten en al gespoten . zalige kleur zou hem zo laten .
enkel ja voort groen moete zijn maar het heeft zeker wat speciaal’s
hebben die techniekers als een gereden met je auto .want als ze niks vinde da ga ik opt werk rijden met die wagen test en voele wt hij doet want soms leggen klante je zo goed als ze wille nog het verkeerd uit hoor .
kan zoveel zijn stoteren kn liggen aan onsteking benzine toevoer . en in welke toestand draait je motor . draait hij mooi egaal . of sputteren en bokke . allemaal belangrijk om te wete .
als je die 1.8 16v gaat opvoeren moet je ook denke aan het verloren vermogen van je kilometer stand die zal na zovele duizende kilometer’s ook niet meer het beste geven .
al eens gedacht aan ene motor revisie en deelse tuning kost wat geld maar ben je wel zeker een deftig blok te hebben
maak dan ma foto’s als je gaat zien
wij komen na daar voor de rally zelve .
1 augustus 2008 om 18:38 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372013ja hoe kouder de lucht hoe meer de motor hoe meer zuurstof dus normaal betere prestatie.
knp idee me kan je niet van uit het gat van je mistlamp ene slang tot tegen je lucht filter elemanet brengen . zo doen wij dat op de rally auto ook . zl gaan we dan inde luchtfilter doos en this toch een beetje voelbaar.
wij hebben zo buis gebruikt die op race en rally auto’s gebruikt worden om als ventilatie te diene of omde remmen koeling te geven . ken je wle karton buiten en sort alu folie binnenkant . mss ook een idee
der hang toch zo stickers op die nissan’s
nissan for N ever .
jap’s sucks .
ik schat 9 want mijn zijn 8 en komen zo ver niet uit hoor
denk dat je in de julie uit gaven staat eeee. is dat met dat skelet in je koffer . mijne staat ook in die editie
je hebt er al eentje terug dietrich
waaahhhh die corsa a circuit auto totaly my style . enkel dat dash zegt me wat minder .
zal wel aardige voorruit gaan zeg
in een wedstrijd auto maakt dat piepe of kraken toch niks uit .
alle na mijn zin toch niet dat is juist af . als je geconcentreert rijdt hoor je dat niet. hahahahah wij hebben echtelon bussen inde draagarmen stekenals je van klink nagels houd okee ma zo zie je hoe het niet moet eeee.
spuitig dat de auto zoveel kost om zo ist moois op te presteren sorry totaal niet mijn smaak .
knap corsatje wel als hij licht staat en sneller aangepast blok in geloof ik gerust dat die meer als lol geeft . e zeker die lichte krukas en vliegwiel letter hem lekker hard door gaan in toeren .
20 mei 2008 om 19:17 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374614amaai zeg dat blokje is mooi gemaakt zeg maar dat vlieg wiel is wel heel erg uitgefreest eee
vliegt dat niet te snel in toeren .of heb je zuigers en drijfstangen ooka vervangen . ps doe je die spaghettie nie wegzonder echte mechanische problemen was voor ons de wedstrijd wel geslaagd . alwas de tweede doortocht soms wel heel erg moeilijk voor onze 2wd .en lager vermogen .
en hoe verliep jouw wedstrijd die lange rechte stukken waren zalig op het onverhard . voor ons wast erg hard werk de achterkant van de wagen begon te zweven .
mooiste proef vond ik al vast veldhoven .
en best finisch vond ik vogelsdonk in de kleine waaiertje
wij start nr 119 wegens mis gelopen toestanden
inschrijvingsformulier niet aangekregen .
maar de rally liep voor ons al gewenst enkel pk problemen met de tijde . we klokte op verschilde proeven volgens de officiele tijd dus wat aan de finisch werdt gegeven gelijk met de chroometer van me . en toch kregen we regelmatige tragere tijde van max 25 sec trager.
plots draad een klasse genoot ons op 1.5 min sneller zonder sper of dergelijk . is een divessie 1 wagen dus helemaal standaard zelfs met bachterbank . in .gek maar waar spijitig genoeg hebben we dit te laat opgemerkten kon er niets meer veranderd worden .
heb je me daar geen adres of dergelijk van .
dat in elkaar steken en fatsoenlijk draaiend te krijgen is voor mij en collega geen probleem . maar this juit een nokkenas poelier die verstelbaar is afstellen . en wat mag je waar bij gebruiken of wat is raad zaam . en ecu afstellen of dergelijk want dat kan je niet met tech 1 of tech 2 eee .want aan orgineel afstel materiaal geraak ik zo als erkende opel hersteller
als voor dat voor mij geen 3 uur rijden is kom ik denk ik ook wel af . en des noods breng ik nog een paar mede corsa’s mee .
is er een adres van die samen komst plaats als het op zondag is dan bestaat de kans er vrij groot in dat ik wel f kom ja.
dus motortje preparene en afstellen kan je dat ook this wel een gsi 1.6 v uit corsa a
ja mss zie je ons ja . met welke auto rijden jullie daar dan .
wij zijn nog volop bezig met onze na te zien .
hebben pas onze sper aangekregen en de nieuwe banden gaan inrijden .ooooooh zie ik daar die kadett van eep borger’s staan kan dat .
dat machien draait zalig . doe je dan die autok’s opbouwen van de start . of laat je de kooi ergens anders bouwen voor fia papieren . of is dat bij jullie niet nodig als je nationaal rijdt
spijitg van de 1.6 had er wel interesse in . ma ja geen probleem opzoek na beter
-
AuteurBerichten