Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Even uitlaten lezen bij de dealer zou ik als eerste doen is gewoon een sensor oid kapot of je lmm.
waarom wil je een Dta systeem als er een storing optreed?
een dta systeem kom je al snel op de 2000 euro
andere kabelboom
dta computer
inbouw
afstellenorigineel gepost door TurboBjorn
Als een C20LET inderdaad 170 pk levert, is het een heeeeeele slechte chip ;-)ja sorry ff in de war met de normale blokjes c20xe enz king:
origineel gepost door kipracing
chip op maat is idd altijd beter.elk blok is weer anders door bv luchtfilter legekat uitlaat enzkloptking: mtech zegt ook dat ie 170pk levert die chip maar klopt geen ruk van hooguit 5tot 10pk winst:swear
origineel gepost door kipracing
chip op maat is idd altijd beter.elk blok is weer anders door bv luchtfilter legekat uitlaat enzkloptking: mtech zegt ook dat ie 170pk levert die chip maar klopt geen ruk van hooguit 5tot 10pk winst:swear
origineel gepost door TurboBjorn
Precies… de mijne heeft een EVO260 chip van V-Max, en er is echt geen enkel nadeel… de auto voelt nu aan, zoals hij eigenlijk uit de fabriek had moeten komen…En emissie, tja… alle lease-rijders rijden tegenwoordig met een groen label, dus dat compenseert ;-)
precies laat de lease @%#^ maar lekker met een groen label rijden haha:D
de echte pkaatjus leveren wij wel op de weg;)12 juli 2009 om 14:51 In reactie op: vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning #17498093idd gewoon 1000 a 1500 km aanhouden
betekent niet dat je 1000 km 30 kmph hoeft te rijden. gewoon super goed warm rijden rustig optrekken verschillende toeren tallen rijden. bijv niet continu 3000 rpm blijven rijden gewoon een beetje spelen met het gas :P dat ie op verschillende toeren inslijt enz enz
Na 1500 km even de olie vervangen plus filter, en je blokje is ingereden:thumbup
11 juli 2009 om 17:01 In reactie op: vraag luchtinlaat in kadett, eerste versnellings herkenning #17498091moet je wel inrijden moeten gelijk matig inslijten
origineel gepost door Jerk
Zal toch wel daarop berekend zijn?
Ik zelf denk dat de motor “geknepen” is en dmv een chipje haal je de “oude” pk’s weer tevoorschijn. :thumbupjep zoiets in die richting
auto’s worden aan alle kanten geknepen om aan een bepaald emissie eis te voldoen :swear zowel hardware matig als software.
dus je blok loopt strax gewoon een stuk lekkerder en sneller.
Ik zou de chip sowieso op maat laten maken dus niet vooraf gemaakt zoals: M-Pech.
gewoon rijden met laptop eraan en de chip schrijven zodat je alles perfect kan afstellen.
ken een aantal mensen die het bij schimd autosport hebben gedaan en zeer tevreden zijn is dus op maat gemaakt (binnenkort ook rollerbank ). hier de web site http://www.schmidtautosport.nl/
Mijn c20let word daar ook ge chipt binnenkort als die af is.
kijk goed uit op het gebied van chip tuning er zijn heel wat beuners die dit (niet goed) doen (met alle gevolgen van dien)
reken maar op meer als 2000 euries een complete revisie. voor een Let
(bij een goed bedrijf)kop revisie
zuigers
drijfstangen
alle pakkingen
klein spullos van de turbo revisie… kost ook ronde 500/800 licht eraan wat er moet gebeuren.
een f16/18/20 bak is snel verrot met het power van de Let
ik zeg castrol 10w60 .
die olie de je er nu in heb kan ook zoals hierboven te lezen.;)Als je Let “stanaart” is gewoon erin gooien wat de opel dealer voorschrijft.
dacht zelf 10w40 (weet niet zeker)bij de getunde Let’s castrol 10w60
okee dan gelukkig is een nieuwe pomp dus dacht al dat het aan m’n Kruk llag.
ik vind het wel vreemd maarja als er niks aan te doen is…..kan iemand dit nog bevestigen ik geloof je wel hoor maar beetje zonde als strax mn olie pomp het begeeft:cry
thx voor je antwoord
origineel gepost door jk16v
mmm is nog een heel eindje rijde voor mij , iemand iets dichter in de buurt ?Maakt toch nie uit hoe ver rijden het is. als het maar goed gebeurt.
er zit een goed bedrijf in vriezenveen (Dhz twente) op maat 63.5mm rvs
http://www.dhz-twente.nl u2u rally astra anders even die heeft deze toko king:suc6
origineel gepost door nl-tuning
@mrmonkey whahah idd en 2x aangehouden worden in 2uur tijd hahaha:jerry
@nick(gsi) als we hem weghalen brengen we m bij botter daar komen we altijd, en bevalt altijd goed en is altijd gezellig:jerry
@jblfreak idd lijkt me wel weer gezellig alleen zijn we nu geen carros plat ant slaan whahaha.Ja idd botter is ook top suc6 kerel
groeten nickzo echt klote man dat je zolang moet wachten:argue
weghalen dat ding daar en naar een goede inbouwer brengen
Bijv (niels) http://www.dhz-twente.nl en gewoon niks betalen.Suc6
30 april 2009 om 13:48 In reactie op: c20let bauwjaar weten is al opgelost aleen dishi dash unit #17479551olie dop opendraaien en op je lagerschaal staat het bouwjaar.
ff met een lampie oid kijke
Bij M-tech is veel te vinden voor de ombouw aan onderdelen.(zoals motorsteunen ed)
ik dacht dat je een kadett radiateur nodig had met airco voor de c20let(weet nie zeker)
Bij M-tech is veel te vinden voor de ombouw aan onderdelen.(zoals motorsteunen ed)
ik dacht dat je een kadett radiateur nodig had met airco voor de c20let(weet nie zeker)
Opel dealerking:
haha niels je haalt de woorden uit m’n mond jij weet i.i.g wat je strax in mijn bak moet gooien:thumbup
Gr nick
misschien zijn alleen de onderdeel nr veranderd (wat veel gebeurt)
je moet naar de specs kijken op de oliefles als die het zelfde zijn is t goed.maar als jij recent bij mathijs olie heb besteld dan kan je die er gerust ingooien.
origineel gepost door InjectTheVenom
En ik maar denken dat dit alleen een kwaaltje van de C20NE was :)origineel gepost door Nick(GSI)
even je stappenmotor schoonmakenen van de c20xe /c18xe noem maar op. gewoon goed bijhouden niks aan de hand
Misschien trekt ie ergens valse lucht dus dat je pakking verrot is van je gasklephuis e.d
Zelf zou ik even je stappenmotor schoonmaken nieuwe pakkingen bij de dealer halen voor je gasklephuis .Gelijk even je gasklephuis schoonmaken en je luchtfilter denk dat hij dan al een stuk beter stationair loopt.
En even alle vacuüm slangetjes goed checken op scheuren/ poreusGr Nick
-
AuteurBerichten