Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De fusee met naaf kan blijven zitten. De veerpoot zit in de fusee geklemd aan de voorzijde, wel even de stabi los halen. Achter moet je wat draagarmen en de stabi loshalen.
Leuk topic dit! Misschien iets voor mijn volgende auto.
Ik weet nu in ieder geval hoe het moet! :thumb
Weet ik niet. Ik kreeg ze in de primer geleverd.
Heb ze los laten spuiten en ze er daarna zelf op gezet. Was geen probleem, paste prima. (wel eerst ff checken en daarna spuiten natuurlijk)
Oke, super, veel rijplezier! :thumb
Ik breng hem ieder jaar netjes weg voor de beurt, rijd misschien 7000 km in het jaar.
Remvloeistof is bij mij 1,5 jaar geleden gedaan geloof ik.
Misschien de achterbanden eens oppompen…
@john.t wrote:
Hier ook een nieuwe Insignia (BJ 2010) rijder!
Ingeruild op een Astra H 2004 2.0Turbo LER Opc-line!
Zal binnenkort even een paar foto’s plaatsen als de zomer set er weer onder gaat!Paar spec’s van de Insignia:
Bj 2010
2.0 Turbo
4×4
Cosmo-Sport Opc-line uitgevoerd
20 inch opc velgen
Carbon flash
Bi-xenon
Electronisch sport onderstel
Electrische inklapbare spiegels
AFL lights
Auto.dimmende binnenspiegel
Climate en cruise control
Koplampsproeiers
Trekhaak wegklapbaar
Pdc voor en achter
Donker glas
Half leer
Dvd 800 (moet wel geupdate worden nog steeds)
115000km op teller
Kunnen we mooi een tijdje vooruit!
Wat een ding ook :)Heel benieuwd naar de foot’s! :thumb
@john.t wrote:
@NelisZ20LER wrote:
Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.Nelis De Astra H Opc-line 2.0 turbo Z20LER die ik van je over heb genomen 2 of misschien al 3jaar geleden;)
heb ik ingeruild voor de Insignia uit 2010 :)
Even een update;)Groeten John.
Nice! Nog plannen er mee?
Laat het resultaat maar zien dan!
@erwin1968 wrote:
Hier mijn Opc.


Deze auto staat nu te koop bij een dealer in putten…
Kent iemand deze auto?
Ik heb mijn Insignia 2.0 turbo 4×4 met flexride ook verlaagd. Ben voor de set van Intrax gegaan (-40-35mm). Dit rijdt en staat super.
Je komt ook nog gewoon over drempels heen.Ik bracht mijn auto naar de dealer (onderhoud) en ze gaven het zelf aan dat deze onder garantie vervangen moest worden. Was het enige wat toen nog open stond op
mijn wagen.@alphox wrote:
KRSA2000, heb je hier ervaring mee dan? Toevallig heb ik het op mijn vorige insignia gehad, 3 jaar mee rond gereden. Het was strak, en netjes aangewerkt aan de auto. M’n zwager heeft het er ook op gehad, en ik meen NelisZ20LER hier op het forum heeft het er ook aan zitten.
Het was ook stevig, nergens schade na 3 jaar. Ik was toendertijd nog geen 500 euro incl spuitwerk etc kwijt, daar heb je bij lange na geen origineel opc line pakket voor.Klopt! Bij mij zit hij er ook op een nog steeds geen klachten. Bij dezelfde verkoper gekocht, als in de link op Ebay en paste prima! Absoluut zijn geld waard. Hele aardige kerel ook trouwens. Ik heb zelf sikaflex kit gebruikt om te monteren en dit plakt enorm goed.
Zo, er zijn weer veel mooie auto’s bijgekomen hier. Aan iedereen mijn komplimenten! (En veel rijplezier natuurlijk!)
14 november 2015 om 12:58 In reactie op: Koppeling ingedrukt, piepend irritant geluid, drukgr.stuk? #18166463Ik zou eens goed rondkijken op internet, soms is een upgrade goedkoper dan een originele.
Misschien is een koppeling van een diesel iets, weet niet of het past, maar er zijn er vast hier die dat wel weten…
Ik hoop dat het opgelost wordt. Wel vreemd dat ze de rest dan niet gelijk vervangen hebben. Als ze het weer goed in elkaar zetten moet het geen verschil maken…
Succes.
Mooie wagens! :thumb
Het is een M32 en deze hebben last van lagers die niet echt super zijn. Jouw wagen is wel wat nieuwer dus kan zijn dat dat bij die van jouw niet meer is.
Die klik zou ik niet weten. Misschien dat anderen dat ook hebben? Ik heb zelf een F40 bak. Als je toch garantie hebt nog zou ik eens terug gaan naar de garage.
Misschien is chiptuning een idee? Wordt hij een stuk levendiger van.Zijn speciale doppen voor. Daar zitten schuine groeven in die zich bij lostdraaien vastzetten in het metaal van de moer. Beetje autogarage/bandenboer heeft deze liggen.
Het is gewoon een fijne wagen. Er zijn wat probelemen geweest met de airco en de stoelverwarmingsmatten.
Deze worden bij de dealer opgelost, mits hij daar in onderhoud is geweest.@Suspicious wrote:
@ NelisZ20LER
hallo Nelis
kun je nogsteeds de update uitvoeren en ben je bereid dit voor me te doen voor een kleine vergoeding,
woon zelf in Ehv dus dat is voor mij nog de moeite waard .BvD
Ik kan dit zelf niet. Je moet bij Miki zijn hier op het forum, die heeft het voor mij ook gedaan. Hij woont ook in Tilburg.
Stuur hem even een PB. Hij staat hierboven in dit topic.Wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze wel eens. Mooi eindresultaat in ieder geval.
Schokbrekers bepalen de hoogte niet, deze dempen het in en uitveren. Alleen nivomat schokbrekers doen dat.
Dat heb je nog oppompbare schokbrekers, maar volgens mij zitten die niet op de Insignia…Heb je slangen los gehad tussen LMM (lucht massa meter) en turbo? Het kan zijn dat die slang lekt of ergens valse lucht zuigt.
Heb je misschien de stekker los gehad van de LMM? Controleer deze desnoods, misschien zit hij niet goed.Als dit allemaal goed is schroef dan de slang die naar beneden loopt eens los en kijk of het weg is, dan weet je of de lucht daar wordt
”geknepen”. Ook zou ik als dit niet helpt in het luchtfilter kijken of er geen verpakkings materiaal is achter gebleven die de luchtdoor-
stroom belemmert…Tenslotte kan uitlezen bij de dealer misschien duidelijkheid geven.
Succes.
-
AuteurBerichten