Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
350,- kreeg er SD kaart en extra accu bij etc. (gewoon alle webwinkels afspeuren voor acties voor je hem koopt)
Heb mensen gewoon mee laten betalen voor mijn verjaardag dus was niet zoveel kwijt uiteindelijk ^.^Beetje rond crossen in mijn Corsa B met mijn nieuwe GoPro HD2 camera :)
@wagnas wrote:
@Nick-C20XE wrote:
@wagnas wrote:
@Nick-C20XE wrote:
Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P
Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :PMijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup
Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk alleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P


Nou, het is krap.;) zijn wielen zijn 12.5cm hoger (19inch-14inch) dan mijn wielen. Daaruit metend, zitten mijn koplampen op dezelfde hoogte, of mischien net iets lager dan zijn koplampen.
Als je gaat mierenneuken doe het dan goed :jerry
Zijn wielen zijn inderdaad 12,7cm hoger, maar je vergeet dat alleen het gedeelte onder de naaf bepaald hoe hoog hij uiteindelijk komt,
dit is dus maar 6,35cm hoger plus zijn wanghoogte is kleiner waardoor het nog minder word ;) .
Verder nog kunnen jou koplampen wel net zo hoog zijn als die van hem maar bij de Ferrari ligt het begin van het spitse gedeelte onder de koplampen, waar dit bij een Corsa B boven de koplampen is .Je corsa is laag dat snap ik, maar zelfs als je je voorbumper eraf zou halen, je auto op zijn remschijven zet denk ik nog niet dat je tegen de neus van een Ferrari op kan king:
@blue mystery wrote:
:puke
die laatste voorbeeld bah
die hoort rood te zijn niet geel.en dan is die nog lelijk haha
Is een Lambo dus hoort wel degelijk geel te zijn, lelijk is hij inderdaad maar daar ging het niet om :P
@wagnas wrote:
@Nick-C20XE wrote:
Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P
Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :PMijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup
Rijhoogte zou wel kunnen, ik denk aleen niet dat je van menig spits neusje kan winnen :P

Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P
Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :PIk heb zelf 195/40/16 op mijn 7J (volgensmij ET35) en dat loopt niet aan (ook niet met 4 man en bagage)
Auto is ook verlaagd voor en achter en het ziet er netjes uit (lichtjes gestretcht)
Teller wijkt ook niet vreselijk veel af. (gewoon een keer met navigatie rijden en dan kan je wel ong inschatten wat het werkelijk is)
@Mirage wrote:
@Nick-C20XE wrote:
Vanmorgen rond 12u een zwarte met een dikke achterbumper en DTM pijpjes in Eindhoven bij het station bij de wegwerkzaamheden.
Wou foto schieten maar moest net invoegen :PDie ken ik, die is alleen niet zwart king:
Jij een zilver grijze corsa b met xenon?Ah dan was hij in ieder geval donker haha,
Yup grijze B met xenon hoezo ? ben ik gespot ? :D :PZie toevallig die zilveren B waarbij staat onderdelen gaan de verkoop in, betekent dit ook plaatwerk ?
want volgens mij is het dezelfde kleur als de mijne en zou ik dan wel geïnteresseerd zijn in een deurtje, achterklep en motorkap mits recht :P
Dus mocht ik het goed begrepen hebben dat dit verkocht gaat worden zou ik graag de kleurcode willen weten van de corsa :DVanmorgen rond 12u een zwarte met een dikke achterbumper en DTM pijpjes in Eindhoven bij het station bij de wegwerkzaamheden.
Wou foto schieten maar moest net invoegen :PVanmiddag rond kwart voor 4 een parelmoer Corsa B in Eindhoven, vanaf station naar John F. Kennedylaan.
Even tussendoor, toen ik problemen had met mijn gasklepschakelaar en hem uitlas met de Tech 1 gaf hij toch duidelijk aan wanneer ik vol gas gaf of niet (M2.5).
Hier zat namelijk ook het probleem hij gaf niet goed aan wanneer gas vol open was en begon dus willekeurig in te houden.Of verbreed mijn kennis door me te corrigeren :)
Verder, ontopic, De enige manier dat we kunnen voorkomen dat een motor steeds hoger en hoger in toeren gaat is de hoeveelheid lucht reguleren zodat hij niet harder “kan” (natuurlijk brandstof en vonkjes etc. maar als we geen gasklep hadden ging hij gewoon volgas)
Dus dit moet haast wel een kwestie van valse lucht of iets zijn.dit is dus wat ik al wist ik vroeg alleen om een bevestiging dat dit de enige 2 FX ECU’s waren.
toch bedankt voor je hulpSorry, ik krijg wel gelijke soort verhalen qua chip etc. maar geen doorslaggevend antwoord op mijn vraag.
Vanmiddag rond 4u in Eindhoven vanaf het PSV stadion een donkere G met een Fusion sticker achterop het raam en dobbelsteentjes aan de achteruitkijk spiegel.
Zat tijdje achter hem en aan zijn rijstijl te zien was hij een soort van aan het uitdagen.
Jammer genoeg voor hem heb ik een 2.0 onder de kap en maakte hij niet veel kans :P
Iemand van hier ? :angelZal waarschijnlijk niets helpen maar ik heb ook een paar keer gehad dat het gas op random momenten bleef hangen, dit was omdat ik een nieuw gasklephuis gemonteerd had die ik schoon had gemaakt met remmen reiniger.
Was dus vergeten dat ik hiermee alle manier van smering weggespoeld had en op een geven moment bleef mijn gaskabel zelfs volgas hangen, schrok me kapot.
Maar goed, beetje WD40 of High Tef op die veertjes aan je gasklephuis kan misschien helpen.Beetje vergezocht maar het leek erop alsof je toch al radeloos was en dit kost niks :D
14 april 2011 om 18:51 In reactie op: Cheungy.Astra.F.GSI.Turbo Laatste Update..!! Staat Te koop #17599870Zeker dikke wagen, jammer genoeg (nog) geen geld voor.
Zou dit project zeker voort willen zetten.
Hou van kwaliteitswerk :DVerder vraagje, op dat youtube filmpje hangt de bumper een beetje op half 11, is dit omdat de intercooler “te dik” is of omdat je deze nog niet helemaal vast had gezet ?
Sierstrips van de deur jonge :D.. onee meisje :P
[rquote=1910305&tid=46746&author=Ardenblue][rquote=1910190&tid=46746&author=Nick-C20XE]net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.
had een sticker van corsa tuning club op de achter raampjes.
foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.[/rquote]Jurgen met de irmscher 2.3:D:D[/rquote]
Plaatje bij het plaatje, niet heel duidelijk want hij was al een eindje weg en ik moest helemaal inzoomen met m’n telefoon.

