Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
daar moet het ook mee kunnen want die neemt alles over, ik heb een kleine android erin en kan het ook gewoon instellen
kan je gewoon via het config menu op het radiofront uit zetten
eco knop uitzetten dan werkt het stop/start systeem niet meer
Ik heb een 1.4 140 pk turbo. De 1e types hebben maar 1 regel in het oranje scherm, vanaf de facelift 2012/2013 kregen ze 3 regels. Er is een mogelijkheid om er een digitaal dashbord van een insignia in te zetten, hier weet mitchel daams meer over.
koelwatertankjes gaan wel eens lekken, omloophuisjes lekken, geluid uit de m32 bak
mooi dat het opgelost is :good: volgens de tsb hoeft de spanner niet vervangen te worden, maar aangezien hij er toch af moet vervang ik ze altijd wel
ik heb hem op aliexpress gekocht en inbouwen heb ik zelf gedaan ( ben zelf monteur ) en moest een cd400 frontje hebben en een draad aanpassen. Nu werken alle knoppen en stuurbediening werkt ook gewoon
verstuivers moeten er idd uit om het klepdeksel eraf te krijgen. De geleider van de ketting zit maar met 1 bout vast. Zorg wel dat je de spanner terug drukt en borgt met een klein boortje, want er zit een plunjer en een veer in die onder druk staat!!!
Ontluchten doet hij zelf als je hem start ( je hoort dan wel de spanner paar keer hard tikken omdat deze nog geen oliedruk heeft )
is idd een dun plaatje met een gaatje erin. Volgens opel hoeft de spanner niet vervangen te worden, maar raad ik wel aan om te doen. Verder heb je een klepdekselpaking nodig en 4 koperen ringen die onderaan de verstuivers zitten, de zijplaat van de motor zit met vloeibare kit vast
cd600 is idd gewoon een radio met bleutooth, weet niet zeker of je hiermee muziek kan streamen. Ik heb mijn originle navi (dvd800) eruit gehaald en een android systeem van aliexpress erin gezet met dab antenne en achteruitrijcamera
op deze radio kan geen apple carplay of android auto. CD600 en Navi600 zijn 2 compleet verschillende radio’s. Navi600 heeft navigatie en heeft losse bleutooth module om alleen te bellen. CD600 heeft wel een kleurenscherm maar geen navi, bleutooth moet je even proberen om op phone te drukken, dempt het geluid dan heb je geen bleutooth
alleen easytronincs
distributieplaat bestaat idd uit 2 delen, het bovenste deel kan je loshalen zonder de bak eraf te halen
kan elke dealer wel, heb het een keer gedaan, kwestie van de hmi module opnieuw programmeren via usb en sps, zitten wel kosten aan verbonden. Misschien kan je met mitchel daams contact opnemen, deze jongen kan heel veel
het is ook een pakking met een klein gaatje erin. Helaas heb ik er geen how to van.
tsb is een technisch servive bulletin ( buitendienst oplossing ) die wij als dealer van opel krijgen. Ik werk zelf als monteur in een opel garage. Het is wel bijna 5 uur werk om het plaatje te monteren. Klepdeksel moet eraf, de egr koeler aan de zijkant moet eraf en de bovenste plaat die naast de egr koeler zit moet eraf.
1.4 turbo? p0171 kan meerder dingen zijn: membraam klepdeksel lek, brandstofdamp klep lek. Klepdeksel kan je makkelijk controleren door het ecotec kapje eraf te halen, dan zie je een rond membraam zitten goed luisteren of die geen geluid maakt, of dat hij geluid gaat maken als je je vinger voor het gaatje houd als die geluid maakt is het klepdeksel stuk
ik heb afgelopen week mijn originele xenonlampen d1s omgebouwd naar led en dat geeft meer licht ( astra j)
geen idee waarom ze dat gedaan hebben, meeste huidige auto’s met turbo gaat 0w20 in
er is een tsb dat er een plaatje tussen het blok en kettingspanner moet, heb al meerdere gedaan, dit kan zonder de bak eraf te halen.
slot vervangen
je moet idd een internet verbinding maken via je bleutooth, heb er al een stuk of 10 geupdate
misschien een contact opnemen met mitchell daams die weet heel veel. Zit ook op het astra j forum op facebook
auto laten uitlezen is de enige manier om erachter te komen waarom het lampje brand
is wel mogelijk maar je moet iemand vinden die het hele zooitje wil en kan programmeren, ook zul je een kabelboom moeten maken want het is niet vooorbereid
alle originele opel wielen hebben dezelfde bouten
-
AuteurBerichten