Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@VectraOPC-72 wrote:
Ik vind een Insignia een geweldig mooie auto, maar ben erg sceptisch geworden. Het valt me wel op dat het meestal de 1.6t is die problemen geeft. Weet iemand hoe dat zit met de 2.0 of 2.8t.
Ik heb een 2.0 Turbo 4×4 sport. Bijna 87.000 gelopen nu. Geen problemen gehad (even afkloppen). De versnelingsbak van een 2.0 turbo is trouwens en F40 bak en
veel sterker dan de M32.Daar komt natuurlijk bij dat op een forum de problemen gemeld worden. De mensen zonder problemen zullen niet gauw een topic aanmaken met: Nog steeds geen problemen met mijn Insignia… Prik daar ook een beetje doorheen. :thumb
@P@rick wrote:
Ben zeer tevreden over mijn Insignia.
Tuurlijk heb ik ook wel wat problemen gehad maar met welke auto heb je tegenwoordig geen problemen meer.
De problemen die ik gehad heb waren trouwens wel gelijk de hoofdprijs :vertag
Vliegwiel en koppelling vervangen.
Schokbreker (flexiRide).
Maar verder geen gekke dingen.Waarom zijn je vliegwiel en koppeling vervangen? Normale slijtage of echt iets stuk?
Vandaag zijn de verlagingsveren er onder gezet! Staat een heel stuk beter zo! :thumb
Voor:

Na:

Hoop dat ze nog wat verder inzakken… :D
Thanks hpp! :thumb
Oke, bedankt P@trick. :thumb
Ik heb het gewrapt. Had nog wat zwart liggen en ik denk ik ga eens kijken hoe dat staat…
Ik heb vandaag even wat geprobeerd met de grill.

Zelf vind ik het wel stoer staan eigenlijk.
Gisteren de verlagingsveren opgehaald bij Eugene!
Zaterdag 27-09 worden ze gemonteerd, ik kan niet wachten! :D
Even een vraag over de Vredestein Ultrac Sessanta:
Hoe is de grip met nat wegdek? Ze scoren maar een C namelijk. Mijn huidige banden scoren een A. Die zijn dan ook niet uit de bocht te krijgen met nat weer.
Voor mijn nieuwe velgen moet ik nieuwe banden hebben, wordt een breedset, dus ga ik niet de voorste overleggen en achter nieuwe kopen.Nu kijk ik naar Kumho, Hankook, Falken en de Vredestein banden. Deze zijn allemaal in de 2 verschillende maten leverbaar en zitten in dezelfde prijsklasse.
Bij nat weer zit er echter wel veel verschil in, tenminste volgens het bandenlabel…Dat is mooi, dan zal het wel los lopen. :thumb
Ziet er goed uit!
Ben je niet bang dat de lak gaat scheuren bij die kitnaden? Daarom heb ik dat niet gedaan…
Kleur ben ik nog niet helemaal uit. Zilvergrijs vind ik echt te licht.
De spleten vallen erg mee. Achter heb ik hem wel afgekit, maar dat valt nauwelijks op. Die kit is er trouwens ook in het wit, dus dat moet goedkomen!
Hier een idee van hoe ze vallen zeg maar.

Bedankt hpp, had ze gezien inderdaad. Dit zijn de originele wielen en die wil ik dus niet. Iedereen rijdt er al mee (no offence). Zijn dan wel donkerder, maar toch.
Ik wil iets apparts, waardoor de auto nog beter tot zijn recht komt en vooral iets wat niemand anders heeft. Ik wil me onderscheiden van de massa zeg maar.
Aangezien er al zwarte Insignia’s zijn, ook met OPC line pakket, zal het dus van de wielen moeten komen zeg maar…Zijn mooie wielen hoor en staan inderdaad er goed. De prijs vind ik erg hoog en daar komen dan ook nog eens spacers bij, omdat ze anders echt teveel naar binnen
vallen.Ik heb ook nog nooit problemen gehad met Tango benzine.
Ik heb nog geen definitieve keus gemaakt van kleur.
Deze zijn er ook in antraciet:

@pixels66 wrote:
Wagen ziet er goed uit hoor! Verlagen moet sowieso bij elke Insignia, ik vind ze fabrieks af veel te hoog staan. En ja, mijn mening is ook zilvergrijze velgen of antraciet, dat is wat donkerder en springt niet teveel uit. Zwart vind ik persoonlijk uber lelijk..
Ik vind zwart wel wat hebben. Antraciet is ook mooi, maar niet veel in te krijgen helaas.
@Franco49 wrote:
NelisZ20LER, zou het heel erg op prijs stellen als jou zwager meer duidelijkheid geeft ,want ik kom er gewoon niet uit , ik heb een bosal trekhaak laten monteren incl. de EU papieren en er is een grote kans bij dat ik die moet laten verwijderen en daat moet nu een Europa zijn ,klojoos zijn het !
Hij had het er over dat je je een COC moet gaan halen bij de dealer:
Succes!
Dank je hpp! Zilver vind ik er dan net wat teveel uit springen…
@Franco49 wrote:
Volgens mij zitten de diesels daar niet gek veel boven.
NelisZ20LER daarom snap ik het niet helemaal , ik stelde de vraag omdat wij aan het eind van dit jaar uit Nederland vertrekken( zo het nu lijkt) en we gaan dus naar Spanje , daar neemt de TVE de gegevens van Nederland (RDW) over en daar moet wel degelijk in de gegevens staan van welke maat velgen en zelfs de banden opstaan![/quote]
Ik weet niet wat je hebt of wilt. Ik zou dan zorgen dat je de wielen er op hebt liggen die je ook wil hebben. Het kan zijn dat de RDW het op de export papieren zet.
Ik kan het eens navragen aan mijn zwager, die zit in de auto handel en doet ook wel eens export.@Franco49 wrote:
Wat ik niet snap jou wagen mag 1800 kilo trekken en die van mij 1600 kilo,het is natuurlijk wel het verschil de ene op benzine de andere op diesel ,maar eigenlijk heeft een diesel veel meer trekkracht en het zijn dezelfde auto’s . Als je 20 inch wielen eronder zet moet je dat dan ook melden bij de RDW in verband met wijziging op het kenteken?
Er staat niets over wielen op het kenteken, dus daar hoef je ook niets over te wijzigen, of over te melden. Mijn auto is ook nog eens 4×4, dat scheelt ook met het trekgewicht…
De 2.0 Turbo heeft af fabriek al 350 Nm koppel, dat is niet gering. Volgens mij zitten de diesels daar niet gek veel boven.
@Franco49 wrote:
NelisZ20LER, van harte gefeliciteerd met het eind resultaat , ziet er geweldig mooi uit en wat heb je nu op het programma of blijft het hierbij?
Bedankt! :thumb
Zoals ik al vermelde komen er nog verlagingsveren (-40/35) onder (zijn al besteld bij GM-Tuningparts).
Er komen ook nog nieuwe 20” velgen onder, een breedset.Hier foto’s van hoe hij er nu bij staat (net gewassen, wel droog):








Absoluut geen kleurverschil te zien!
Het is duidelijk dat de auto voor het mooie omlaag moet. De veren zijn besteld, updates daarover volgen…
Waarschijnlijk komen deze velgen er onder:

De spaken lopen dan dieper naar het midden toe (concave). Voor 9.0Jx20 achter 10.5Jx20.
Ik ga die 102 ook eens proberen, is hier redelijk dichtbij te krijgen!
-
AuteurBerichten