net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.
had een sticker van corsa tuning club op de achter raampjes.
foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.Condens erin is gewoon een klein fabricage foutje ofzo, ik heb ook aftermarkets en geen condens of niks, zelfs niet met de hevige winter.
Mocht er condens in komen kan je altijd nog de lampen eruit trekken, even föhnen en alsnog kitten.
Zou me niet zo druk maken en vooral geen onnodig werk in steken van te voren.Het is een mooie corsa, maar om hem nou in het topic “dikke corsa’s” te zetten vind ik ook een beetje ver gaan,
dan zou die van mij er ook zo tussen passen :DEcht doorgelast is dat de rand vooraan die rond om je grill loopt ook recht word gemaakt.
Dit is gewoon een gevalletje aangelaste booskijkers, wat er ook niet slecht uitziet :DBeetje warm stoken, grote tang erop of met de handen (wel een stukje van t warme gedeelte af :P) en beetje draaien en trekken.
Wel handig als je met 2 bent dat de een de rest van de pijp even vasthoud zodat niet heel de boel meedraait.
Werkt meestal wel goed, als je gewoon gaat rammen heb je kans dat je of je flexibele stuk vooraan naar de neuk mept of zelfs een kleine kans dat je door de trillingen je katalysator kapot ramt.[rquote=1894228&tid=144774&author=carlover]e.v.t nog
luchtfilter(nieuw,reinigen)
oliefilter.
bougies
bougiekabels
remblokken en schijven controleren.dan heb je eigenlijk al een grote beurt gehad.:D[/rquote]
Bougiekabels heb ik nog geen enkel bedrijf zien doen bij een grote beurt :P
Je gaat veels te ver,
Kleine beurt :
Nieuwe Olie / Oliefilter,
Alle vloeistoffen op peil (stuurbekr. ruitenwiss. koelvloeist. etc.)
en controleren op defecten (soort van APK, maar dan vrije keus of je het vervangt of niet)Grote Beurt :
Olie / Filter,
Luchtfilter,
Pollenfilter (Interieurfilter),
Bougies,
Brandstof filter(niet altijd)
en alle vloeistoffen op peil (stuurbekr. ruitenwiss. koelvloeist. etc.)
en controleren op defecten (soort van APK, maar dan vrije keus of je het vervangt of niet)Denk dat ik zo alles heb.
-
AuteurBerichten