Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
DeelnemerEr zwerft wel een hoop zooi in dat blok van jou hoor, :o.
Maar gelukkig dat je het gevonden hebt, VOORDAT het schade aan heb kunnen richten.Maar je oliepomp had je toch nog niet zo lang geleden v.v?
Welke pomp word het nu?Mr. Bone
Deelnemerje hebt u2u
Mr. Bone
Deelnemer[rquote=1902368&tid=144541&author=max]Let er wel op dat je de drijfstanglagerkappen moet verzinken met een boor
[/rquote]Niet altijd.
Ik heb laatst een setje gedaan waarbij het niet nodig was.Mr. Bone
Deelnemer[rquote=1886017&tid=144085&author=cliffvxr] wanneer ik op de snelweg rijdt en ik bij zeg 140 ineens volgas geef ik het gas pedaal iets moet liften want dan trekt hij beter.:hmmz[/rquote]
verzuipt die niet dan?
Mr. Bone
Deelnemer@ CorsaTR: Ben jij niet een jaartje geleden bij mij komen kijken voor een 20SEH?
Enne, GROUP A!
Mr. Bone
DeelnemerJe kan ook gewoon een schakelaar in je brandstofpomp maken, zodat die dus ook rond draait. Ik heb dit zelf toen ook gedaan om precies diezelfde reden.
lees dit maar is door en zie laatste post:
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113489
succes
Mr. Bone
Deelnemerzal iets rond de 5,1 kg worden
Mr. Bone
DeelnemerIn principe is het niet te hoog, maar wat je wel kan doen is FF een paar dingentjes checken zoals:
is je thermostaat nog wel goed?
slaat je ventilator wel in?
Is je temperatuursensor nog wel fris?
circuleert je waterpomp?Dit zijn de begin dingen om naar te kijken.
De meeste dingen hierboven zullen wel oke zijn anders zou die aan de kook gaan, maar toch.
Check het gelijk allemaal FF.
Ik zou beginnen met de themostaat te vervangen. Hij zit makkelijk en is niet de hoofdprijs & een nieuwe kan nooit geen kwaad.succes
Mr. Bone
Deelnemer[rquote=1868803&tid=142650&author=CorsaTR]Okee joh.. Ik had hem weer gemaild dat de prijs normaal lager is.
En hij antwoordde ja klopt maar niet voor deze motor..Dus zal hem morgen in me pauze wel even bellen.
Zoiezo is de eerste prioriteit zaterdag me blok ophalen:D[/rquote]
Je gaat toch niet op je knieen liggen ofdat ze aub je vliegwiel af willen draaien voor een NORMALE prijs, :o.
2x mailen en bellen, :argue.
Ik zou dan lekker een ander bedrijf zoeken.Voor hun 10 anderen die het willen doen hoor.
En voor rond de 300 heb je een compleet vliegwiel.
Mr. Bone
DeelnemerIk was 90 kwijt voor afdraaien en balanceren bij Biesheuvel.
Mr. Bone
Deelnemerjblfreak je hebt u2u
Mr. Bone
Deelnemer[rquote=1850625&tid=136507&author=jblfreak][rquote=1850589&tid=136507&author=Mr. Bone]Als je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?
:D[/rquote]is net wat je zoekt ?[/rquote]
inderdaad
Mr. Bone
DeelnemerAls je afscheid wil nemen van die kooi, weet je me te vinden he?
:DMr. Bone
Deelnemer[rquote=1827760&tid=138999&author=Sebbe GSI]Hebben jullie meschien foto’s van kom en plat.
Want ik ga eerdaags c20xe in me D kadett hangen en nu heb ik in de D kadett c20xe uit een kadett en blok wat er in komt komt uit een astra dus ik denk dat daar een kom op zit en die nu in de kadett zit en plate op zit.
Groeten bas[/rquote]
foto heb ik niet voor je, maar als je het los hebt, is het wel duidelijk te zien.
Kom heeft een opstaande rand waar de plaat in ligt, en bij een platte ligt je plaat er op.
Mr. Bone
Deelnemer[rquote=1825113&tid=139153&author=otdh]ik moet wel zeggen dat ikzelf nog nooit een 141 tands trapezium tegen ben gekomen,maar ze bestaan zeker weten[/rquote]
ik heb deze ook nog nooit gezien
Mr. Bone
Deelnemereen kom vliegwiel word uiteindelijk lichter dan een plat vliegwiel, bij Biesheuvel dan.
plat werd 5,6 kilo en mijn kom 4,7.
kosten kom waren 160 euro en plat was 90.
Let wel op dat het ook verschillende drukgroepen zijn.
succes met je keuze
Mr. Bone
Deelnemer141 tands is ouwe type 2.5, dus ronde tanden & 176 tands is nieuwe type 2.8, dus trap tanden.
kijk hier ZEER goed naar, want een dikke motorschade is het gevolg als het niet goed gaat, en
daar kunnen helaas meerdere mensen hier over meepraten.succes
9 november 2010 om 18:22 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747943Mr. Bone
Deelnemerfijn voor je dat het opgelost is.
Mr. Bone
DeelnemerAstra is verkocht, dus ik wacht maar al te graag tot de lente, :wub.
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Dkadett84
En in de planning ligt nog om de voorzijde nog eens 2 cm extra omlaag te leggen..
:hmmz, door er een zwaardere motor in te hangen zeker, :P???
Geintje, ik weet dat het je daily is.
:thumbup
Mr. Bone
Deelnemer@ ruben: ze bedoelt zich zelf, omdat het een ZIJ is, en geen HIJ.
En Glenn het over een HIJ had, snap je het nu wel???on topic: Je kan kijken of je met een kennis wat onderdelen kunt uitwisselen om dingen uit te sluiten.
succes
26 oktober 2010 om 17:55 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747930Mr. Bone
Deelnemer@ Rik Ophuis: Hou ons op de hoogte.
Ik ben zeer benieuwd wat er nu gaande is aangezien ik zo’n zelfde probleem heb, en of het dalijk is opgelost met een pomp van Duparts.
Dan weet ik, en nog meer andere jongens met hetzelfde probleem, wat ons te doen staat!Enne heb je nou een dis blok of niet???
26 oktober 2010 om 05:21 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747925Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Peter_89
Dis ontsteking heeft daar niks mee te maken hoor.Dat zeg ik ook niet, :vertag.
Ik zei alleen dat het vaker voorkomt bij blokken met dis. Misschien dat ze bij die serie motoren een andere pomp ofzo gebruikt hebben!!!25 oktober 2010 om 10:39 In reactie op: Oliedruk C20XE na totale motorrevisie bij starten eerst niet #17747920Mr. Bone
DeelnemerIk heb precies hetzelfde probleem.
lees dit maar eens over: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113489Heb jij toevallig een dis onsteking, 2.8?
Want andere mensen die hier ook last van hebben, hebben toevallig ook vaak dis.
Succes en hou ons op de hoogte.
Mr. Bone
Deelnemerorigineel gepost door Vinci
@mr. Bone: Het gaat er alleen om dat je je middelen zo goed voor mekaar hebt dat je geen weken nodig hebt om iets te constateren.Dit ben ik volledig met je eens. Hetzelfde als GOED GEREEDSCHAP IS HET HALVE WERK.
En een stuk praktijk ervaring in STORING ZOEKEN, scheelt ook al een hele jas. Ondanks de juiste apparatuur en ervaring, kan een storing nog steeds erg hardnekkig zijn hoor.@ GSI Racer: :thumbup, hou ons op de hoogte van je vorderingen
-
AuteurBerichten