Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@midnight black wrote:
Inderdaad smeren van het scharnierpunt van het (kunststof) koppelingspedaal. Zelf gebruik ik meestal white grease voor dit soort werkzaamheden: spuit je erop en is veel dikker dan bijvoorbeeld wd40
Ik moet nog naar de garage gaan.
maar het geluid is niet gewoon kraken of piepen, zou het kunnen het vliegwiel zijn?
Of zou ik dan helemaal niet meer kunnen schakelen (ontkoppelen)?@johanhummer9 wrote:
wd40
Oesje staat er 2 keer op@ mod mag verwijderd worden
@joost077 wrote:
Nee helaas. Zit toch aan de dure grijze opel kapjes vast denk ik (1 euro per stuk is toch nie zo duur)?
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
@GM-Tuningparts wrote:
@alphox wrote:
eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
hoi
nee 20 rondom.
ziet er echt super uit!
10 / 15 is net te weing en 25 is weer net te veel (persoonlijk)
vind persoonlijk zelf niet zo mooi als de wielen achter verder naar buiten staan als aan de voorzijde.
maar dat is natuurlijk smaak. Nu vallen de wielen nog mooi binnen de wielkasten maar
staan toch zover mogelijk naar buiten zonder buiten de wielkasten te komen.Heb je dan ook uw wielbouten moeten inkorten, met de 20 inch opc line velgen?
En hoeveel mm?@kammers85 wrote:
hele hele hele mooie insignia
naar deze wielen ben ik aan het zoeken
i love de wheelshttp://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/velgen/20-202423224.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
@nicocorsa wrote:
ik heb 20 mm per wiel zitten vooraan sluit het mooi aan maar komt niet uit de kas
achteraan heb ik eigenlijk nog ruimte over en steekt de velg nog mooi in de kas voor mij mocht het mss zelfs achter 25-30 worden om hetzelfde zicht te krijgen .
dit is bij mij op een insignia 2009 5 deurs op opcline 20″ velgen en 40/35 verlaagd
Nico had jij vroeger geen 15 mm per kant zitten?
Van h&r?@GM-Tuningparts wrote:
@alphox wrote:
eugene, heb jij nu voor 15 en achter 20 dan?
hoi
nee 20 rondom.
ziet er echt super uit!
10 / 15 is net te weing en 25 is weer net te veel (persoonlijk)
vind persoonlijk zelf niet zo mooi als de wielen achter verder naar buiten staan als aan de voorzijde.
maar dat is natuurlijk smaak. Nu vallen de wielen nog mooi binnen de wielkasten maar
staan toch zover mogelijk naar buiten zonder buiten de wielkasten te komen.gisteren eens gekeken met een winkelhaak, ik vermoed wanneer ik de 20 mm per kant zou steken achteraan de wielen niet buiten de wielkast komen.
met 20 mm per kant vooraan zouden de wielen enkele mm uit de wielkasten komen.
Klopt dit?ok bedankt ik heb ze aangetrokken op 160 nm.
Ik had al zitten zoeken in het boekje maar vond het niet.@pvbe wrote:
Ik ben opzoek naar een kaart update voor navi 800 my 2009
.regio Tilburg kan iemand mij daar mee helpen
gr j.l.gewoon naar een opel garage gaan en daar laten updaten mss? :shock:
@GM-Tuningparts wrote:
@netebuk wrote:
Hallo
Ik ben aan het twijfelen om achteraan spoorverbreders te steken.
Ik heb een tourer bij 2011.
Maar ik twijfel tussen 20mm of 15 mm per kant.
Ik heb de opl line 20 inch velgen liggen.
Iemand sugestie?Heb in het begin bij mijn vorige insignia’s 10mm per kant gehad.
Nu bij mijn nieuwe 15mm per kant en sinds een week of 2 20mm per kant.
20mm per kant ziet er in mijn ogen perfect uit!!
Niet te veel en niet te weinig, precies goed!
Je mag altijd een keer komen kijken dan zie je hoe het er in het echt uit ziet.
