Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
NelisZ20LER heeft het hier over schokken bedoel je op stationair dat hij zo eens een heel klein kort schokje geeft of bedoel je tijdens het rijden
ik ben ten einde raad deze auto heeft mij al zoo veel geld gekost dat ik het niet meer zie zitten andere turbo grotere injectoren chip en nog kan ik mijn charade gtti in optrekken niet volgen en das dan maar een 1000cc wel veel lichter als mijn g cabrio maar dan nog mijn lamba’s blijven kapot gaan keer op keer en alle 2 en de opel dealers vinden niets nu a&l bij 8 opel dealers geweest voor ik er een vond die al aan een z20let gewerkt had maar ook die vind niets en de mijne heeft nog nooit 95 gedronken altijd 98wat jij hier beschrijft heb ik ook aan de hand als hij koud is gaan als een raket maar warm merk ik niet veel meer van de turbo
bij mij hebben ze hem ook al een paar keer uitgelezen maar niets de laatste keer was mijn voorste lamba om zeep die dingen leven niet lang bij mij weet ook niet hoe dat komt maar ja het zei zo jij schrijft hier iets over een klopsensor wat is dat ik denk dat ze dat bij ons anders noemen dit is ook mijn laatste hoop als hij nu niet beter gaat gaan staat hier eerdaags een g cabrio te koop ik ben het echt moe en niemand vind ietsja weet het maar zit nu over mijn 200000km is dat niet wat veel om er nu nog meer uit te persen ?????????
nee op de auto gaat juist heel goed en rijd zo nu toch al 6 maanden zonder problemen
maar dacht ga het toch eens vragen dacht dat mijn boost meter niet goed ginga ok maar hoe kom ik dan aan 1.5 mijn chip komt van bij m-tech kan daar het probleem liggen
dat bedoel ik mijn turbodruk is nooit in plus alleen als gaspedaal intrap maar bij het minste dat ik gas terug neem gaat hij terug in de min
als ik gewoon 90 rijd dan zit ik op -1.0bar als ik dan goed gas geef shiet hij naar 1.5
hij is aangesloten op een vacuum leidingachter kant aan het motorblok
maar wel op passen ben van 200pk naar 260 gegaan en dacht dat ik een nieuwe auto had zo goed ging hij maar je word het snel gewoon nu vind ik dat de mijne goed gaat maar ik wil nu nog meeropgelost een vacuum darm los en nu gaat hij weer als tervoor alleen bij het schakelen gaat hij even in houden
je voelt dat hij dan terug druk moet op bouwen iemand hier een oplossing voorhoe kan het veriabel gedeelte van de turbo onjuist staan en wat kan je er aan doen
beste wat je mij nu vraagt is chinees ??????????????
ga er geen bi van maken geen plaats genoeg maar had aan een
NX Nitrous Express N-Tercooler systeem gedacht dit levert ook mooi veel pk’s bij indien gewenst en zo hoef ik geen grotere ic te plaatsen
heb geen plaats voor een andere ic heb al een olie koeler staan
onder het nummerplaat(nog niet afgewerkt) komt nog mooie zwarte gaas voor dat hij niet meer zichtbaar isairco opofferen voor hem te plaatsen daarom dat het mij het beste leek om ze Sequentieel te plaatsen dan hoeven ze niet even groot te zijn
geweldig hoe je die aanpassingen doet maar is een open sportfilter niet gemakkelijker (weet wel niet of dat gaat )
had gedacht aan de koppeling te halen die M tech heeft in zijn web shop of toch iets in die aard
ook zou ik dan ineens mijn vliegwiel willen veranderen maar nu hoor ik dat een lichtgewicht vliegwiel ten kosten gaat van mijn koppel kan datzal straks een paar foto’s plaatsen
heb de standaard leidingen afgekoppelt en op die aansluitingen gewoon de nieuwe leidingen opgeplaatst met de originele schroeven
ja koppeling is nog standaardt
nee gewoon aangesloten vlak boven het oliefilter
de leidingen van de originel en de originele zelf hangen nog op het blokok reuze bedankt
heel fijn dat je hier op alles een andwoord vindbeste wat bedoel je met koelset en wat is een oilrestrictor bolt zo veel kennis heb ik er nog niet van
jammer genoeg kan ik het niet terug draaien moet bij M-tech gaan zit zonder auto en bij hem kan ik alles morgen (maandag) gaan halen
had ook al contact opgenomen met de mensen van eds maar daar was het niet meer in stockheb nu het ganse pakket genomen voor de 260 pk vergeleken met andere site’s spaar ik toch veel € uit als ik het ganse pakket neem
los is hij wel niet goedkoop maar dacht zijn banner staat vanboven op de site dus zal het toch goed zijn nietheb nu ook maar ineens 4 injectoren van 470ccm
en de brandstofdrukregelaag genomen hoop dat het effect gaat hebbenbeste ik heb dit met het plaatsen van een goedkope blow off ook gehad gas los op hoge toeren viel hij uit en op lage toeren zakte hij op 500rpm en ging dan weer naar de 900rpm heb die rommel van een blow off er afgesmeten en het was opgelost
klasen-motors
http://www.klasen-motors.com/
niet meer info nodig iedereen hier kent deze gastenRegal autosport
http://www.regal-shop.co.uk/vauxhall/
keuze is beperkt
verder niet veel info overdbilas
mooie stock
degelijk en kwalitatief materiaal makkelijk te bestellen
goede prijs kwaliteit
http://www.dbilas-dynamic.de/dbilas_eng/index.htm
dbilas dynamic
Maybachstraße 3
D – 63322 Rödermark -
AuteurBerichten