Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
Deelnemerpfff!!
Is nou al zo vaak behandeld, :vertag
:sleeping:sleeping:sleeping
Mr. Bone
DeelnemerDie 4 draden die nu aangesloten heb, is genoeg om met de tech te kunnen werken
succes
Mr. Bone
Deelnemer@ Youri: Die van mij zijn toch echt wel gebalanceerd bij, door of via Biesheuvel.
Je kan het ook zien. Op sommige plekken zijn een soort van gaten geboord, op dit punt halen ze dan wat materiaal weg om te balanceren. Het werkt eigenlijk omgekeerd als bij een wiel, Daar sla je er gewicht op en hier halen ze er gewicht af om te balanceren.@ KRSA2000: Ik zou je vliegwiel gewoon daar brengen dan, dan zit het wel goed want er zijn ik weet niet hoeveel mensen die daar hun vliegwiel hebben gebracht.
Mr. Bone
DeelnemerIk heb een vlak vliegwiel die is 5,1 kg.
En ik heb een kom vliegwiel laten bewerken die is 4,7 kg, daar is 90%
van de kom weg gefreest. Alleen de stukjes om je drukgroep te monteren zijn blijven zitten.
Deze was wel 2x zo duur als alleen afdraaien van een vlak vliegwiel.Mr. Bone
DeelnemerMijn vliegwielen zijn ook bij Biesheuvel afgedraaid & ook nergens geen problemen mee en dan wordt dan uiteraard ook gebalanceerd. Dat doen hun standaard als ze afdraaien en dit koste 85 eurie
Mr. Bone
DeelnemerGOED ontvetten & GOED kitten!
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door bd.
origineel gepost door Mr. Bone
@ bd: Ik denk dat bedoelt word de combi tussen scherpe nokken en licht vliegwiel, dat die dan kut stationair gaat lopen.dan stel je je gaskabeltje wat strakker, loopt ie wat hoger stationair king:
Ja dat snap ik, maar dat word denk ik bedoeld met die combi.
Ik zou gewoon zelf van dat gaskabeltje afblijven en een chip op maat laten schrijven en daar je stationair toerental in laten verhogen, ;).
Dat vindt ik de beste manier, :hmmz!Mr. Bone
Deelnemer@ bd: Ik denk dat bedoelt word de combi tussen scherpe nokken en licht vliegwiel, dat die dan kut stationair gaat lopen.
Mr. Bone
DeelnemerIk is die pan niet krom op dat punt?
Of heb je echt een SPLINTER nieuwe?Ik heb bij mij die gevulkaniseerde plaat met kit en korte boutjes en je kan er bij wijze van spreken, van eten zo schoon en droog is die. Hij zweet zelfs niet. En dit zit er toch al zo’n 2 jaar tussen nu.
succes
10 augustus 2010 om 18:14 In reactie op: Distributie nieuwe type C20XE, controle van materiaal #17710572Mr. Bone
Deelnemergraag gedaan & succes, :thumbup
10 augustus 2010 om 18:02 In reactie op: Distributie nieuwe type C20XE, controle van materiaal #17710570Mr. Bone
DeelnemerDie maten kloppen Freek, ik heb het FF nagekeken voor je.
Volgende keer kan je beter een dis set nemen van skf.
dan krijg je vkma 05220.
hier zit een 176 tands riem in, 2 looprollen en 1 spanrol.
dit set is 116.20 ex btw.
Dan ben je vaak goedkoper uit dan allemaal losse delen.Maar die spullen die je nu hebt zijn goed en kun je dus gewoon monteren.
Mr. Bone
DeelnemerHet aanpassen is gelukt en ze zitten erop.
Voor de gene die er belang bij hebben, wil ik ook wel posten wat ik precies heb aangepast.
Mr. Bone
Deelnemerhet GM onderdeelnummer van de bakolie is 19 40 182. En dit is zeer zeker GEEN atf.
Maar ik weet dat er zat mensen zijn die er wel ATF in gooien en dit gaat ook gewoon goed, alleen niet in mijn bak, ;)
Mr. Bone
DeelnemerIk weet niet zeker of de motorsteunen hetzelfde zijn tussen Astra en Cali, :hmmz?
Anders moet je die ook over zetten van die x20xev op die c20xe.succes
Mr. Bone
DeelnemerKrijgt die wel brandstof? En zo ja, wel genoeg, :hmmz???
Mr. Bone
DeelnemerNee, die ga ik inderdaad niet vinden, want ik heb al een tijdje zitten zoeken. Maar ik ga het gewoon proberen morgen en zie het wel. Ik weet in ieder geval nu wel, wat ik moet slijpen. Dus dat is al een stap verder, :P.
Mr. Bone
DeelnemerKijk daar heb ik wat aan, thanx.
Is ie ronding slijpen het enigste? Ik dacht dat je ook vulringen moest plaatsen op de 2 bouten waarmee je je remjuk aan je fuseestuk schroeft omdat anders je remjuk tegen de binnenkant van je schijf aan loopt. Maar ook dit weet ik niet zeker.
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door kiyamizio
mantacabrio.nl al geprobeertJa, maar daar heb ik niet kunnen vinden wat ik zoek.
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door GSI Racer
Kan ook een slechte klepgeleider zijn, deze zorgt er dan weer voor dat je klepseal als het ware groter wordt, hierdoor gaat hij uiteraard olie door laten.dit zou inderdaad een verklaring voor die olie kunnen zijn, maar niet voor die compressie verlies, :vertag
Mr. Bone
Deelnemercompressie kan je niet verliezen door klepseals.
Het kunnen of je zuigerveren zijn of iets in je cilinderkop, bv een klep die niet afsluit.
Het beste wat je kunt doen is een lektest, om te horen waar je compressie verliest.
succes
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Rico2.0
Gewoon even wachten neem ik aan.
Doe ik ondertussen ook al een maand ;)ik wacht er ook al een tijdje op, :P.
Maar mijn u2u naar hem is ook nog niet gelezen, dus ik denk als die inlogt, dat we hem heust wel krijgen.Mr. Bone
Deelnemer@ jens276: Nee, ik heb er niet zo snel een foto van.
Als het echt niet anders is, kan ik deze wel maken.
Maar dan zal ik hem eerst FF in de kelder moeten opzoeken.
Ik hoor het wel.Mr. Bone
Deelnemer@ ISH: Ik heb Hennie een u2u gestuurd, maar nog niets op terug gehoord, :hmmz.
Mr. Bone
Deelnemer@ jens276: Die voorste baksteun heb ik eventueel wel voor je liggen.
En die mag je dan voor weinig hebben. Doe maar een u2u als er belang bij hebt.Mr. Bone
Deelnemerok, bedankt
-
AuteurBerichten