Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mvhagen1979
Deelnemerdus dan is tellerbak niet goed of de stekker was al niet goed.
mvhagen1979
Deelnemernormaal zijn deze aansluitingen allemaal het zelfde volgens mij. ik heb uit een carbrateurmotor ook de tellerbak overgezet in 1 met injectie.net wat ik zeg alleen 1 draadje trekken voor de toerenteller.
mvhagen1979
Deelnemerzover ik weet is het gewoon hetzelfde als normaal. kan dus in de stekker zitten anders ff draadje trekken zoals je al zei.
mvhagen1979
Deelnemerik heb de unit van mijn alarm achter het dashboardkastje gebouwd. constante voeding bij de zekeringkast vandaan gehaald. ff meten is weten.
mvhagen1979
Deelnemerlijkt me indd ook voor de ventieldopjes los te draaien als ze te vast zitten.
mvhagen1979
Deelnemerremmen terug stellen en dan het kruisschroefje in je trommel losdraaien en dan de trommel eraf pakken, naaf met wiellager blijft dan gewoon zitten.
mvhagen1979
Deelnemeral bekend wat er met de witte kadett gaat gebeuren? hoe is het nu met het vrouwtje dan?
23 april 2010 om 22:57 In reactie op: ik ben aan het twijfelen tussen een 20seh of c18xe moter #17660970mvhagen1979
Deelnemerc1.8xel misschien een optie? trekt ook onderin.
mvhagen1979
Deelnemer@gsi maffia
welk teller dan wel?
van een personenauto geen een. hebben een wettelijke afwijking allemaal.
enigste tellers die ik ken die aardig kloppen zijn die van een vrachtwagen die wijken normaal 1 a 2 km af.23 maart 2010 om 09:04 In reactie op: Digitaal dashboard in Kadett D 20SEH geeft foutieve snelheid #17645576mvhagen1979
Deelnemerdat rode knopje is juist om te schakelen tussen kmh en mh. daarom je verhouding van 1,6.
dus knopje omzetten en klaar.mvhagen1979
Deelnemerop een sloperij staan er denk ik genoeg
mvhagen1979
Deelnemeruitlaat die op de achteras slaat. als het ophangrubber uitgelubberd is komt hij er al tegenaan.
mvhagen1979
Deelnemermoet je eens naar dat demontage berijf in doorneburg bellen daar heb ik toen ook een komplete set gehaald en die vent is is niet duur. vanaf jou ook niet zo heel ver
mvhagen1979
Deelnemerik zal hier mijn ogen ook open houden. zit niet zover van nijmegen af.
mvhagen1979
Deelnemerde jn-fv-88 was van april 1990 KADETT HATCHBACK C2.OXE GSI U9 / toelating nl was 1994
mvhagen1979
Deelnemerkan die nog donker net als met folie
mvhagen1979
Deelnemerik had er met de kadett alleen last van dat de klep minder ver open ging als met de stang. verders werkte dit perfect ook met sleutelen ideaal.
mvhagen1979
Deelnemerweet dat ik ze bij de kadett en de astra f op de bevestiging van de klep zelf heb gezet weet niet hoe dit zit bij een g maar misschien een idee
mvhagen1979
Deelnemeronderdeel nr is volgens epc 90352138
mvhagen1979
Deelnemerzijn diverse typen 1.6 geweest graag even motorcode vermelden dan weten ze waar ze naar moeten kijken
mvhagen1979
Deelnemerals het om een station gaat kijk ook ff onder de auto achter hoe de bevestiging van de veerschotels boven eruit zien die willen ook wel eens doorroesten.
27 januari 2010 om 10:32 In reactie op: Kadett ongelukken (niet voor mensen met een zwak hart) #17534320mvhagen1979
Deelnemer


mvhagen1979
Deelnemerbrandprogramma kan het ook aan liggen, gebruik hier zelf ashampoo en kennis van mij heeft dezelfde radio en geen probs met gebrande cd’s
mvhagen1979
Deelnemer


na een ongelukje en met gezinsuitbreiding op komst in 2008 verkocht. ben eigenlijk wel benieuwd waar ie is gebleven.
mvhagen1979
Deelnemertoch is het niet overal zo. mijn kadeet was ook gestolen in breda. kon gelijk aangifte doen en 2 dagen later belde ze op dat ze hem gevonden hadden. dus het kan wel anders
-
AuteurBerichten