Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Of een kortgesloten cel in de accu
Ik hoop echt dat je je druklager gaat meenemen want anders kan de bak er geheid binnenkort weer vanaf :thumbdown
Het zijn toch niet stiekem de nokkenaslagerkappen die los beginnen te lopen?
Daar had je namelijk een aantal maanden geleden een terugroepactie voor bij de Opel.Misschien een turbootje van een Renault 5 GT Turbo?
Of miss wel een 1.7 Diesel (Opel/Isuzu) turboEen collega van mij rijdt met een R5GT Turbo op zn 1.6
Als ik je verhaal zo hoor is idd je koppeling op…
Wel een dure reparatie aangezien ik je adviseer om gelijk het hydro druklager mee te vervangen (99,9% procent zeker dat ie kapot gaat met demonteren)Heeft Webasto ook niet zon dak in het assortiment?
Miss een stuk makkelijker in te bouwen :thumbupLassen kan idd ook niet want het is gietijzer… als we dan toch bijdehand gaan doen…
:sleeping
Zou om te beginnen die Turbo maar gewoon weggooien…
De turbo is 1 geheel met het spruitstuk en past dus niet op de kop van een C20NEBeetje rare vraag maar goed :wtf
Er valt niks te testen, je koppeling is zo goed als op…
En het enige wat je daar aan kan doen is de koppeling vervangen25 maart 2013 om 17:37 In reactie op: Opel Astra 1,8 16V Cabrio. Meningen/Tips/Kritiek/Advies #18119929Volgens mij is het wel een ingevoerde, maar dat hoeft niet perse verkeerd te zijn natuurlijk
Verder ziet ie er erg netjes uit! Ook een hele mooie km stand :thumbup
Prijs vind ik wel aan de erg hoge kant, maar is Driessen geen Opel dealer?De foutcode slaat op de poorten van het Twinport systeem in je inlaat.
Volgens mij moet dan je inlaatspruitstuk vervangen worden.Is je waterpomp niet aan het overlijden?
Dat hij bijvoorbeeld een schoepje mist en stationair niet genoeg power heeft om het rond te pompen en op toeren wel?Het zullen die Zweden weer is niet zijn :jerry
@JohnCorsa wrote:
Iedereen hartstikke bedankt voor de reacties, denk dat het gewoon een nieuwe wordt dus…. :( …… ik zal laten weten wat het gaat kosten..
Niet doen!!!
Ik werk zelf bij een Opel dealer en vervang deze pijpjes preventief al indien er een plastieken inzit! (als de klant het wil natuurlijk)
Ff uitboren en dan goed dat gat uitblazen zodat de ergste deeltjes eruit zijn (en het is maar plastic dus kwaad kan het niet)
Daarna schroefdraad erin tappen en pijpje erin draaien (let op! er moet ook een ringetje bij) :thumbup18 februari 2013 om 21:35 In reactie op: Insignia ingeruild, en nieuw speeltje voor terug gekocht :) #18101333Facelift grill van een Insignia bestaat niet omdat de Insignia tot op heden nog niet is gefacelift
Z19DTH en Z19DTJ zijn 16 kleppers met hydr.klepstoters, valt niets af te stellen…
de 8 kleppers 100 en 120 pk worden idd om de 150.000 km afgesteld.Hoeven idd niet gesteld te worden, zijn hydraulische stoters.
30 januari 2013 om 19:23 In reactie op: Kan iemand mee zoeken na mooie 18inch velgen 5×110 #18101249Ga op zoek naar velgen met 5×112 en dan met schuifbouten! :thumbup
Veel meer (en vaak mooiere) keuze.
En niet gaan zeuren dat schuifbouten niet veilig zijn want ik rij er al 4 jaar mee zonder problemen (230 in Duitsland geen probleem)Dealer zoiezo! (ook omdat ik er zelf werk)
Maar wij geven je ook advies over evt. onderhoud en puntjes voor de toekomst.
Kwikfit vervangt alleen maar uitlaten, schokkers en banden terwijl dat helemaal niet nodig is.Dealer is 36 eu
Achteras keur is pas af als je met gemak een gat in kan prikken, vliegroest slaat nergens op…
En idd die geluidsmeting is verplicht als je zon meter hebt maar een meter is niet verplicht (jaja RDW in een notendop :sleeping )
Zelfs wij als dealer schaffen er geen 1 aan (dus ook geen originele einddempers proberen te verkopen ;) )Ik denk dat te maken heeft met je krukassensor die dan rare waardes gaat geven.
Heb t al eens vaker gehad met een Z18XEff naar de dealer dus voor deze modificatie (kost nog is niks ook)
@otdh wrote:
Ik doe altijd k01 bij n kapot lampje
Verplicht licht/retroreflector blablablaNog nooit gezeur gehad met n steekproef
Zou geen steekproef controleur moeilijk over (of je moet wel een echt l*l hebben)
K01 Verplichte lichten/retroreflectoren 5.*.51en
K04 Werking/toestand verplichte lichten/retroreflectoren 5.*.55
Kan allebei dus heel goed :afro (ik doe dan K04)
K04 is het reparatiepunt van een lampje (foutje van de keurmeester)
Dit geven we op omdat dit gerepareerd is (stadslicht lampje oid) om de auto APK goedekeurd te krijgen.Officieel moet je zelfs als je een lege ruitensproeier tank hebt en die vult de keurmeester met water al een reparatiepunt opgeven :jerry
-
AuteurBerichten