Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mvhagen1979
DeelnemerAls eerste is het makkelijk als je het motortype even vermeld.
mvhagen1979
Deelnemerdidam
mvhagen1979
Deelnemeren de c1.8nv span je door de waterpomp. maar dat ie 1:8 loopt is ook niet helemaal normaal. heb er zelf 1 gehad liep 1:16.
mvhagen1979
Deelnemerdenk niet dat die werkt. of heel slecht.
19 januari 2011 om 10:53 In reactie op: Kevin’s Opel Kadett E –> Start niet meer + verkoop! #17800393mvhagen1979
Deelnemergewoon bitum er weer in smeren en matjes er weer overheen.
mvhagen1979
Deelnemerals ze echt versleten zijn blijven ze wel schaven. dit is gewoon het roesten van de binnenkant van de trommel. kan geen kwaad.
mvhagen1979
Deelnemerheb er hier een van 2 en 1 van 5 maanden. dus kan er over meespreken.
mvhagen1979
Deelnemerja kerel kinderen kosten een boel geld.
mvhagen1979
Deelnemerop de sloop misschien
mvhagen1979
Deelnemeriig nog sporen onderzoek gehad. toen met mijn kadett hebben ze helemaal niets gedaan. kwam briefjes tegen met buitenlandse taal en alles.
mvhagen1979
Deelnemerkunt ze voordat je ze in de primer spuit nog ff met schuurmiddel en een sponsje goed glad maken. dat heb ik tenminste toen ook gedaan.
mvhagen1979
Deelnemerdie schotel ziet er nog erger uit dan de mijne was::o maar goed stelt op zich niet zoveel voor om eronder te zetten zo.
mvhagen1979
Deelnemerwaar komen jullie vandaan grens over was bij beek(gld) als ik het goed zag.
mvhagen1979
Deelnemerwelke astra f precies en welke motortype heb zelf astra station met c1.8xel loopt 1 op 11.5 ongeveer
mvhagen1979
Deelnemergewoon nieuw kopen die cilinders kosten de kop niet.
mvhagen1979
Deelnemerik heb ook elektrische ramen maar ik heb er geen last van bij mijn astra f
mvhagen1979
Deelnemerprobeer voor de veerschotel eens http://www.doetam.nl/ daar heb ik voor mijn astra station ook een losse veerschotel kunnen kopen ipv hele balk.
14 augustus 2010 om 18:46 In reactie op: Kadett E GSi Hatchback register (15-09-2010: Even geen updat #17712267mvhagen1979
DeelnemerJN-FV-88 september 1994 import duitsland c2.0xe champion waarschijnlijk gesloopt.
eerste kentekenafgifte april 1990mvhagen1979
Deelnemerziet er weer strak uit ben benieuwd naar het eind resultaat, blijf het zeker volgen.
mvhagen1979
Deelnemerwillem vrachtwagenchauffeur dan?
mvhagen1979
Deelnemerzonder meer nice
mvhagen1979
Deelnemerfase1 65nm
fase2 30-45 graden.mvhagen1979
Deelnemerklopregeling-ram-storing.
mogelijke oorzaak motorregelmodule kapot.
dat zegt autodata in ieder geval.
mvhagen1979
Deelnemerhoeft niet perse de sensor voor je snelheidsmeter te zijn kan ook degene naar het motormanagement zijn
mvhagen1979
Deelnemerzo ging het bij mij ook willem. nam alles mee wat leuk leek.
-
AuteurBerichten