Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee harder werkers . mogen hun soms ook eens wat kopen ee.
en als je beide een klein driedeursje hebt . is dat in verder toekomst geen echt goed voor uit zicht .
65 km per dag met een getuned corsa b gsi
en de vriendin 40 km met een saxo 1.5 d die uit elkaar valt .
en als opel mede werker heb je zoal wat voordelen ee. dat zal iedereen wel weten .ja over het verbruik heb ik echt niet te klagen en dan moet ik nog niet traag rijde om dit te halen op de snelweg haal ik zo 4.3 tot 5.5 . wel aan 120 in zesde met cruise control op .
heb voort moment met verschillende auto’s al gereden en dees ben ik echt super te vrede van . nu hopen dat de vriendin hare nieuwe astra ook zo goed meevalt
in deze regen achtige namiddag kan ik het niet laten om de auto nog eens beide te kuisen en nog eens boven te halen . om ze eens langs elkaar te plaatsen MY OLD vs NEW .



kiekeboe hier is hij dan al.

mijn 2 auto liefdes. bij elkaar . en mss binnenkort kan door nog een extra astra j bij staan .
heb een insignia cosmo 5d 2.0 130pk
over dat vermogen ik kom van een corsa b gsi 140 pk getuned.
rijdt nu in de insignia . merk van deze voorgaande commentaar weinig . ja okee dat hij zo hevig in die lage toeren niet is . is gewoon andere soort brandstof .
door chippen zullen zowie zo turbo druk en brnadstof drukken en regeling aangepast worden waarbij . garantie op levensduur van onderdelen niet meer gegarandeerd zijn.
als je toch 180 dkm wilt doen blijf dan van dat chippen af en dan krijg je de orginele opel garantie zowie zo.
over dat verbruik ik rijdt 70 km perr dag half snel weg half banen van 70 -90 km-h en rijdt nu rond de 6.7 verbruik dus 1160 km per bak .
mijn conclusief wil je garantie op levens duur doe dan niets aan je wagen . het draait allemaal al zo op de toppen van de tenen .
nee kan je wel die van de leder geventileerd tonen maar daar zal je weinig aan hebben dan .
ik zelf rijdt met een insignia cosmo met de lederen sport stoelen die verwarmd en geventileerd zijn .
ik rijdt per jaar een 30dkm .
voort moment heb ik er al een 10dkm opzitten en ben heel tevrede over deze combi .
mijn baas zaakvoerder van een erkende opel garage heeft een insignia sport tourer in sport uitvoering met flexride op en hij vond de auto in zijn tour stand heel aangenaam. zeer comfortabel maar dan ook wel met die ledere sport stoelen die verwarmd en geventileerd zijn
volgens mij maakt de combi vooras en stoelen en banden maat veel uit voor comfort wat je wil kiezen .
mijn heeft de gewone as de speciale stoelen comfort stoelen in leder met de 20″ velgen en ik en vriendin inclusief kindje zijn heel verasst van comfort van de wagen .
mijne heeft alle sinds deze usb i pod aansluiting . die weer gegeven wordt op de display
ja ik heb de auto over gekocht van mijn baas dus daarom sommige opties die handig mee zijn genomen de 20 ” zijn zeker vet . alleen erg delicaat aan borduurtjes ee
hier zal ik een paar snelle pic’s van mijne posten .
het gaat hem om een insignia 5d cosmo uitvoering met de lederen sportstoelen . en 20″ 2.0 130pk cdti



