Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 juni 2015 om 08:03 In reactie op: Corsa C – nieuwe remmen werken niet 100% bij hard indrukken #18286292
@pimmie89 wrote:
@Dennis Corsa V6 wrote:
lucht in de leidingen
Dank voor je bericht.
Dit probleem wat ik beschrijf heeft te maken met lucht in de remmen dus? Daardoor gaat hij dit doen?
Misschien is het handig als ik de remmen ontlucht bij een auto bedrijf? Dan zelf pompend remmen? Of maakt dat niet veel uit?Zou geen verschil in mogen zitten.
Echter kreeg ik mijn Koppeling (zelfde potje) ook niet ontlucht.
Druk ketel er op en binnen 20sec was het klaar.
Dus gewoon ff naar een garage gaan.
Daar zetten ze er een druk systeem op en is het binnen 2 tellen gepiept.
Met je remmen moet je niet kloten..
Gewoon ff bij een bedrijf laten ontluchten weet je zeker dat het goed is
En het zullen geen wereld kosten zijn..
.
5 of 6 bak ?
@bart-gsi wrote:
@Nessuno wrote:
Zit een lampje in echter,zie ik hem niet branden als ik mijn contact aan doe.
Ben het gewoon een keer gaan testen toen de tank bijna leeg was.
(heb hem niet leeg gereden!!)
Als je op je reserve komt gaat hij knipperen. <– nog 5 liter oid aanwezig)
En als je op dampen rijd gaat hij vol branden.<– minder dan ? aanwezig tanken!!normaal is het andersom… lijkt mij..
vol branden bij reserve en knipperen als je door je laatste paar druppels heen bent..
als het lampje brand zie ik er niet echt het probleem van.. als deze niet brand zou je kunnen kijken of het lampje kapot is in de tellerunit..klopt tis anders om.
Zit een lampje in echter,zie ik hem niet branden als ik mijn contact aan doe.
Ben het gewoon een keer gaan testen toen de tank bijna leeg was.
(heb hem niet leeg gereden!!)
Als je op je reserve komt gaat hij knipperen. <– nog 5 liter oid aanwezig)
En als je op dampen rijd gaat hij vol branden.<– minder dan ? aanwezig tanken!!@piwi wrote:
Direct actie ondernemen bij Van Loon o.i.d.? Gezien hun zich daarin gespecialiseerd hebben? kun je hiermee doorrijden?
Als je er mee door blijft rijden word het erger en dan gaat het vanzelf stuk!
Met alle gevolgen van dien.
Nu kost het je een revisie.
Als het stuk gaat een nieuwe bak.Bekende kwaal van de M32
(lager probleem)Zoek er maar eens op.
.
.
Ach ja, shit happens…
.
.
Foto werkt helaas niet.
Yup blijft netjes op pijl…
.
.
.
.
Ik wilde naar eds gaan maar meer mensen adviseren klassen motorsports.
En kwa kosten zit ik nog steeds heel gunstig.
Ik had bij de aankoop aardig wat er af gepraat.
Dus nu met dit bedrag er bij kom ik eigenlijk op de vraag prijs van de verkoper uit.
(Nog steeds geen slechte deal)Nou de pret was snel over na 150km liep de motor niet meer zo als ik het graag zag.
Begon ook te roken uit de uitlaat.
Compressie test gedaan en deze liet niet veel goeds zien.
Afgelopen weken bezig geweest met het kaal trekken van de voorkant.
Nu kop er af en wqt bleek een lekke koppakking.
Nu kop weg brengen en dan weer netjes alles in orde maken.
Kan ik gelijk mn 70mm downpijp er op zetten en dan is de 1e modificatie al weer gedaan.Als ik meer nieuws heb post ik het wel ff
Nou gister de kop er af gehaald.
en wat blijkt een lekke koppakking….Nu afspraak maken om de kop te laten vlakken etc.
en dan de boel weer in elkaar zetten!
Alles zag er zeer netjes uit (zuigers en cilinder wanden)
Paking was lek tussen cil 3 en 4.
vandaar geen complressie en het olie verbruik.
Turbo was volgens de bevriende monteur ook nog erg netjes.Dat worden dus geen nieuwe zuigers en drijfstangen.
kan je prima gebruiken maar zou er voor de zekerheid wel een zekering tussen zetten.
kost praktisch niets en better save than sorry@Haasje17 wrote:
Dan zullen ze wel krom zijn riem ooit van tijd geweest? Of door de zuiger die vervormt is aangetikt.
Of zwevende kleppen gehad, versleten klepveren.
Geen idee nog, de boel staat op dit moment nog heel netjes op tijd.
Vrijdag gaat de rest uit elkaar.

Tot zo ver zijn we nu.
Inmiddels aardig wat weg gesloopt.Nou tegen alle verwachtingen in, gister toch een start gemaakt.
Begonnen met een compressie / lektest…. :swear
En deze laat duidelijk zien dat er iets niet helemaal goed gaat met in iedergeval de inlaat kleppen van de 4e cilinder. :hmmz
Deze blijven gewoon open staan.
Dus met de demontage gestart.Zal later wat foto’s plaatsen.
-
AuteurBerichten