Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ah, als je garantie hebt gewoon terug gaan. Er mag nimmer vocht in je koplamp komen! Ook al laat je ‘m een half jaar stil staan…
waarschijnlijk de rubbers die opnieuw afgekit moeten worden
Beetje laat, maar zeer nette bak hoor! Mag je trots op zijn.
Veel plezier en veilige kilometers er mee!
Kijk even op http://www.kroonoil.com. Kan je het zo terugvinden o.b.v. je kenteken.
kijk even op de site van paashaas, daar staat een how-to met foto’s
origineel gepost door Silver
origineel gepost door jocoma
Alvast gefeliciteerd met je nwe vec (weinig km’s, kan je nog veel plezier van hebben), en veel veilige km’s gewenst. Het wordt druk met de c-stations hier op het forum, voel me een beetje in de minderheid met m’n sedan uitvoering.ik nog minder met mijn B1……..
er nemen nu wel heel veel mensen de stap van B naar CEn ik nog weer minder met m’n B1 sedan :hmmz
Maar absoluut een mooie bak! Dat je er maar veel plezier van mag hebben!!
hier ook uitgezogen, gewassen, gepolished en gewaxed :D
Heel goed van je dat je ‘m dan hebt laten staan en dat je verstand sterker is dan…. je l*l zullen we maar zeggen ;)
@ Sjouke: Als het op de gemiddelde Vectra zit, dat is het toch vrij standaard?! :jerry
Ik roep ook maar even wat hoor, maar kan dit geen massaprobleem zijn, zoals ik ook heb?
Je zegt als je pittig rijdt, dan zit er extra beweging in je meter. Dat is dan dus als je extra verbruik trekt.
Nogmaals, ik roep ook maar wat, maar misschien heb je er wat aan.
Je hebt een mooie wagen uitgezocht! Veel succes morgen!
De lijst met opties is inderdaad vrij standaard. De lenslampen en half leer zijn wel mooie opties. De velgen ook als je er van houdt.
Je zal ze zeker goedkoper vinden, maar ook duurder. Ik zou er zelf max. € 2750 voor geven, maar aan de andere kant is het wel een goede trend als de waarde van onze Veccies weer wat omhoog gaat ;).
Thx! We gaan zeker ons best doen!
Als ik er aan denk zal ik ook een paar foto’s maken en posten.
Lees nu je topic pas, maar nette bak hoor! Ook zeker mooie velgen die je er nu onder hebt. En die Vauxhall grille … altijd goed he! ;)
Inderdaad even resetten. Alle deuren dicht, sleutel in contact, op een knop drukken, sloten gaan dicht/open, klaar is 16vpower :D
Opnieuw de naden afkitten heeft bij mij ook geholpen. Ik heb Mastic Silicone Kit “auto marine” van Bison gebruikt. Gekocht bij de Praxis voor een tientje.
7 augustus 2009 om 16:23 In reactie op: Speaker z'n B-station : the end !! LAATSTE BERICHT !! #17477513Da’s zuur om ‘m zo te zien staan!
Twee dagen terug even op een neer naar Maastricht gereden met m’n handrem erop (snap niet waarom die mensen achter me allemaal seinde :P).
:jerry:jerry:jerryFf een stukje op de parkeerplaats gereden en inderdaad geen “tok” meer als ik ‘m aantrek en het gekraak lijkt ook weg te zijn. Dank u allen voor deze les! :D
Was al weer gisteren, maar goed. Stabi-rubbers en -links aan de voorkant vervangen. Rijdt al weer een stuk strakker.
Ziet er inderdaad netjes uit!
origineel gepost door -BlendjuH-
Maar heren , ik dank u voor alle energie en tijd ….
Maar ik heb al een waardige opvolger gevonden :wubVertel!
origineel gepost door -BlendjuH-
Nou daar komt de :vertag4 banden versleten
rv vee0r gebroken
stuurhuis lekt
rv stabiliteitsstang speling
rv koplamp slecht beeld
kentekenverlichting doet niks
3e remlicht doet niks
airbagsysteem storing
Blauw dimlicht ( mag dus weer niet )
vocht in knipperlicht rv
achterlichten mag niet ook niet met reflector
handrem te weinig remkracht
uitlaat voor is lek
ra remleiding op draamarm verroest .Zo dat wast wel ….
