Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@KRSA2000 wrote:
Zo zie ik ze graag! Lekker strak, niet te veel poespas…
Mooie auto!
(Ben benieuwd hoe ‘ie er uit zou zien met een donkere grille en setje donkere achterlampen ;) )Bedankt! :thumb
Grille ben ik nog niet uit. Misschien dat ik alle smalle lamellen wel zwart maak (alleen de bovenste met embleem niet). Een Irmscher grille is ook gaaf…
Maar eens kijken komende week.@RME wrote:
Gisteravond gehoord dat ze het ook niet doen als ze dicht zitten door vocht ,dus eerst droog maken .
Als het regent werken ze toch ook gewoon, lijkt me niet echt te kloppen dat verhaal…
De voor en achterbumper zijn ook gespoten evenals het scherm en portier links achter. Kleurverschil ze je niet. De lak is vers en de auto wordt nog eens
helemaal gepoetst en in de wax gezet dadelijk. Op de foto’s zie je geen verschil:



Hier is de OPC line set nog niet gemonteerd, is de dag dat ik hem heb opgehaald.
Altijd kijken of het controle lampje op de schakelaar aan gaat. Voor je instapt kijken waar de opstakels zijn kan ook nooit kwaad.
Ik kijk ook altijd zelf en controleer of hij ook echt werkt.Zo vanavond even aan het klussen (lees kitten) geweest!
Viel me erg mee, heb er iets meer dan 2 uur over gedaan om alles te monteren, samen met een vriend van me, dat wel.
Pasvorm is goed, alleen de achterste was wat getordeerd. Kijken of je dat straks nog ziet, maar valt hopenlijk wel mee.Wat foto’s:




Tape haal ik er na een dag pas af. Even goed laten drogen die kit.
Velgen ben ik ook nog druk naar aan het kijken, zijn nog wat opties bij gekomen… king:
Dankje, dat is nog best moeilijk…
Aangezien de verlagingsveren ook besteld zijn (met dank aan Eugene), ben ik nu toch aan het kijken voor nieuwe velgen.
Ik wil heel graag een breedset op de auto. Dus achter bredere velgen dan voor. En dan in zogenaamde concave. Deze velgen hebben geen rand, maar spaken die dus dieper naar het midden lopen. Achter zijn deze dan dus dieper dan voor.
Een paar modellen die ik erg mooi vond:
Schmidt XS5: (in de maaten 9.0Jx20 voor en 10.5Jx20 achter)

Schmidt Gambit (evt. van ander merk) (in de maten 8.5Jx20 voor en 10.0Jx20 achter)

JUDD T203 (Vossen) (ook in 8.5Jx20 voor en 10.0Jx20 achter)

Denk dat dat heel erg dik gaat staan op de Sig!
Dan heb ik hem van die andere: CWC carwantstuning oid.
Hele goed servie. Verzenden duurde ook niet lang. Vrijdag verzonden, dinsdag in huis. Morgen ga ik beginnen als alles goed gaat.
De pasvorm is goed. Eind deze week ga ik de OPC line set monteren. Lak moet eerst nog wat uitharden, vandaar.
Ik tank altijd 98, al sinds ik de auto heb. De ene keer bij Tango de andere keer bij BP. Net waar ik langs kom op dat moment…
Nu moet het ook want hij is gechipt.Mooie wagen! Zo’n pakket komt er bij mij ook op.
Volgende week wordt de auto gespoten! Gelijk een OPC line pakketje in Polen besteld en die komt er dan natuurlijk ook op!
Dan wordt het nog eens wat. Daarna staat verlagen nog op de lijst…Heb Hankook voor de winter, erg goede banden.
Heb op de 20” Dunlop SP Sportmaxx liggen, super banden zijn dat, maar de prijs is er ook naar…
Dat is in Waalre toch?
Precies! Lekker stak vind ik ook mooier inderdaad.
@Franco49 wrote:
NelisZ20LER ,mooie wagen hoor ,ook vanuit het kille natte noorden veel km plezier ,maar waarom heb je de emblemen verwijderd ?
Als er turbo 4X4 op staat dan verwachten mensen dat je snel bent en lokken eerder iets uit. Nu is het wat meer een sleeper.
Niemand hoeft te weten wat er onder de kap zit. ;-)@kammers85 wrote:
Niles jou opmerking snap ik niet
En als je idd je pensioen hebt en idd klachten hebt over je gezondheid zou ik ook zeker naar buitenland gaan en daar lekker met zn 2e vertoeven
Ik wens jullie daar ook het aller beste en dat je daar veel veilige km kan maken met jullie pracht wagen !!!!Dit topic gaat over het showen van je Insignia en niet van je pensioenplan… Daar doelde ik dus eigenlijk op.
Maak dan even een appart topic aan daarover. Niet meer en niet minder.
@arjontje wrote:
@corsabc20xe wrote:
De maat van je velg is niet bepalend voor de maat van je remmen. Maar motorvermogen en gewicht. De maat van je remmen bepaald wel dat je bv. Bij 321 min 17 inch nodig hebt. Anders past het niet.
Dit kan zeker bepaalend zijn. Zo is het bij Volvo zo dat er bij grotere velgen grotere remmen gemonteerd zijn.
Denk dat het eerder andersom is… Grotere velgen zijn vaak ook een optie. Vaak is meer vermogen (of een automaat) de rede dat er grotere schijven
gemonteerd worden. Hierdoor moet het wiel soms ook groter omdat het anders simpelweg niet meer past.Pak het onderhoudsboekje er bij, daar staat ook een onderhoudsschema in als het goed is…
Succes.
^Misschien is dit niet helemaal de plek om deze discussie te voeren mensen…^
:jerry -offtopic :jerryGa je het zelf doen, of breng je hem naar de dealer?
@Opeloco wrote:
Die “modificatie”, waarom krijg je daar geen brief of bericht over? En is die nog lopende? Mijn microswitch is ook stuk maar vrees dat ik er weer voor kan betalen terwijl er wel een “modificatie” van geweest is :hmmz
Als je je auto naar een dealer brengt voor onderhoud wordt dit automatisch gedaan… Als iets niet op voorraad is wordt een andere afspraak gemaakt.
Kunnen ze allemaal in het systeem zien bij Opel.@pixels66 wrote:
Zo wie heeft er in jouw koffie gespuugd dan? Hier zijn we niet zo snel gediend van het aftroeven van elkaar, met je “wie is hier dan de slimste..”
Alsof wij wat aan die bedragen kunnen doen.. Het heeft geen reet te maken met slim zijn..
Doe dat maar op opel.be ofzo.. Hier gaan we weer door met het onderhoudsgebeuren, waar topicstarter het over had..
+1!
Is niet te vergelijken. In Belgie zijn de kosten van een pand waarschijnlijk lager ander belasting klimaat enz.
De Belgen komen weer massaal boodschappen doen in Nederland, dat is hier weer goedkoper.
-
AuteurBerichten