Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja sommige van deze instellingen zijn te veranderen kenhetnu nietperfect uit het hoofd . maar veel hangtaf van deoptie’s op hetvoertuigen zelfs sommige instellingen vervallen soms bij een update dit gebeurdzo bij de update van de bcm
ik zou eerderopteren voor een benzine versie dan.
waarom die dieselpartikel filter’s is toch nietmeerallesalsje weinig km’s doet .al rijd ik zelf van september tot nu ongeveer al een 20000 km en voor mij de diesel perfect uitkwam . ik heb een 2.0 cdti 130 pk rijd gemiddeld verbruik 6.2 verbruik .
al zou ik eerder na je gebruik van hetvoertuig zien .
mijnkeuze in jou standpunt benzine de rest kies je zelf
ditzou ik ook wel graagwillen weten dan kan ikdat mssdirect proberen optwerk alshetlukt
lol en dan ben je ernog een paar vergeten lol.
ja het hoort erbij eee
ikmoet datook doen hoor.
ag zo heb je werk en moet je weerniet klagen datje dagnietom geraakt lol
dat is de terug roep acties dacht ik over de kenveld gestuurde thermostaat.
nogniet los gehad.
al denk ik eerder dat het iets met programmatie te maken heeft want wettelijk verplicht mag je dat niet.
dit is zonietbij de aller eerstemodellen hoor .
mijn is het eentje van de allereerste .
en heb klanten wagens die half jaarof jaar later zijn bestelt zijn en toch voor het zelfde worden terug geroepen hoor .
kan zijn datdeze het start signaal ontvangt dus 50 signaal en dus zo het startsignaal lost en dan plotsde motor laat afslaan omdat hij al draaide in plaats van starten .
ik heb zo een andere probleem voor gehad dashboarddeed gek allle lichtjesaan niet meer starten en dergelijk toen washetprobleem volgens ons de CIM . maarna een week probleem niet opgelost en washetprobleem een massadraad los die zich in de buurt van de batterij bevind hier was wel een gepruld geweestdoor andere omdat er extra verlichting werdt bij gebouwd .
aaah dan zalik datna vragen .

hetenigstewatik jammervind is datde wagen volgens de optie lijst particulier getinteachterlichten engetinte achter ruiten heeft .
maar omdat ik deze gekocht heb alsdemo voertuig voor deshowroom een paar maand werddie plots geleverdzonder voor deresteen zalige opel
vind de auto van mijn vriendin dan toch beetje windruisrond despiegel .
paar rammeltjes en krakjes maar ja als techniekerbij opel ook weer snel opgelost ook .
enigste storend voortmoment is dat de 1.7 onderin erg bromt maar op hetwerk heb ik de zelfde staan met 2800km en die doetditniet onze is wel nog maar 850 km oud . wegens zwangerschapvan vriendin .
denk datdemotor moet losgereden worden .
waaauw wel een knappe wagen
ik heb mijne brief al van in maart . en update is half april al gedaan
en zo is dat voorje iets al begint af te breke .
een auto die niet krakt of bibbert bestaattrouwens niet
ik schakel met mijn opel insignia koud 2500 rpm en warm zijnde 3000 rpm . heb een diesel partikel filter die amper regeneerd .dit is mijn prive wagen . heb nu 25dkm zonder enige probleem . doe wel enkel 35 km dus op 1 dag een kleine 70 km .
ik heb geen last van vervuilde of happerend systeem . kom nooitboven de 3500 rpm bij inhalen .
ja ik zelf werk in een kleine opel garage . en rij zelf met een insignia 2.0 cdti 130 en heb eigenlijk enkel de brief gehad voor de dieselpartikel filter .
opel roept in belgie de insignia terug wat ik weet
voor de lederesport stoelen .
controle speling achterbumper met eindpaneel
diesel partikel filter . update
dvd navi update
update bcm . voor de transport modus uitschakeling .
ditis wat ik weet
zo een 120 pk motor is toch enkele nokkenas
terwijlde 150 pk toch niet zomaar gedowtunedis .
waarom dan bij deaankoop van je wagen hetniet snellere model genomen
vond de klap voormezelf al zwaar ben dan al zo zuinig op mijn knap autoke . en dan plots gebeurt dat .
ag ja omnium zoalles regelen met wegen en verkeer zou geweten zijn die nacht . dan nog de expertise af wachten .
gisteren avond omstreek midder nacht . heb ik voor het eerst sinds ik met de auto rijdt iets stuk gereden .
bij ons in belgie was er al meldingen van gaten in de weg door de koude en zout wat gestrooit werdt .
mijn vriendin herinnerde me er nog aan en zei je mag maar 90 meer zo verder op cruise …..
plots een heel harde slag stuur begon enorm te vibreren .
100 meter verder gestopt auto nagezien resultaat 1 kromme velg 1 band waarvan karkas kapot is vooraan .achteraan velg rand licht geraakt en stukjes rubber weg van de wang .
was ik wel even onder de indruk hier van . niet de optie reseverwiel genomen dus ja zo maar opt gemak nog 10 km gereden en thuis gecontroleert wat er allemaal stuk was . eerste zicht 2 velgen en 2bandjes maar hoop nu maar niet dat de ophanging niets heeft geraakt .
nu strak nog even langs bij politie voor papieren en al aangegeven aan de verzekering . op die nacht was ik zeker niet de enige . maar ja
hoe zou je kunnen zien als de schokdemper inwendig geraaakt is want via een ophangings test . controleer je het hele onderstel vooraan .
mijn spiegelt doet toch ook niet hoor . en heb al heel de lijst afgelopen kan niets terug vinden . comfort afstellingen . enkel wisser auto laten gaan bij achteruit rijden .
ik heb ook een opel insignia met de nodige veiligheid’s snufjes op . tc esp abs.
en als ik op natte baan dit af zet dan spinnen mijn wielen ook .
mijn broer heeft ook een astra g 3d 1.6 16v en die heeft ook last van dat spinnen van de banden . daar liggen ook nieuwe micheline energy’s .
is maar 1 antwoord voor zorg dat je wagen technisch in orde is . is dat zo dan valt de oorzaak enkel aan je zelf te zoeken .
die banden gaan niet van hun eigen gek doen eee. lol
zo denk ik het ook dit is iets heel anders dan we gewoon zijn
zal ik strak eens zien als dat op mijne ook zo is .
volgens de neiuws leter die mijn baas 2 weken terug had was die levering voor december.
-
AuteurBerichten