Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hallo beste ik heb mijne oude corsa b stoelen. ook latenover trekken met kwaliteit’s leder. hieroverwasik heel tevrede . maarnu heb ik ledere stoelen van fabriek af .
al zitdaartoch wel verschil op. mijne stoelen toen werden bij creato in gent belgiegemaakt .
ja zo is dat ook weer . lang leven de technologie ee.
of aan gegeven via het display in de tellerunit .
waar percentage berekening op komt kan je in geraken via de menu knop op de pinker handelen en dan draaien aan de scroll
aaaaah dacht altijd dat je van de vlaander’s was
hey wormke toevallig niet de persoon die ook bekend is op passion4 tuning . wonend in de vlaanders . en rijdt vroeger met een vectra b .
moest je dat zijn ik denk dat ik je ken reed vroeger met die paarse corsa b
geen idee maar zal wss wel met ruimte in wielkasten . te maken hebben met schade die toe gebracht kan worden alsje dit op dezevelgen banden maat gebruikt . bij het eventueel draaien in veren en dergelijke
de winter velgen maat is voorstalen wielen 205-60-r16 dacht ik dan 225-50-17 dacht ik
dan mag je zeker je bevindingen hier posten want wil dat bezoekje heel mss ook doen
je weet nooit als het te hoog is
en overwelke configuratie beschik je op de wagen
ja mss wel ja maar kijk hettoch maar eens na .banden drukken vanopels die bij ons geleverd worden staan meestal tussen de 3 en 4 bar en dat controleer je als een goede chauffeur van dewagen ook regelmatig . dacht op een sp insignia dathet in eco stand 2.7 voor en 2.9 achterwas ook te vinde in de bestuurders duur
banden druk al eens gecontroleerd
dacht een gewoon set staal 225/../17
als ook voor de astra j . waarom
omdat ik redelijk watkm’sdoe . lijktt hetme beter een set stalen. neemtoch zo geen super klein autotje lol. past in jouw kofferlol.
ik ga me eerst een set winter wielen voor astra j en insignia bestellen. ook ergbelangrijk lol
ja zo een dubbele standaard uitlaat zou ik ook wel zien zitten . of iemand eral het systeem bastuck gezien ofeen foto van .
mijn persoonlijke mening vind ik de beide aftermarketvelgen op insignia niet mijn ding .
en ook de kofferspoiler vind ik beetje overdone . al heeftieder zijn smaak
de porsche uitlaatstukjes wel erg net staan er op.
ik persoonlijk twijfel tussen bij eds langs gaan of beetje verlagen .
mijn volgend probleem of denk punt is dan geraak iknog in de garage.voor eds schakelen ze dan de egr klep. volledig uit of blijft deze functioneren zoals behoren en welke gevolgen voor partikel filter . en of duurzaamheid motor .
alvasteen heel toffevakantie toegewenst
okeedan gaik der even over na denken .
hoe bevalt de hardheid van de veering .
eventueel gekendop de standaard 20″ van opel doe elke dagtoch een 70 km en dan is comfort toch wel belangrijk
en in welke verlagings stande is da verkrijg baar .
en mss ook al wat voor astra j 1.7 cdti
mag ik dan eens zo onbeleefd zijn . om te vragen hoeveeljij voor dat intrax sethebt betaalt want . kan deze zelfs niet vinden . op desite van hun
ik zie eigenlijk alleen maar de foto’s van opel4all staan.
ik was op de site aan het zien van H&R.
en begrijp de duitse verklaringe niet goed . eigenlijk heb een cosmo 2.0 cdti 130pk maar volgens ik kon begrijpen enkel met flexride en een afkorting . kan iemand me hier verder info over geven
en zijn daaral toffe foto’svan
mijn vriendin hare lg touchescreen telefoon werkt ook niet .
kan de telefoon verbinden met de wagen onze insignia en onze astra j . maar eens ze telefoon krijgt valt de telefoon gewoon uit . laatste update heb ik zelf al gedaan aan beide auto’s en telefoon ook bij proximus winkel in de buurtalsje het zelf wil doen . dan vind ik dit allesheel goedmee vallen .
de haak zelf plaatse dus het ijzer is heel vlug gedaan . het is enkel de kabel boom navoor trekken is nagenoeg even werken . maar als je zelf allesklaar maakt en legt op zijn plaatse is hetvoor de opel hersteller garage heel snel geklaard .
het programeren gaat in onze garage heel vlug. intbegin waren er wat problemen geweest met de trailer modules .
hallo beste
ik hadin mijn corsa b een c16se
met schrick 282 graden nokkenas
risse motorsport geflowd cilinder kop +bewerkte in en uitlaatkanalen .
andere zuigers kwamen ook van bij risse
heb mijn motorblokhierbij een lokaal revisie bedrijf laten vlakken laten honen van cilinders .
krukas laten polieren en uit balanceren samen methetvliegwiel er op gemonteerd wat wasafgedraaid bij rissemotorsport .dit alles liep op de standaard ecu met standaard benzine pomp.
uitlaatcollector waseentje van een x14sz die directvan 4-1 ging met standaard kat en dan een powersprint groep n systeemmijn vliegwiel woog toen 5.7 kg . en motor leverde toen geschat een 140 pk. ik zelfvond hetovernemen van de motor al behoorlijk aardig .
kan je 1 raadgeven afdraaien is mssverzwakkingvan materiaal maareensje het laatste pktje wil vinde. ben ik ervan overtuigd datje bestmetsuperdegelijk materiaal gaat werken en jeookniet graag dat budget watje er in steekt stuk terijden .
-
AuteurBerichten