Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Bartjex88
nergens 1tje gevonden:swat niet? die rubbers of een how-to?
die rubbers zijn deze:

Voor die nr 20. Volgens mij staat daar een how-to van op vvoc.com. Moet je daar even snuffelen.
Mooie wagen! Maar die LED strips, heb je die van Peter??
stukje gereedschap is voor een euro of 5 bij de Brezan te krijgen.
Als je je spanrollen en waterpomp wilt vervangen, dan moet de hele boel er weer af (en daar gaan dus uren inzitten). Nu moet het er al af, dus gelijk laten doen!
Maar zijn die niet al vervangen dan tegelijkertijd met je distririem?
zie avatar…
Maar zal eens snuffelen naar andere…
Leuk topic trouwens!
20 juli 2009 om 17:40 In reactie op: Rezz zijn Vectra V6 b2. voorstellen en gepoetst vandaag en f #17502680Mooie wagen hoor!
Mag ik 1 tipje geven? Vervang je zijknipperlichten door witte of smoke. Dat maakt ‘m helemaal af!
EGR die blijft plakken? (kan dus door vacuumprobleem komen)
Mocht het een nieuwe LMM worden, koop ‘m dan via ebay. Gaat je een hoop geld schelen.
Hangt dat niet samen met je koppakking die vervangen moet worden? Ik denk dat de verbranding verre van optimaal is met dat koelwater erbij.
origineel gepost door Spacejam
reken op zo’n 500-600 euro bij een “universele garage”.Waarom is zoiets nou eigenlijk zo duur?
Ik ben zelf niet al te technisch aangelegd, dus ik kan in m’n gedachte niet echt voor me halen waar al het werk in zit.
18 juli 2009 om 16:59 In reactie op: B2 model achterlichten hetzelfde als B1 ? ( heb ze gehaald ) #17500136Netjes hoor!
Maar nu met die smoke-kleur in je achterlichten zou je ook smoke-kleurige pinkers erin kunnen zetten…. ’t Is maar een gedachte.
Ziet er goed uit. En een mooie kleur inderdaad!
Euhmmmm, omdat ik goed ben?? :P
Nee, zonder gekheid, waarschijnlijk wat Sjouke al zei. De ene fabrikant is de andere niet.
Maar als je ze voor een normaal prijsje kan kopen, dan neem je toch gewoon de gok? Past het niet verkoop je ze weer voor dezelfde prijs (plus je brandstof als je wilt).
Let wel op! De remklauw zit vast met een imbusschroef maatje 7. Deze sleutel zit niet in standaard setjes! Zorg dus dat je deze hebt liggen als je aan de slag gaat, anders ben je al weer snel klaar!
Opnieuw afstellen. Heb ik toen ik de auto net had bij de VOD laten doen, dus weet helaas niet het exacte hoe of wat. Maar het heeft het euvel toen wel verholpen!
origineel gepost door PAASHAAS
origineel gepost door Myszek
P.S. Graag geen 25duizend replies over backups maken e.d. Daar ben ik inmiddels ook wel achter :P
Zeg Myszek, als je nou eens een backup maakt af en toe :P:P:P
(we kunnen zo nog 24.998 keer doorgaan, zolang we er maar niet over die 25.000 heen gaan he ) :P:P:P
Maar je mag mij dat bestandje ook wel even mailen als je wil :angel
Hehe, dan zijn we wel ineens allemaal “posting freaks” zoals jij! :P
Maar is goed, zal ‘m van de week ff naar je toe mailen. Ik had een versie met een mooie grafiekje erin, maar op die stick was dus nog zonder grafiek. Die zal ik er nog even inzetten en dan komt ‘ie naar je toe!
ik heb een B1, 16″ eronder en ik weet 99,9% zeker dat deze ET37 hebben
origineel gepost door sfr
He Myszek,Volgens mij heb ik jou auto zien staan, ergens op een parkeerdek vlak bij een Peugeot die op een paar baksteentjes stond :o
Dat kan wel kloppen ja. Geinig!
Dat Peugeotje staat er al een paar weken bij zo ja… (het zijn trouwens stoeptegels :P).
Kom je hier uit de buurt dan?
Okey, mag alweer een slotje op :D
Ik typ hierboven het woord backup en vraag me ineens af wat er eigenlijk op dat USB stickje staat wat op m’n bureau ligt… Het Excel sheet dus :D
Waarom niet aan je dealer zelf vragen? Die kunnen het je haarfijn uitleggen.
origineel gepost door sw_reijnders
succes bertoh en bij mij staat unda da hood . . . Klima anlage (dus ECC) 900 gram . . . met uitzondering van de 2.0 dth en 2.2 dtr
Ja, maar jij woont in het zuiden. Daar is het warmer he…
:jerry:jerry:jerry
Ow, dan weet ik het ook ff niet.
Het lijkt mij dat er dan ergens sluiting zit… maar waar? Heb je het ook als je gewoon stilstaat en gas geeft in neutraal?
Ik heb ook zo’n module liggen (ben te lui om in te bouwen). Maar wat ik mij afvraag. Als ik met dat hete weer op m’n werk parkeer, wil ik m’n ramen wel een stukje open laten, scheelt een heleboel warmte als je ’s middags weer instapt!
Maar kan dat dan ook nog met de combinatie module en je auto afsluiten met AB?Klinkt mij heel bekend in de oren. Zelfde soort symptomen heb ik bij mijn vorige auto gehad, een Peugeot 306 (tja, iedereen maakt wel eens een fout in z’n leven :P).
De oorzaak was toen een massakabel die gewoonweg door midden was gebroken. Na reparatie nergens meer last van.origineel gepost door sw_reijnders
als de heren nog even roepen of ze een climate control hebben of handbediende airco dan weten we waar 900 gram in zit en waar 750 gram :Dik gok dat in de ECC 900 gram gaat.
ECC bij mij.
Helaas Bas, je gaat niet door voor de magnetron :P
-
AuteurBerichten