Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Heleboel C kadetts gespot in de buurt van toldijk/steenderen.
Zat op de motor en zag er een hele kudde aankomen van een zijweggetje.. gaaf gezicht :thumbup
Wat een kwijlbak Ruud, tering wat ziet dat er gaaf uit zo op die plaatjes. :wors :wub
Van de week eindelijk mijn centreerringen voor de Schmidt velgen binnen gekregen en het missende naafdopje. (levertijd van 8 maand in totaal bij Stroeve :roll: )
Aangezien ik vrij ben en de Ascona volgende maand voor apk moet. Pa gevraagd of die is naar mijn achterscherm wilde kijken. De sideskirts hebben blijkbaar veel weten te verhullen want het was goed gaar. Gelukkig zijn de krikpunten nog goed hard. Pa heeft zich eventjes twee avondjes druk gemaakt en het resultaat mag er zijn al zeg ik zelf.
van:

naar:

:afro king: :afro
Heb zelf het chroomwerk verwijdert rondom de stijlen en de ramen. Vond dit echt heel ouderwets en niet echt sporty. Helaas brak aan de linkerkant van het klapraam een bevestigingspootje af. :argue Ik ben nu op zoek naar een setje vaste achterramen en rubbers dus als iemand me daar aan kan helpen. ?? Ik houd me aanbevolen.
@Manta 24V wrote:
Ja misschien wel.
Er gaan ook mallen in de maak voor polymér bussen voor manta ascona b :wub
hmmm :hmmz
14 mei 2012 om 21:09 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625430Mooi!! oog voor details. Als het eenmaal strakgemaakt en gespoten is ziet dat er straks veel strakker uit dan die scheve kieren die sommige laten zitten.
@McLambo wrote:
Mooie site gevonden voor Aluminium producten: http://www.aluminiumopmaat.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; tis nog steeds een stuk prijziger dan blik of zincor plaat, maar dat kan ik hier in de buurt niet goedkoop vinden :( (tips???)
Toevallig gisteren nog een pak stickers binnen gekregen: king:

Haha.. die is gaaf. Waar heb je die vandaan dan?
Koop nou gewoon iets goeds.
189 -19% btw is 153,09 voor een hele set van 4. Dus jij vraagt je af hoe ‘goed’ een set is die krap 38euro kost voor een complete schokbreker + veer. Even stellen dat de verkoper het direct van de fabrikant koopt en er door de fabrikant EN de verkoper gezamenlijk een tientje per schokbreker wordt verdient. Houden we 28euro over voor het gemak 18euro voor de hele schokbreker en 10euro voor een veer. :hmmz wat mag je daar voor verwachten.
..
Gewoon setje gele koni’s halen met kwaliteitsveertjes. Weet je zeker dat het goed is.
Geen idee wat ik heb maar 12 bar is prima :thumb
Wat ik begrepen heb op de diverse BMW ///M fora is er ook een reden voor dat die bewuste M3 cabrio daar al zo lang te koop staat (iets met kmstand). Mijn ex collega heeft daar echter een auto gekocht uit 2006 en die heeft er nooit echt problemen mee gehad.
Maargoed bij elk bedrijf kan het geen kwaad gewoon zelf goed verstand te hebben van wat je koopt. Zo heeft er iemand hier op dit forum ook een Manta gekocht bij Jetcars in Rotterdam. Oftewel zorg dat je er kijk op hebt of neem iemand mee die het heeft. Vraag of een dekra aankoopkeuring mogelijk is en of je hem op de brug mag zien. Als ze daar moeilijk over doen zou ik ook is achter me oren krabben.
Nee dat gaat niet (makkelijk) passen. Enkel de cih types zijn ‘plug&play’
Wel echt jaren 80 styling.. met die witte letters en die deurstrips ;)
Moooooi !!!! :wors
29 april 2012 om 15:14 In reactie op: 29 April 2012 Int. Opel Meeting Opel Team Klazienaveen #17948161Ben er net langsgereden maar was bijna niemand meer. Nog tien auto’s en een witte manta b wat ik kon zien van de weg. Vriendin wilde wat shoppen in Emmen dus denk rij nog even langs.
Idd. mooi gek met de hand !!! Maar gaat erom dat je lol hebt. king:
Heb zelf een DAP 900 en moet zeggen dat werkt echt geweldig. Heb mijn Ascona in oktober in de was gezet na een polijstbehandeling van 1.5uur. Als het nu regent zie je gewoon dat er nog steeds wax aanwezig is. Dat was nooit gelukt met de hand. Enkel mijn motor doe ik met de hand.
Mooi voor elkaar. Allemaal verse spulletjes. De remmen zijn ook het volgende puntje bij mijn Ascona. Hij trilt aan de voorkant en ik heb een behoorlijk remverschil achter. :???:
Wat een gave Ascona. idd die motorkap is ook zeer :wub
:thumb
14 april 2012 om 21:32 In reactie op: stuurbekrachtiging in c kadett maken, paar vraagjes. #17934813Ga lekker op facebook zitten jij :jerry
Wel voor de hand liggend dat als er een op het oog ‘wrak’ (naar huidige maatstaven) wordt aangeboden deze wat strenger gecontroleerd wordt. maar moedwillig de boel kapot breken heb ik nog nooit gezien. Ook verbaast het mij dat de steekproefcontroleur zelf moest proefrijden. Dat heb ik in mijn 8 jaar tijd dat ik in de autobranche zit nog nooit mee gemaakt. Enkel even heen en weer rijden in de remmentestbank maar thats it. :hmmz
Stelletje lolbroeken :jerry
@Eamane wrote:
Mijn paardje, middeleeuws re-enactment, middeleeuws zwaardvechten, turnen, mijn bedrijfje, de konijntjes, aquaria, middeleeuws longbow schieten, schieten met antieke vuurwapens en ik sta zo af en toe model.
En mijn fordje natuurlijk ;)
Dat is het wel zo’n beetje geloof ik. Hoewel ik altijd wel wat vergeet ;).
Das een beste waslijst.. !!
Ik hou het simpel met beetje computeren en met mooi weer lekker motorrijden. king:
@McLambo wrote:
Afgelopen vrijdag dan opnieuw een fan binnengekregen uit de UK, dit keer al binnen 1 week binnen (en voor nog minder geld ;-))
Deze was dusdanig goed gebalanceerd dat ik het aandurfde om hem met het meegeleverde kitje direct aan de lamellen van de radiateur te bevestigen. Uiteindelijk levert dit ook de beste airflow door de radiateur op:
Nu de bedrading + relais, zekeringen etc eens netjes aansluiten, en dan testen :thumbup
Dat ziet er netjes uit. Wil ik ook nog doen bij de mijne.
Heej Richard, hij rijdt inmiddels wel weer dus. Mooi man.!! Op je ouwe Ascona staan inmiddels alweer 12.000km bij.
Heb een Peugeot 106 erbij gekocht voor de winter en die zat compleet onder de vuiligheid die er met gewoon wassen niet afging. De vorige eigenaar had de auto 4 jaar nooit gewassen en altijd buiten gestald. Heb de auto per deel rondom in de dasty gespoten (50/50) en met een afwasborstel!! schoon geboend. Auto gewassen met dreft en vervolgens de auto gepolijst met de DAP 900 en Monello lijn. Vervolgens getopt met 2 laagjes collinite en het resultaat is weer verbluffend.
Zonder turbo heb ik nog geen auto horen fluiten :hmmz, mijne is het probleem opgelost. Zat totaal verkeerde computer gemonteerd (1.8 kadett-E/C-ascone ipv 2.0E) king:
-
AuteurBerichten