Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je kan ook bij autoschade herstel bedrijven of een goede automaterialen handel hier naar vragen. Beide hebben deze sluitingen in diverse uitvoeringen op voorraad liggen.
Er 1-tje kopen is makelijker dan er 1-tje onderhouden :o
Is het echt de motor, uit ervaring van de A1/A2 weet ik dat de standen schakelaar meestal de oorzaak is. Ik zou eerst deze eens uit elkaar halen en schoonmaken. Meestal is dit bij de aansluiting van de schakelaar al te zien, een van de contacten is dan verbrand.
Sjors, een tip;
Als je 1 van de huidige Opels weg doet heb je ruimte :hmmz
Ook namens ons.

Gewoon een complete Lotus Omega kopen,dat geeft veel meer fun :wub dan alleen de wielen :wors
=waar je zoal onderdelen enz vandaan haalt??
=ik blijf altijd info zoeken, voor er ooit 1 komt:thumbup, blijft de mooiste auto die ooit gemaakt is.
=en is makkelijk voor de medemensking:
Groeten Nick
Voor onderdelen moet je lang zoeken c.q. de weg weten. Als je onderdelen nodig heb geen mij dan een pb-tje. Door de jaren heen diverse onderdelen verzamelt, speciaal na laten maken en rechtstreeks bij de toeleverancier vandaan gehaald.
Zat weetjes en leuke dingen.
O.a. net nog even een rondje wezen rijden :wub
Zo vandaag de auto APK laten keuren en kan nu weer een jaar lekker rijden :wors
Morgen de auto lekker goed wassen en gelijk in de was zetten king:
Zo vandaag de nieuwe olie-koeler gemonteerd, de nieuwe voorveren zaten al reeds onder de auto. Net weer even gereden, toch fijn zo’n C36GET motor king:
Henk je heb mail :thumbup
origineel gepost door ColinH
Zag vanmiddag in Amstelveen een zwarte Omega B2 sedan, met deze velgen.
Hele strakke auto, velgen staan heel stoer, heb ‘m al eens gezien bij Loogman carwash in Aalsmeer.
Iemand van hier ??
Zojuist deze Omega weer gespot in Amstelveen op de Lindenlaan
Reed wel veel harder dan 50 :vertag
Daarom heb ik ook een linker nodig. Bij de Lotus Omega zit er verschil tussen de linker en rechter voorveer. Dit heeft alles te maken met de druk op de voorwielen i.c.m. het gewicht.
Zelfs de voorpoten zijn anders, ze zijn dikker. Ook de zuigerstang van de demper is dikker.
Een Lotus Omega weegt bijna 1700kg, de druk op de vooras is dermate groot dat ik niet het risico wil lopen.
De voor veren van een Evo 500 zijn anders en daarom ook niet te gebruiken:hmmz
Inderdaad hier vroeg ik niet naar, daarbij zijn ze bij Ac-Delco goedkoper. En dit is nog niet eens compleet.
Reacties mbt andere onderdelen zijn niet nodig die heb ik al of weet ik te vinden.
origineel gepost door mantaray
http://www.sunstartoys.com/2010sunstar.pdfhier de 2010 katalogus van sunstar
helaas nog geen plaatje van het schaal model van de ascona 400 van sunstar
alleen een foto van het grote voorbeeldBijgaand de link naar een plaatje van het model. Eerlijk moet ik toegeven dat ik het model niet echt mooi vindt :(
origineel gepost door Sjors-V6
origineel gepost door gsipiloot
bij een lotus omega is t verbruik echt niet belangrijk!
en erwin-lotus heb je misschien foto’s van die calibra 3.0 turbo met dta…… dat is wel een vet project!en een lotus omega met 510 pk is toch ook wel gruwelijk!
Het verbruik zal mij ook werkelijk een worst wezen ! als i leeg is tanken we toch gewoon weer king: je zult mij nooit horen zeuren over het verbruik.. wat ik trouwens helemaal niet veel vind.. ook van mn 3.0 V6 niet..
Groetss,
SjorsVerbruik :hmmz:hmmz
Is dat het rare geluid wat uit de tank komt :o:o
origineel gepost door johani500driver
800 nm:o:o:o:oBij 2000 rpm al meer 400nm :wub
origineel gepost door nl-tuning
heerlijk al die info:thumbup:thumbup en leuk om te lezen.
@erwin dus jij ken een beetje aan onderdelen komen??wat is het verbruik eigenlijk 350km op een tank???
Groeten nick
Ik rij gemiddeld 550km op een tank van 75 ltr. En dan rij ik niet als mijn opa :P
origineel gepost door nl-tuning
Wat houd die modificatie in??Groeten nick
De eerste serie Lotussen hadden een aangepast blok van de Omega 3000. Tweede serie had al een aangepast onderblok en de derde een geheel eigen gegoten onderblok.
Verder zijn er diverse elektronische wijzigingen doorgevoerd.
origineel gepost door Sjors-V6
Kan een van jullie Lotus Omega rijders mij vertellen waar toch dat knopske van is, waar je normaliter de mistlampen-breedstralers vóór mee aan en uit zet ? staat een soort zonnetje / sterretje op, (Tussen de achteruit verwarming en mistlamp achter in) ben benieuwd waar dat nou toch van is ! king:Greetzz,
SjorsSjors,
Dat is de buiten temperatuur aangave :hmmz Vraag mij niet waarom dit erin zit, het werkt namelijk allen tussen de -5 en + 5 graden :o
En wat betreft de motor modificatie, die heb ik ook (motor nummer 740) :angel
origineel gepost door Sjors-V6
origineel gepost door JvV
Deze rijden in Nederland ook zo ie zo rond:0066D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0156D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0265D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0314B Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0335D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0353D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0464D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0507D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0508D Lotus Omega 1992 Registered in HollandMis er eentje king:
0500D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
Groetss,
SjorsNummer 0314B leeft helaas niet meer, deze is een jaar 4 geleden in Engeland in brand gevlogen :wtf
Als het goed is zijn dit alle nummers van de in NL aanwezige Lotussen:
0066D 1991
0088B 1991
0156D Lotus 1992
0265D Opel 1991
0314B Opel 1991 RIP :cry
0335D 1991
0353D 1991
0464D 1992
0488D Opel 1992
0500D Opel 1991
0507D 1992
0508D 1992
0510D Opel 1992
0637D 199223 maart 2010 om 17:31 In reactie op: !!! let op 4 banden halen 2 betalen !!! Profile Tyrecenter E #17645304Zou dit ook gelden voor mijn Lotus Omega :hmmz
:cool:
Sjors, de ommi ziet er mooi uit, ik mis alleen die Lotus wielen :P
:D
-
AuteurBerichten