Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
DeelnemerJe hebt toch niet je drukregelaar verkeerd om geplaatst?
dat je er dus nu een probleem bij heb.Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
hoe bevalt de chip?? haha ;):thumbup
:wors:wors:wors
Mr. Bone
DeelnemerHe ,een Mac Gyver in ons midden :P:jerry [/quote]
:thumbup
haha. een spanningszoeker iets niets minder dan een lampje met 2 draadjes.
alleen zit bij een echte spanningszoeker het 2e draadje aan je pin vast waar je mee prikt. ;)Mr. Bone
DeelnemerSjoerdie en Miruni bedankt voor de info, hier kan ik mee verder. :thumbup
Mr. Bone
Deelnemerzover ik weet is die nooit gevlakt, maar…
ik denk dat ik het maar gewoon gaat proberen.
en ik kan het ook altijd nog FF vragen bij de zaak waar ik ze koop.
in ieder geval bedankt voor jullie info. :thumbupMr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door mayhem
276 maakt toch geen zak uit?! wat moet daar listig aan zijn??
wel je lift in de gaten houden uiteraard.ik weet niet wat daar listig aan moet zijn, daarom vraag ik het ook voordat ik het koop.
lift is 11.04.
dus volgens mij kan dat wel gewoonMr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door TonSR
begin eens bij de accu laad deze op en laat hem niet aangesloten een nachtje staat ,naa laden meten en dan de volgende dag meten
kan je zien of deze stuk is.
vgr tonsr.en als dan blijkt dat die niet stuk is hij toch lekstroom heb, kan die hem de volgende dag weer opladen.
goed opgeladen moet die toch daar heb je gelijk, dat kan nooit geen kwaad maar ik zou toch eerst FF meten.
lekstroom meten is 2 tellen werk!Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door sw_reijnders
ja of je trekt even een paar dagen de + kabel los van je versterker
dan weet je het ook.kan ook, maar meten is weten :vertag
weet je gelijk het resultaat en hoef je ook niet een paar dagen te wachten ;)
Mr. Bone
Deelnemereen multimeter heeft ook een amperestand.
heb jeo ok geen spanningszoeker?????
die kun je eventueel ook zelf FF maken met een lampje en 2 stukjes draadMr. Bone
Deelnemer
c20xe

x16szr
Mr. Bone
Deelnemerwelkom en :kewlpics graag.
Mr. Bone
Deelnemerje kan ook een spanningszoeker tussen je accupool en accuklem zetten.
hoe feller het lampje brandt hoe meer lekstroom je hebt.wil je het helemaal perfect doen dan moet je er een ampere meter tussen zetten, kan je ook nog zien hoeveel lek stroom je hebt.
heb je dit nou niet dan zou ik toch je accu FF testen.
heb je dit nou wel dan kun je zekeringen gaan trekken 1 voor 1 totdat je lekstroom wegvalt, dan weet je in ieder geval in welk circuit je het zoeken moet.en dat je versterker aan blijft staan lijkt me sterk want die krijg een puls van je radio ( mits het goed aangesloten is) dan zou dus ook je radio aan moeten blijven staan en was dit je natuurlijk al lang op gevallen, ook het lampje op je versterker zou dan moeten blijven branden.
succes
Mr. Bone
Deelnemerok :thumbup dan. :P
dan heb je dat in ieder geval uitgesloten. ;)
Mr. Bone
DeelnemerAstra g is een perfecte auto om audio in te bouwen.
Alleen moet je de plus 30 vanaf je accu door je schutboord heen boren, doe dit wel netjes anders zit je in je wielkuip. daarna een beetje textiel en als dat gedroogd is een beetje kit.




Ik hoop dat je hier een beetje ideeen uit kunt halen en je hebt een u2u.
succes
Mr. Bone
Deelnemerje kan letterlijk naar de klep kijken ofdat die open staat, maar je kan het ook horen als je hem bedient,
dan gaat die ineens een stuk harder blazen.succes
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Piele
Ik rij veilig met 283graden ;)
lift is belangrijker om in de gaten te houden!met welke merk rij je dan?
en wat is je lift want ik vind 283 toch al behoorlijk extreem worden voor standaard veren.Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
die 276 zou ik persoonlijk niet doen
267-272 maximaaldat blijft veilig…
heb hier evt nog n setje catcams 267 liggen ;)
ik ga met 290-304 rijden :Dok, dan hebben wij vanavond dus een hoop te bespreken want ik zag op marktplaats dat je ook nog een complete c20xe aanbied, waar ik stilletjes ook naar op zoek ben voor me kadett, maar allereerst dat setje waarvoor ik met je heb afgesproken en misschien wel die nokkenassen erbij
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door freek corsa
Ik had er 267-267 graden met 10.95 lift in zitten.Ik deed er heel ruig mee, en het bleef altijd heel :thumbup
dus daarmee bedoel je eigenlijk te zeggen dat die kent cams toch iets te scherp zijn?
en dus beter een stapje terug kan doen voor zowel de lift als het aantal graden?Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Vinci
Nauwwwwww, ik zal wel eens een fotootje maken als ik weer een Nexia zie met veel roest. Maar er zijn erbij die ook zo krokant zijn als een pizzabodem…
:hmmz:hmmz:hmmzinderdaad, ik heb ook al heel wat verroeste nexia’s gezien
Mr. Bone
Deelnemerdas zeker een mooie ascona
:thumbup
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door mattemaker
owja had vliegwiel af laten draaien..:thumbupdat is zeker aan te raden. :thumbup
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door jeroeno
Even een stom vraagje, maar is het met dit weer al normaal dat je met de kachel of de airco aan moet rijden?Als ik geen van beide aan heb staan beslaan de ruiten binnen no-time.
Ik ken het probleem als je net in de auto zit, maar in mijn geval beslaat de zooi ook als ik na 15 minuten rijden met airco of kachel de airco of kachel uitzet.staat je recirculatieklep wel open?
Als deze dicht zit, beslaat je auto ook als een gekMr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door TigraFreakMenno
Maar dat blok: chevrolet hoe zit dat, waarom geen opel blok?waarschijnlijk is het alleen een Chevrolet L- etje :D.
maar voor :wors voor dat blok :thumbup
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door corsa_c20xe
Bij mij was het zo:Ik had dus tikkende klepstoters na fors door rijden.
16 nieuwe klepstoters besteld, nieuwe oliepomp pakking keerrringen, o-ringen.
Alles gemonteerd, Eerst oliedruk, maar na proefrit geen olie druk meer.
Toen een nieuwe oliepomp gemonteerd, daarna helemaal geen druk meer.
Als ik de carterpan onder de auto weg haalde en de aanzuigbuis in een bak met olie deed en dan startte had ik gewoon oliedruk.
De aanzuigbuis heb ik losgehaald, en toen met lucht afgeperst, maar lekte nergens.
Dus ik had het idee dat er met de aanzuigbuis niks mis was, was ook echt niks aan te zien.
Maar toen gewoon een andere gemonteerd, omdat ik niet meer wist waar het anders aan kon liggen, en daarna was het starten en direct oliedruk.
Iemand op het forum had mij dit ook al aangeraden, had er toen een heel topic over maar is nadat het forum off-line ging weg geraakt.
Hoop dat je er wat aan hebt
ok, bedankt :thumbup.
het probleem is bij mij wel iets anders omdat ik na een koude start gewoon druk heb, en dat hou ik dan ook gewoon.
maar om het uit te sluiten ga ik toch die buis maar is vervangen
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door TRPower
meet dan wel ff je laadspanning…anders doet die straks weer nietsinderdaad:D
-
AuteurBerichten