volgende weekend zal ik mooier foto’s maken .
sinds zaterdag 5-9-2009 in het bezit van zo een zalig machien . zal zo snel mogelijk foto’s posten . heb er al 150 km mee gereden . en echt waar het generatie verschil corsa b 96 of de nieuwe insignia van 2009 is groot hoor .
hahahahah .
okee heel erg bedankt . dat was de bedoeling dus een irmcher spoiler
niet aan het verbouwen enkel eens zien hoe die spoiler er int echt uit ziet .
het eerste wat we inbouwen .is een rubber mat en een kinderstoeltje lol .
alle schema’s en nodige uitleg staat op de site channel21
daar geraak je met een opel account in alle gegevens .maar die ga ik je niet geven lol .
binnenkort zal ik mijne hier ook eens poste . kom van een corsa b . 1.4 .
en heb me een zilvere insignia 5d 2.0 130 pk versie aan geschaft.
met de 20″
parkpilot
elektrische handrem.
dvd800 ,navi
en de speciale geventileerde sport stoelen . niet de recaro’s .zal dus wel even wennen worden van een 1996 corsa na een 2009 insignia
in het formule 1 zetten ze ook grote spoilers voor het grote vermogen .
maar ik zou eerder hopen dat mijn auto opstijgt als zo een vliegtuig variant op mijn auto zou staan lol.
als je dergelijke projecte van sponsoring wil in elkaar steken . zou ik het anders in elkaar steken mense eigengeld vragen . is raar en zal je wss ook moeilijk krijgen behalve uit failiale kring.
dus organiseer een eetdag een test dag met daar een kleine bijdrage bij .
verzorg een party of zo aan lowbudget . en verzamel zo geld .
op een eetavondje met een hoop vrijwiligers verzamel je als snel 2500 euro . handige tip’s mss .
maar als ik hier zou schrijven ik rijdt rally met een opel corsa gsi zoek sponsoring want denk dat ik dit seizoen niet rond gegeraak vertrouw jij dat ook . sorry ik niet je kent de persoon van haar nog pluim .
groetjes en neem dit niet verkeerd op . meeste zien dit als zever weet zelf goed genoeg dat sponsor geld amper rond te krijgen valt .
@rally astra . watme ook verteld werdt .
wat ik inde week aan het zeveren was over snelle blokjes was dat een olie pomp van een sintra benzine nog meer extra debiet kon rond krijgen . aan jouw dus een klein vraagje klopt dit of wat zijn de waardes .
sorry voor de zovele vragen of zever lol. maar over dikke blokjes bouwen brain storm ik graag mee lol
origineel gepost door RonaldV
origineel gepost door nicocorsa
nu een vraag over de cilinderkop omdat het een turbo blok wordt . ga je de compressie wss toch ook moete gaan verhogen . maar hoe ga je dat ongeveer voorzien . door het blok korter te maken en zuiger uisteek te geven en zo je cilinderkop inde laten frezen als dat mogelijk is .of je cilinderkop kort maken .
over die nokkenasse wordt die op maat gemaakt . zowel eens na onze belgische firma mailen . catcams die bouwenna jouw wens. jij zegt wat je ervaring is of moet worden en uit welke motor en zei zullen u dinge uit tellen en voorstellen doen . geloof me mense die het vak wel kennen . ook gekend volgend de site catcams .be dacht ik
Bij een turbo motor moet de compressie juist omlaag. Zeker bij veel hogere drukken als standaard.:jerry
heb zo geen ervaring met turbo motoren .denk toch ook dat als je echt hoge vermogens wilt halen dat de druk verlagen een oplossing is . maar je moet toch ook voldoende inhoud kunnen vullen . dus een beetje de perfecte verhouding gaan zoeken is niet simple op een turbo blok lijkt me .
het principe hoe meer lucht we der in krijgen hoe beter lijkt mij toch een beetje te zeg als ik mis ben
http://www.risse-motorsport.de/
http://www.lahoutermotorsport.be
een paar goede motorsport adviseurs.
nu een vraag over de cilinderkop omdat het een turbo blok wordt . ga je de compressie wss toch ook moete gaan verhogen . maar hoe ga je dat ongeveer voorzien . door het blok korter te maken en zuiger uisteek te geven en zo je cilinderkop inde laten frezen als dat mogelijk is .
of je cilinderkop kort maken .
over die nokkenasse wordt die op maat gemaakt . zowel eens na onze belgische firma mailen . catcams die bouwenna jouw wens. jij zegt wat je ervaring is of moet worden en uit welke motor en zei zullen u dinge uit tellen en voorstellen doen . geloof me mense die het vak wel kennen . ook gekend volgend de site catcams .be dacht ik
@ rally astra .
over dat onderblok stevig bouwen . wij hier inde rally werdt ons vertelt dat de stevigste onderblok van een 2.0 16v de x20xev motor waren . mss ook een handige tip om uit te zoeken veel info weet ik hier rond wel niet .
en met wat voor injectie systeem wordt er gewerkt .
en als ik nog wat mag vragen wat soort zuigers . ik rijdt voort moment op 2 motoren rond met je disgn zuigers die perfect werken . vond ze zelfs beter dand e omega zuigers niet van het model maar merk omega in een 1.6 8v gsi .
klinkt mss gek maar als je van die vermogens gaat proberen halen . al gedacht aan mense die motor tuner’s zijn in toermisme klasse en gt wagens . over ervaring merken en dergelijk . want pk’s los halen is allemaal wel haal baar maar hoe lang blijt hij heel dat is ook weer de vraag .
niet slecht bedoelt eee maar zou zonde zijn als je er 15.000 euro’s insteekt en hij na 200 km ontploft .
denk aan merk zoals ap racing . magnetti marelli . dta , sachs, rissemotorsport. dbilas .kent cam’s . niet dat je slecht geholpen word verre van zelfs . wil je enkel maar helpen met extra tip’s merk voor beter en veilig vermogen los te krijgen .
morge zal ik eens zien in een rally tijd schrift hier in belgie staat een firma die carbon airboxen en onderdelen bouwt .
wij hebben zo een torsie sper in de rally auto corsa a gsi zitten.
voordeel voor ons stuk onderhouds vriendelijker dan een platen sper .
nadeel heeft een klein stukje nodig om zijn sper functie te geven . in het bochtenwerk . of uit komen van een bocht .nadeel van een platen sper . slijt veel sneller . je kan er nooit deftig mee rechtdoor rijden . en vrijbelanstend als je zonder servo rijdt voor de armen als je met brede racing slick’s rijdt .
terwijl zo een torsie sper niet meer echt spert als je rechtdoor gaat en de diff’s hun gewone functie’s terug aan nemen.
corrigeer me als ik fout ben . handig tip eens zien op de qaufe site zelf staat ook vele uitleg . maar dat krijg ik jullie niet vertaalt lol .
knappe filmpjes zeg.
dan ken ik je assie wel lol. want wij reden inkasterlee ook mee maar dan in devissie 1-2 met de witte opel corsa a gsi
je kan die vermogens verhoudinge voor en achter aan passe naar jouw verlangens .
zit hem gewoon in de diff’s voor en achter de juiste afstelling in te vinden .
-
AuteurBerichten