Ik ben verre van een expert, maar hierbij mijn visie:
4 banden versleten –> ff naar de sloop. 100 eur incl omleggen
rv vee0r gebroken –> 2 tientjes op de sloop. zelf sleutelen
stuurhuis lekt –> geen idee
rv stabiliteitsstang speling –> rubber & stokje vervangen (20 eur + zelf sleutelen) OF draagarm vervangen (30 eur + zelf sleutelen)
rv koplamp slecht beeld –> andere koplamp 40 eur + zelf sleutelen
kentekenverlichting doet niks –> lampje of draad vervangen (2 eur + zelf sleutelen)
3e remlicht doet niks –> draad? (maar is dit wel afkeur??)
airbagsysteem storing –> lampje uit dashboard, dan weten ze dat ook niet (is dit ook wel afkeur?)
Blauw dimlicht ( mag dus weer niet ) –> nieuwe lampjes, 5 eur vocht in knipperlicht rv –> droogmaken en afkitten, anders nieuw knipperlicht (20 eur)
achterlichten mag niet ook niet met reflector –> originele achterlichten er weer ff in
handrem te weinig remkracht –> opnieuw afstellen
uitlaat voor is lek –> lassen (30 eur?)
ra remleiding op draamarm verroest .–> nieuwe leiding laten leggen (50 eur?)Kom ik in totaal uit op een 300 euro. Hier en daar wat gokwerk, plus dat stuurhuis waar ik niets vanaf weet. Kost je misschien een paar daagjes om alles op je gemak zelf te doen, maar scheelt wel een heleboel. Plus als je alles op een zelfde sloop haalt je misschien nog wel goedkoper uitbent ook.
Mocht je trouwens interesse hebben, dan heb ik nog wel een complete set koplamp/knipperlicht links en rechts voor de B1 liggen waar ik de hoofdprijs niet voor hoef te hebben.
Setje 15″ inch banden heb ik ook nog wel liggen. 2 sowieso APK waardig, andere 2 wordt even nakijken, maar denk het wel.
Balen dat ‘ie is afgekeurd.
Maar laat inderdaad even waarop allemaal. Desnoods komen we met z’n allen een dagje Vectra verbouwen in Lelystad. Wedden dat ‘ie er dan wel doorkomt? ;)
origineel gepost door kaluh
mag ik vragen waarom dit een onmogelijke motor is om aan te sleutelen?? :angelVolgens mij wegens weinig ruimte en dat alles waar je bij moet zijn net op die ene plek zit die niet zo handig is.
Zojuist m’n buurman gesproken. Die heeft bij zijn vorige auto o.a. ook zelf alle roest gedaan. Hij heeft naar mijn plekken gekeken en ziet er geen probleem in om dat bij mij ook te doen. Hij heeft ook nog een maat die hij gaat vragen om mee te helpen die zelf in een spuiterij heeft gewerkt.
Het ziet er dus naar uit dat ik met een kratje bier heel ver ga komen ;)
Zojuist eens geïnformeerd bij een schadeboer (Van Markus in Zeist). Die kwam ook uit op spuiten onder de lijst. Alles in totaal zo’n 1300 euro :o :o. Dat gaat de kosten/baten dus ver te boven.
Ik zal nog eens bij een ander bedrijfje binnenstappen. Eens kijken waar zij mee aankomen.
Maar ik denk dat het uiteindelijk toch zelf doen wordt. Ik ga dan gewoon m’n tijd ervoor nemen en hopen dat het geluk me een beetje goed gezind is ;).
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik zal nog eens goed nadenken wat ik ga doen.
2 nieuwe deuren klinkt wel leuk, maar dat zal ook gespoten moeten worden (of ik moet ze in dezelfde kleur vinden, maar dat zal gaan tegenvallen denk ik) + uitspuiten. Dat wordt dan vrees ik wel een heel dure grap.
En ja, ik weet het, voor kwaliteit betaal je. Maar ik moet nou eenmaal op de kleintjes letten en wil er voor zorgen dat die roest zich niet verder verspreidt.
Maar ik zal ook eens informeren wat het bij een herstelbedrijf moet gaan kosten.
Of is er misschien hier iemand die een extraatje voor de vakantie wil verdienen en dit samen met mij wil aanpakken?
-
AuteurBerichten