Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooi ding!
Doe je wel even before & after foto’s? :afro
Komt op mij over als een stekker die niet helemaal lekker meer zit. Maar om te weten waar je het moet zoeken zou ik ‘m inderdaad even laten uitlezen, al kan je natuurlijk de stekkers waar je makkelijk bij kan alvast nalopen.
Nou, vandaag wezen kijken bij die auto en lekker laten staan.
Hij had schade gehad en dat was niet 100% gefixed.
Ook de voorste remschijven waren nog gaarder dan gaar (diepe rand). Toen ik dit zei tegen die verkoper was zijn antwoord “heb je er al mee geremd dan?”. Afknapper nummer 1.Even verder gebabbeld en een redelijke inruilprijs gekregen. Toen de proefrit… Gelijk met m’n kop tegen het dak aan toen ik zat… Een corsa gaat het dus niet worden. Toch wilde ik wel weten of het een beetje rijdt zo’n wagen. Motor startte goed, maar de ramen waren vies. Ruitensproeier aan, is de vloeistof op. Afknapper nummer 2 (dit regel je toch van te voren, of verwacht ik nou te veel??).
Motorkap open om bij te vullen, blijkt het reservoir van de koelvloeistof ook leeg te zijn. Afknapper nummer 3. Vervolgens laat ik m’n neus eens goed door die motorruimte gaan en wat denk je, een lekker zoete, weeïge geur in de buurt van de radiator. Afknapper nummer 4.
Toen ik dat zei tegen de verkoper was zijn antwoord “dan laat je ‘m toch staan?”. Dat vond ik wel zo’n goed advies… Ik heb het gelijk opgevolgd ;).De verliefdheid die ik van de foto had was gelijk over en ik ben lekker in m’n Vec terug naar huis gereden :D.
Qua pk’s gaat het er mij voornamelijk om dat ik wel lekker kan inhalen, en niet al 5 minuten van te voren moet beginnen vaart te maken.
Maar ik zag net op de site van EDS dat ze claimen de z13dt motors naar 100PK kunnen krijgen, dus dat is dan ook nog een optie.
Weten jullie trouwens of ik mijn huidige velgen kan omleggen? (4×100, 1x 16″ ET 37, 1x 15″ ET 49, allebei vanaf de Vec)
Ik had dat probleem toen mijn remsensor vervangen moest worden. Maar dat merk je dan ook aan je remlichten die niet altijd meer aangaan.
origineel gepost door fast cow
lagen idd wat blaadjes onder het parafaan, de filter heb ik ff schoon geblazen met de compressor. de voorrtuit is trouwens ook wel vies/vettig aan de binnenkant, waar kan je eigenlijk het beste je ruiten mee schoon maken???Ammoniak, dat ontvet als de beste. Maar je moet er wel tegen kunnen… Als ik het maar twee seconden ruik dan voel ik me al niet goed worden…
winterbandjes eronder gelegd, zoals waarschijnlijk de rest van Nederland ;).
Paar vraagjes:
– Is het, volgens alle nieuwe regeltjes, toegestaan om in deze lampen Xenon te hangen?
– Aan te sluiten via normale B2 aansluiting (rechthoekige stekker)?
– Welk type stelmotoren gaan er in?
– Van welk merk zijn de lampen?Thx!
Had je een tijd terug geen last van een massaprobleem?? Wat is daar toen aan gedaan?
Het staat mij bij dat de bedrijfstemperatuur van een C lager ligt dan bij een B.
Volgens mij was 80-85 graden goed bij een C.
Maar ik denk dat de C-rijders het beste kunnen aangeven wat hun waardes zijn.
keukenpapier plus een haarfohn
Waarom probeer je het niet gewoon? 2 mannetjes erbij om te luisteren als je wegrijdt… gewoon heel langzaam wegrijden en langzaam opvoeren, drempels heel voorzichtig pakken en langzaam opvoeren…
Vec’s zijn zelfontluchtend…
origineel gepost door fast cow
heb je er ook een prijs bij, merk banden en mm profiel???Volgens mij wil die ze niet verkopen hoor, alleen weten of ze onder een Vec passen.
*voelt zich dom en ligt in een hoekje stil te huilen*
:P
Maar hoe dan wel??
errug mooi Bas!! Ben benieuwd hoe je navigatie het gaat doen. Hoe werkt de bediening eigenlijk? Touchscreen?
Ennuh, FTD is usenet, je weet wel, downloaden.
Jij bent ook echt in alles thuis he Willem! ;)
Maar als ik nu bij zo’n auto sta, hoe zie ik of dat het idd inspuiting is en aansturing via motorcomputer??
of niet natuurlijk… :sleeping
Ik weet niet waar je woont, maar als jij de (overdekte) plek heb om het te doen, heb ik het gereedschap. Pakken we jouw en mijn wagen samen.
Dus dat rare ding, wat ik inderdaad heb gezien en waarvan ik dacht “wat de f*ck is dat nou weer???”, dat is het “sleepoog”!
Weer wat geleerd. Hartstikke bedankt iedereen!!
En over die jerrycan…. Die heb ik dus niet liggen en ik weet om half twaalf ’s avonds geen pomp hier die nog open is (we zijn naar zo’n onbemand ding gereden om te tanken).
origineel gepost door -BlendjuH-
Hier is mijn aandeel :P
Er was trouwens nog een lange gast daar :D
Die had ze motorkap toegedekt tegen de kou :jerry
Lief he :PHad je m’n grille niet ff kunnen poetsen toen je die close-up nam?!?! :jerry:jerry
origineel gepost door Bartjex88
wat is nou het gps adres?AC Restaurant De Meern
Meerndijk 59
3454 HP De MeernZou een klevende EGR klep hier ook mee te maken kunnen hebben? Ik herken de klacht namelijk ook in mijn diesel.
Hmmmm, ik heb exact hetzelfde. Maar bij mij was het nadat de VOD het lampje heeft verwisseld (en ik ben te lui geweest om terug te gaan).
Weet iemand misschien hoe je die units open krijgt? Ik weet hoe het raampje eraf moet en dat de hele unit met twee schroeven vastzit, maar de stelknoppen zeg maar, hoe krijg je die open?
Paneel aan de bovenkant VOORZICHTIG met een platte schroevendraaier loswippen, dan komt die er zo vanaf. Dan het roostertje en de sensor inderdaad even schoonmaken.
Maar, wat ik interessanter vind om te weten, wat doet je watertemperatuur als je binnendoor rijdt?
En ook, wat mij vaak opvalt, als je net rijdt, dan blaast die harder om het snel warm te maken. Als je ingestelde temperatuur dan bereikt is, dan blaast ‘ie minder snel, waardoor er minder warme lucht langs je lichaam gaat en het kouder aanvoelt.
-
AuteurBerichten