Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Silverspeed
@navy: 60 cm? zijn rondom toch 47,5 cm? Tenminste dat is standaard…Klopt. Maar ik had eerst een 60cm op de achterruit, was afkomstig van een MB Sprinter:

Wil daar met de tijd weer een 60cm hebben, maar dan ook een flatblade. Maar ze zijn nogal prijzig, hè. :vertag
Vectrarijders zijn niet zo eenkennig. :angel Bij ander meetings waren ook altijd andere Opels aanwezig. Maar die stonden dan wel apart.:P
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Navy
Stom natuurlijk om je ruitenwissers aan te zetten als het gesneeuwd heeft, vooral als ze dan blijken te zijn vastgevroren. Dus maar nieuwe flatblades gekocht om van al die strepen af te zijn.
En omdat er een nog best wel meeviel heb ik de 60cm lange “gewone” op de achterruit vervangen door die flatblade:
Welke heb je gekocht? ik moet er ook nog.
Jan
Valeo’s. Ik heb er 24 euro per stuk voor betaald bij Heuts.
origineel gepost door speaker
netjus Peet! Wissen ze nou echt zoveel beter??
Ik moet nl. ook nieuwe d’r op !Jazeker! En ze schijnen dus echt veel langer mee te gaan dan gewone.
Stom natuurlijk om je ruitenwissers aan te zetten als het gesneeuwd heeft, vooral als ze dan blijken te zijn vastgevroren. Dus maar nieuwe flatblades gekocht om van al die strepen af te zijn.

En omdat er een nog best wel meeviel heb ik de 60cm lange “gewone” op de achterruit vervangen door die flatblade:

Ik heb ook een gewone haarföhn gebruikt. Lang genoeg (zeker bij deze temperaturen) verwarmen. Ik heb ze toen voorzichtig, met moed, beleid en trouw, zonder visdraad eraf getrokken. Maar hou ze goed warm!
De laatste plakrestjes even met wat terpentine weggepoetst en direct even in de was gezet. Had zelfs geen kleurverschil:

Later is er een GT/2000 spoiler opgekomen:

origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Silverspeed
ok de poll is bij deze gesloten en de meeste stemmen gaan naar….. 14 MAART!!!! dus 14 maart zullen wij samen komen bij de meern. Ik zou vanavond nog even adres kopieren zodat iedereen de route weet.wie neemt de frituurpan mee en wie de bitterballen? :P:P:P
Die opmerking maakte ik 2 meetings geleden ook al maar de buren hebben zoveel dat ze het verkopen.
Of misschien dat Bas nu wel die oliebollenkar meebrengt achter z`n Vec b2 met sportstars HahaJan
Die buren zijn wel vreselijk/onbeschoft/asociaal/erg/ongelofelijk (doorhalen hetgeen niet van toepassing) duur! :vertag
Vandaag weer eens een friet met gehaald. De fritesaus die daarbij zat, daar doet AC minstens een week mee! Maar goed, ’t is een dagje gezellig uit, dus je hoort mij niet klagen. (Dat lijkt alleen maar zo.) :angelEen verfafbrander zou ik zéker afraden! Een gewone haarföhn werkt wel zo veilig en ook prima.
Vroeg? :wtf
Je kunt tot 10 uur tussen de vette lappen blijven!
Neem een voorbeeld aan mij, die ouwe (piep!), die altijd voor half 6 op is. :D
Je weet toch dat bedden de gevaarlijkste plaatsen zijn? Daar gaan de meeste mensen in dood. :PTraditie, want dat kun je wel zo noemen na zovele keren de Meern (hé, dat rijmt!:o) is vanaf 12 uur. 2 uur is wel errug laat hoor.:hmmz
De deskundigen(?):
ANWB – RuitenwissertestMaakt me niet uit, ik kom toch!
Veccie weer eens goed afgespoten. Zag er verschrikkelijk uit van al dat zout. ook de onderkant goed onderhanden genomen.
Is-t-ie weer klaar voor een nieuwe zoutlaag.Kijk hier eens:
http://www.morette.com/products/HEADLIGHTS/OPEL/VECTRA/VECTRA%20A/HLVECTRAA.htm
Of ze ook nog verkrijgbaar zijn durf ik niet te zeggen, maar ze staan nog steeds op hun website.13 januari 2010 om 08:40 In reactie op: GTS 'spoort' niet – oorzaak gevonden; draagarm ver #17589140Ik weet uit eigen ervaring dat brede banden gevoeliger zijn voor spoorvorming dan smallere. Verder kan het natuurlijk dat de spoorvorming tijdens de wintermaanden verergerd is.
Misschien dat de uitlaat wat hoger komt te hangen met kortere ophangrubbers? De mijn (Sebring) hing te hoog en toen zijn er iets langere rubbers onder gezet.
Zo! We zijn weer thuis van een lekker middagje koukleumen. Maar de warme gezelligheid, vooral in de verwarmde(!) tent, plus een auto met goed werkende verwarming, deden de kou goed te verdragen.
Het was echt druk. Veel Opeltjes (een verdwaalde Fiat, Ford en Mits daargelaten) gezien en op de foto gezet. Het was echt stukken drukker dan vorig jaar.
Hulde voor de vrijwilligers ook! Heerlijke zelfgemaakte erwtensoep, pittige koffie, lekkere broodjes hamburger of fricandel, en dat voor vooroorlogse prijsjes!
Jongens en meisjes: petje af voor jullie! En graag tot volgend jaar!En voor ik het vergeet, hier staan mijn foto’s:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OD746PPVorigineel gepost door DOCTOR007
origineel gepost door Silverspeed
origineel gepost door DOCTOR007
Vandaag tot de ontdekking gekomen waarom elke keer een lampje defect symbool in mijn dashboard verscheen. Het is een defect kentekenplaat verlichting. Niet echt boeiend als je mij het vraagt. Wordt t.z.t. vervangen, mogelijk door een LED canbus kentekenverlichting setje.zou eerst navragen of dat wel mag, was bij wegmisbruikers een keertje een dikke astra die had ook led kentekenplaat verlichting en hem werd verteld dat dat niet mocht
@Silverspeed: Bedankt voor de oplettendheid! Weet je ook waarom dat niet mocht???:cool:Zoals ik me het herinner was het omdat er heel veel wit licht achter de auto op de weg scheen. Ik vond het maar een idiote smoes om er iemand voor aan te houden. meestal ben ik het wel eens met de wetshandhavers, maar in dit geval dus echt niet.
Daarom ook maar even op het forum gezet. Graag gedaan!:angel
Mijn ervaringen:
Veel korte ritjes en af en toe snelweg: 1 op 10,8
Lange afstand op de snelweg, rustig rijden: 1 op 13,25
Korte ritjes en snelweg: 1 op 11,8
Bij erg koud weer en veel korte afstanden: 1 op 9,8Meestal kom ik wel uit op 1 op 11,2.
En inderdaad, de 1.8 8 kleppert is geen sportauto, dus het verbruik is erg afhankelijk van je rechtervoetje.Het irriteerde me mateloos, nu met die kou, dat er uit het middelste uitblaasrooster constant koude lucht kwam. Ook als ik hem dicht had bleef er koude lucht uitblazen. ’s Zomers geen punt, maar nu wil je geen koude lucht in je auto. Toch?
Rooster er voorzichtig afgewipt en eens gekeken. De klep die afsluit zit met een geribbelde stang in het bedieningsmechanisme geklemd. Dus die stang voorzichtig uit de klem getrokken, strakker getrokken en weer in de klem gedaan. En nu ben ik eindelijk van die koude luchtstroom verlost!Hartelijk welkom, mede A-rijder!
En APK-afkeur! :vertag
Zijn vaak kinderen die die automerken sparen, en dus jatten. Kom je regelmatig tegen in de kranten. Evengoed waardeloos.
Ik zit te denken aan een kapotte temperatuursensor waardoor de computer denkt dat het blok nog steeds steenkoud is en het blok daardoor (veel) teveel benzine krijgt.
Maar of een B zoiets heeft weet ik zo 1,2,3 niet.:hmmzIk heb met mijn Vectra A 1.8 precies zoiets gehad: onderweg zomaar stoppen, en na veel pogingen toch weer aan de praat gekregen, totdat hij later helemaal niet meer startte. Bleek het de startonderbreker te zijn.
-
AuteurBerichten