Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Die vectra opc van die jongen had hij al vrij snel weer verkocht, waarom weet ik niet. Ik weet ook niet of dit zijn kenteken is.
Welke kleur, blauw, wit?
Hele tijd bij gas geven, of na een stoplicht of stationair draaien.Ik zou lekker onderlangs doen. Ook geen gaten boren en beun manier je kabel hebben lopen.
Me opc heeft ook isolatie onder de kap.
Wat je het makkelijkst vindt. In het midden kom je lastig bij maar zit wel gelijk mooi om weg te werken. Via andere heb ik geen ervaring mee.
Mijne was ook minimaal 1cm 35mm2 necom, en airco en ging er prima door. Ruimte zat!
Alles droog ook geen lekkageBij een.x hoef je ook niet te boren. Precies in het midden laag zit eendik rubber. Daar kan je hem door doen en kom je achter je versnellingspook in het midden uit. Zo had ik hem in me x20xer
Klopt ron.
Ik bedoelde de bumper lip.Late reactie. Maar de skirts van een g opc1 zijn zeker wel anders dan een gewone g.
Lager en de lijn die erin zit.Ook ik merk geen verschil met die buisjes erin of eruit. X20xer z20leh. En zo heel warm word het ook niet onder de kap tijdens een paar runs. Met een turbo motor maak het toch minder uit, die misschien 5 grade koudere lucht word toch opgewarmd door de turbo. Na 350 km autobahn heb ik even de inlaatbuis over me blok gevoelt en dat was nou niet bepaald heet te noemen, qua temperatuur in mijn ogen verwaarloosbaas ivm de turbo en intercooler.
Demper moet zelf wel lukken toch?
Ze komen niet van die adams af misschien daarom.
Ik kreeg er 1 mee als leenauto voor 4 dagen
Kans dat het 1 week blijft staan en erna halen ze je muziek eronder vandaan. Heb ik ook gehad
@D0m1nat0r1 wrote:
@mrzuko wrote:
Jammer dat je de klauwen niet arden blue hebt gemaakt. Dat is de orginele kleur voor de klauwen.
Dat ziet er toch niet uit blauwe klauwen op een zwarte wagen!, mooi rood zo
Verlaag ziet er top man :wors
Blauw is de kleur van de klauwen. Bij mij 2 opc’s wel de gordels in de g zijn ook blauw. Rood zie je op elke gti en noem maar op.
Maar ieder zijn smaak
Jammer dat je de klauwen niet arden blue hebt gemaakt. Dat is de orginele kleur voor de klauwen.
die manta is wel erg dik
Zo een filter die marijn laat zien zijn goed.
Of je standaard filterhuis met inlegfilter.
Geen open rotzooiPlacebo effect denk ik.
Op youtube staan testen met filters op dyno. Dat het bij een n/a geen kut uitmaakt.
Daar testen ze standaard filters en openlucht, cai etc. Vaak zelfs verliesEen vriend van me heeft zo iets vanaf 180. Maar dat komt door de rijwind en ergens gaat dat fluiten in ze dash. Blijft ook iets open staan ofzo
Mark
Ik had dat pijpje uit het filter gehaald maar merkte 0,0 verschil
het lijkt mij een verwaarloosbare winst/verlies. Bij een x20xerNu met me andere opc z20leh met origineel inlaattraject had ik 39nm meer dan fabrieksopgave. Zonder wat aan buisjes gedaan te hebben.
Is het echt een piep. Elektronisch? Of een piep/fluit geluid vanaf die snelheid.
Een goede wax op je auto helpt een hoop. erna veeg of spuit je het er zo af.
Ookal zit het een maand erop. Geen probleemStem naar peter
Wel een smerige bestuurdersstoel
-
AuteurBerichten

