Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
DeelnemerDan zullen die arp bouten het vast niet zijn.
Mr. Bone
DeelnemerMet arp drijfstangbouten moet je idd je spatplaat iets aanpassen. Heb zelf ook al 2x meegemaakt dat ze aanlopen. Maar dit hoor, voel en merk je ook al als je je motor met de hand rond draait, steeds op hetzelfde punt hoor je dan de kop van de bout over de spatplaat schaven. Ik dacht me te herrinderen dat het de bouten van cilinder 4 waren. Maar dit maak wel echt een gigantische herrie of je motor nou warm of koud is.
Succes
Mr. Bone
Deelnemerprobeer is een andere LMM.
andere bougies kan je ook ff proberen.succes
Mr. Bone
DeelnemerZit je toevoer en retour niet omgedraait? Krijg je ook hele rare dingen van. En je zal echt niet de 1e zijn die dat foutje maakt. En ook ZEKER niet de laatste.
Als die echt geen benzine krijgt dan smoort die hem, ook in lage toerentallen. Die daily NE van mij heb een carb tank en die doet met een lange bocht naar rechts onder een kwart tank precies hetzelfde, maar dan wel in alle toerentallen.
Mr. Bone
Deelnemer:thumbup .
Ik heb er een schroefset van TA technics onder zitten en bij de voorpoten heb ik het hulpvvertje die onder de hoofdveer zit, weg gelaten zodat je nog lager kan.
Met me winterwielen ( 6j x 15 et43 195-65-15 ) is er niks aan de hand.
Maar met deze 18 inch hoor ik hem met einde stuuruitslag iets tegen me wielkuip aanlopen, dus hier moet ik nog ff naar kijken en aanpassen. En achter zou ik voor het mooie die plastic wielrand iets moeten weg veilen.Mr. Bone
DeelnemerOke. Maar als ik een plattere band zo nemen, zo me verlaging weer iets minder zijn omdat de ruimte tussen wielrand en band dan groter word. Dan kan je dan wel oplossen door je schroefset iets lager te zetten, maar dan lopen we winterwielen weer aan met 195-65-15. Dus vandaar de keus 215-40-18.
:thumb
Mr. Bone
Deelnemer;)
Mr. Bone
Deelnemer@ silver: Ja idd bij Ruben en Aron.
@ st1 v6: hij is ongeveer 12 a 15 cm rondom gezakt dmv een schroefset.
Uiteraard is die daarna opnieuw uitgelijnd om het camber en sporing af te stellen. En die velgen zijn 7,5J x 18. ET45. Met 215-40-18. En het past echt allemaal maar net. :thumbMr. Bone
Deelnemer:thumb
Mr. Bone
DeelnemerVast wel. Ben regelmatig in Pernis dus dat moet goed komen.
Bedankt voor je reactie.Mr. Bone
DeelnemerLekker positief over het merk. :thumbdown
Mr. Bone
Deelnemer
Mr. Bone
DeelnemerThanx
Mr. Bone
DeelnemerZoals gezegt:

Mr. Bone
DeelnemerBrandstofrelais is ook een aanrader om te controleren.
Kan ook HELE rare dingen doen.Mr. Bone
DeelnemerNeem aan dat die dan niet aanslaat ipv niet start?
Mr. Bone
Deelnemer@ Mark: :thumb
Mr. Bone
DeelnemerThanx, :thumbup
Mr. Bone
DeelnemerAls daily rij ik deze:

Omgebouwde 1.2 naar een gsi met een NE op papier uit 1985. Met een leren champion interieur en champion digi dash.
En deze is voor het dragracen:

Met een XE. Ook op papier
Mr. Bone
DeelnemerZo was die toen ik hem kocht:

Zo is die nu na een schroefset:

En nu a.s. Zaterdag deze wielen erop:

En dan winterbanden op me originele velgen, en dan is dat me winterset
Mr. Bone
Deelnemer3 bar regelaar scoren.
Of een PBVMr. Bone
Deelnemer@ Seth: Als die klaar is post ik foto’s. Maar kan nog wel een week of 3 a 4 duren hoor. Maar posten zal ik ze.
:thumbMr. Bone
DeelnemerBedankt voor de reacties.
Ik heb nu 7,5 j x 18 et 45 besteld met 205/40 18.
Dus het moet goed komen nou.Mr. Bone
Deelnemer:D
:thumbMr. Bone
Deelnemer@ Noordpoolgsi: Zijn niet hele wilde nokken, maar wel leuk.
succes
:thumb
-
AuteurBerichten