Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
Deelnemer@InjectTheVenom wrote:
Hoe is het met het ontstekingssysteem gesteld? Staat me zoiets van bij dat als de vonk bij vollast achterwege blijft dat je het dan daar in moet zoeken.
Logisch dat je het in het ontstekingssysteem moet zoeken als dat achterwege blijft bij vollast. Dat is hetzelfde als dat je je zegt; je heb een brandstofprobleem bij vollast dus moet je het in het brandstofsysteem zoeken. :sleeping.
Maar wie zegt dat het in dit geval in het onstekingssysteem zit? Er is nog steeds niet meegereden met tech1, dus het kan nog alle kanten op, DUS OOK mechanisch.
Mr. Bone
DeelnemerPrecies, er zit altijd wel wat olie in de inlaat.
Zeker bij turbo motoren.Mr. Bone
DeelnemerIk zou niet zoveel moeite doen om alleen die onderste slang los te halen. Je praat over een halve eetlepel olie, WTF??
Maak je daar niet druk joh. Zolang er iedere 1000 km geen liter olie bij moet en je de straat nog niet blauw zet, vind ik het niet zo spannend.Mr. Bone
Deelnemer:kewlpics van die 2e GSI aub???
Mr. Bone
DeelnemerVolgens mij zijn die draadkleuren voor het uitlezen bij 2.5 & 2.8 hetzelfde toch?
@ topicstarter: ga nou eerst uitlezen VOOR dat je allerlei dingen gaat vv.
Mr. Bone
Deelnemer@sjoerdie wrote:
als er een kapotte verbinding in de ecu zit, kun je dus ook niet uitlezen.
en is fouten zoeken heeel erg lastig
Als die kapotte verbinding ALLEEN in het aansturen van het lampje zit, kun je dus gewoon uitlezen. :vertag
Uitlezen doe je namelijk met bruin/geel en bruin/wit en het lampje word aangestuurd door bruin/blauw.Mr. Bone
DeelnemerAls je geen MM lampje heb, zou beginnen met uitlezen om te zien of er een foutcode in zit.
Mr. Bone
DeelnemerIk heb mijn velgen van me Astra G station toen der tijd ook gedaan met primer, zwart & blanke lak van de Action, maar dat heb er jaren op gezeten hoor. Zelfs als ik me wielen iedere week schoonmaakte met velgenzuur.
Weet alleen niet hoe Action verf combineert met andere merken zoals bv Motip. Ik heb ook wel eens 2 andere verschillende merken verf gecombineert, en dat was net afbijt, :cry.
Dat werd een chemische reactie en bladerde helemaal op.Succes
Mr. Bone
DeelnemerIk heb wel een komvliegwiel in de schuur liggen Freek. Als ik het daar voor je op kan meten hoor ik wel van je via whats app.
:thumb
Mr. Bone
DeelnemerDat tankvlotter trucje werkt ook gewoon met een digi dash. Want je vlotter blijft hetzelfde. Het is alleen de manier van aangeven wat anders is. Een digi doet dat digitaal met blokjes en een normale doet dat analoog met een wijzer.
Mr. Bone
DeelnemerHelemaal mee eens. Gewoon rustig aan. Al begin ik wel gelijk met fase 3. Maar ook mede omdat het blok wat ik gekocht heb, al fase 3 voorbereid is.
Mr. Bone
Deelnemer@kadett4x4 wrote:
Ben alleen bang dat ik alweer aan het vermogen gewend ben, hihi.
:D :D :D
Zei ik toch, :jerry :jerry :jerry .
Binnen no time wil je fase 3, :vertag !!!!Het verschil tussen fase 2 en 3 is KILLING. Helemaal als je een wat “zwaardere” auto heb vergleken met bv een leeggerukte Corsa A met een Bitburg gewicht, ;) .
Mr. Bone
DeelnemerHij rijdt fase 3 als ik het goed heb.
Mr. Bone
Deelnemer@Beuntje79 wrote:
Hey gerwin
Wat lees ik net, doet Tanja een beetje racen in de kadett?
Gr. Bjorn
Jij ook welkom, :sleeping
Mr. Bone
Deelnemer@sw16v wrote:
de snelsten waren zoals ik het heb mee gemaakt altijd m2.5
:thumb
Mr. Bone
DeelnemerMeestal op c20xe met dis ontsteking. Dus de Motronic 2.8
Mr. Bone
Deelnemermassa ledig voertuig. En mooi dat het gelukt is. Hoeveel co had je nu?
Mr. Bone
DeelnemerLekkah, weer een verse apk erop. Ziet er allemaal netjes uit hoor, :thumb
Mr. Bone
DeelnemerThanx voor dat nummer, :thumb.
Idd, ff een goed stuk rijden. Ik zou er wel zeker van zijn dat die goed is VOOR dat je naar de rdw gaat.
Zou lullig zijn als je afgekeurd word en weer een vervolg afspraak moet maken waar je ook WEER voor moet betalen, :vertagSucces
Mr. Bone
DeelnemerWaarom nou gelijk weer “hok”???
Omdat die jongen er niet bij zet om wat voor auto het gaat?@topicstarter; wat meer info is idd wel gewenst.
Mr. Bone
DeelnemerDat duwtje in de rug is gewoon het moment dat de turbo is opgespoeld en je hem er letterlijk bij voelt komen. Dat dat duwtje in jou geval later komt, zou betekenen dat je turbo later op spoelt. En waardoor dat komt? Diagnose stellen zou ik zeggen.
Om te beginnen met een boost meter, :vertag
Mr. Bone
DeelnemerThanx. Want die slang past echt perfect zo te zien. En met een gm nummer kan ik hem zo bestellen op me werk.
Mr. Bone
Deelnemer:thumb , mooi dat die loopt.
Mr. Bone
DeelnemerWelke bovenste waterslang heb jij gebruikt? Omdat je een XE heb met een NE radiateur.
Mr. Bone
DeelnemerEn, ben je al iets wijzer geworden?
-
AuteurBerichten