Dan zie je het toch beter als op een foto.thx voor de info, maar ik vraag mij af of je dezelfde resultaat zou hebben met uw vorige insignia (met de spacers van 2 cm per kant), mss heeft je nieuwe insignia een andere spoorbreedte of komt het koetswerk iets breder?
komen kijken is geen optie, het is nogal redelijk ver :-)
mss iemand anders bevindingen over nen tourer met 20 inch opc line velgen en 15/20 mm spacers :thumbHallo
Ik ben aan het twijfelen om achteraan spoorverbreders te steken.
Ik heb een tourer bij 2011.
Maar ik twijfel tussen 20mm of 15 mm per kant.
Ik heb de opl line 20 inch velgen liggen.
Iemand sugestie?@nicocorsa wrote:
ik vind het geluid ook wel mee vallen hoor . ligt zoemend .
ik lees hier tweede klik leg dit eens juist uit wanneer jij die hoort .
Ik heb op de handrem ook 2 standen hoor.
Als ik 1 maal aan het knopje trek, hoor ik een zoemend geluid, en als ik nog eens trek terug een zoemend geluid.@Hisense wrote:
Op ebay staan er verschillende, even zoeken via “arden blue vauxhall”
http://www.halfords.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductMobileDisplay?catalogId=10151&storeId=10001&productId=214348&categoryId=165505&langId=-1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
mss toch liever verven ipv spuitbus.
Denk dat het veel werk is om alles af te plakken en de schrijfrem is dan wss ook een deel mee gespoten.
Weet er toevallig iemand het RAL kleur van arden blue?
Ik laat dan de verf maken.@mrzuko wrote:
Rood? Waarom niet arden blue?
Staat mooier op een opelIemand al de klauwen geschilderd met arden blue?
Ben aan het twijfelen tussen arden blue of gewoon grijs.
t’is nen zwarten touren met de opc line velgenRemonija wrote:Vandaag de OPC line velgen laten monteren, ziet er een stuk sportiever uit moet ik zeggen :DIs de auto verlaagd?
Of zit je fabrieksaf met sportveren?Ben ook nu en dan eens op markplaats. Kapaza… Aan het zoeken om 20 inch opc line velgen.
De opc line velgen van een 4/5 deurs insignia passen die op een tourer?
Ik ken daar niet veel van maar hebben die dezelfde ET waarde?@NelisZ20LER wrote:
Bedankt! Ik vond zo ook erg geslaagd.
hoeveel inch zijn de velgen en welke banden maat?
Er is idd nog veel ruimte tussen kas en velg.@Jram wrote:
Ik zit ook een beetje rond te kijken voor velgen voor volgend jaar zomer.
Ik begrijp dus dat deze maat er prima onder zou passen? Laat ik het zo zeggen de wielen lopen mooi in de kassen en zullen niet aanlopen.
Duur foutje als ze niet passen ;)20 inch – 35 et – 8,5J – 5×120
19 inch – 35 et – 8,5J – 5×120Banden maat voor beide is 245/35 zag ik staan.
Zit alleen nog te twijfelen 19 of 20Voor de 19 inch zou ik toch bandenmaat 245/40 nemen
@nicocorsa wrote:
kijk je bandedruk eens na . en het slijtage patroon van je banden .
als hier noemenswaardig niks aan scheelt .
trekt hij snel na links of is het zachtjes .
hou er ook rekening mee dat de wegen meestal zijn gebouwd met het afwateringsysteem naar links . waarbij auto’s altijd iets naar links gaan trekken .als je de mogelijkheid hebt om rechts te gaan rijden op een gewone weg controleer dan eens als de wagen naar rechts trekt .
staat je stuur mooi recht als je rechtdoor rijdtDe banden zijn 2 weken geleden geblazen geweest
En hebben nu een 5000 tal km.
Trekt niet echt snel naar links.
Ik zal straks eens een nieuw stuk rechte weg oprijden en nog eens controleren. :Djac137 wrote:Hallo,
idem hier.
iemand daar aal mee naar de garage geweest? -
AuteurBerichten