Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
idd wel mooi gemaakt, niet mijn smaak maar ok.
het is al een oude, maar met een calibra is zoiets ook wel eens gedaan :

ik zou persoonlijk de temperatuursensor voor het zekere even wisselen.
wat corsaracer al zegt, ze zijn niet schreeuwend duur, en ze gaan nog wel eens kapot.
als je er een nieuwe motor in laat zetten, komt het meestal niet op 1 of 2 tientjes aan, meer ben je echt niet kwijt voor de temp. sensor.
kun je hem tevens gelijk even laten uitlezen bij de dealer of er foutcode’s inzitten.dan zou ik even met de pc kijken op welke sensor je alarm afgegaan is.
misschien staat er toch nog iets niet goed.
je kunt met de pc uitlezen en kijken op welke code hij afgegaan is.
kan zijn dat je proximity sensor nog niet goed afgesteld is
och ik zou zeggen, zoek hier op t forum eens naar hem, en lees z’n posts… dan weet je genoeg….:sleeping
ik zou er best 500,- voor over hebben, dan zou ik hem regelrecht de pers induwen, om te voorkomen dat een ander zich kapot rijdt met dat ding….
lijken me nette tijden zo met de vems computer servaas! :thumbup
ik zeg op naar die big motherf#cking turbo! king:
zitten alle slangen van je inlaattraject goed vast, trekt ie nergens valse lucht ? ook vacuum slangetjes goed nagelopen ?
staat er nog wel druk op je brandstofrail als ie uitgevallen is ?
ff een bougiekabel lostrekken en kijken of je wel vonk blijft houden tot ie uitvalt, of dat dat juist de reden is dat ie uitvalt.
bij een atmo motor zou je kunnen proberen wat remmenreiniger bij je inlaat te sprayen, om te kijken of ie erop reageert en de brandstoftoevoer idd het probleem is.
bij een turbo zou ik dat niet zo 123 doen :)Originally posted by Jodadesh
2)KM tellerkabel stuk; dat wist ik al moet ik nog vervangenHoe kan ik zien welk deel ik moet vervangen, er zit nl een koppelstuk in het motorruim (één deel gaat naar binnen andere deel loopt naar de versnellingsbak?!) of moet ik hem in zijn geheel maar vervangen?
als ik het me goed herinner kan deze kabel ook voor rare problemen zorgen. vervang die ook maar gauw, dan zal het uitvallen wellicht opgelost zijn.
de kabel bestaat uit 2 stukken, gewoon ff kijken welk stukje kapot is. 1 stuk gaat naar je versnellingsbak, het andere stuk naar de achterkant van je tellerklok.
ik zou persoonlijk de kabel in z’n geheel vervangen, zo duur is ie niet, en dan is alles weer fris en nieuw.en inderdaad wat marcel zegt alles ff goed en netjes fixen, je massa aansluitpunten even nalopen etc.
Groeten,
Corne21 september 2009 om 07:26 In reactie op: Parrot ck3000 evolution werkt niet met kram ISO2CAR adaptor #17524383er moet idd een voedingsdraad aangesloten worden.
Ik had hem bij mijn sigarettenaansteker aangesloten, werkte perfect.Originally posted by JackM83
Die beker hoef ik niet . Stop die maar ergens waar het licht niet schijnt . :afrodan heb je een grote koekjespot nodig! :angel
maar heb je echt wel goed geteld meneer m83 ?
bij ons heeft namelijk echt iedereen z’n formuliertje ingeleverd hoor.. bij jullie niet ? :jerry:jerry
@lukky nette oplossing!!
maar als OPN hem graag wil hebben mogen ze hem onder ’t genot van een bakkie leut gezellig op komen halen in Breda hoor king:OTT heeft dit jaar idd ook weer een paar leuke prijsjes meegenomen :)
en natuurlijk ook de prijs voor grootste club!! :vertag
een Y17DTL is dus wellicht een betere vervanger ?
Groeten,
CorneIk ben er ook weer bij, maar helaas alleen op zondag.
Had het hotel al geboekt, maar hoorde vanochtend dat ik zaterdagochtend mag werken, de keuze tussen werken en bitburg is natuurlijk makkelijk gemaakt : WERKEN!!
(lees: vrijwillig onder lichte dwang werken hehe)
Tot hoe laat wordt er op zaterdag meestal gereden ? Uurtje of 5 a 6 toch?
wij vertrekken morgen rond een uurtje of 7 vanuit Breda…
kosten ze in 16″ ?
215-45-16 ofzo ?Originally posted by pietertje
wat voor een motor ligt in die peugeot? ik heb bij citroen gewerk daar liggen dezelfde motoren in.gr pieter
Er zit een 2.0 16v motor in, motorcode durf ik nog niet zo precies te zeggen… kan ik evt wel voor je nakijken…
Foto’s komen in de loop van de week wel denk ik ;)
Er zijn ook mensen die moeten werken (of in het bos zitten :p)Ik heb iig een 13.09 gereden! Helaas net niet onder de 13 kunnen komen… Maar wel meer dan tevreden met deze tijd!!
ik sleur jullie gewoon mee :P
Originally posted by wim-v6
weinig auto’s.bij de meeste staan er gee getallen op de meter.
dat is de truc.
ongeveer 90% van de moderne auto’s rijdt met een hogedruk koelsysteem en word rond de 100 graden, alleen weten de meeste het niet omdat er niks bij staat.
Willem
in mijn GTC zat niet eens een temperatuurmeter meer :)
ik kan jullie alvast verklappen dat deze editie wederom méér dan geslaagd was :D
:D graag gedaan hoor! :thumbup
Originally posted by Nienke
(vrijdag gemonteerd):sleeping
oke thanx!
weet je toevallig ook de lengte ?
nog even een vraagje,
ik heb ze inmiddels opgehaald, en wilde ze monteren,
maar er steken aan de voorzijde draadeinden uit, waar een soort moeren (doppen met schroefdraad erin) opgedraaid worden.
Bij de originele wielen gaat dat prima, maar voor de ATS velgen kom ik draad tekort.Moet ik langere draadeinden bestellen ? Of kan ik die draadeinden er zo uitdraaien en bouten erin draaien ?
(lijkt me niet, omdat daar meer aan vast zat zo te zien… ?Waar kan ik evt langere draadeinden kopen ?
Of hoe hebben jullie dit opgelost ?Thanks!
Gr,
Corne -
AuteurBerichten