Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mr. Bone
Deelnemer:thumb
Dat zou fijn zijn.
Mr. Bone
Deelnemer16v radiateur is niet groter aan de rest. Hij is alleen iets hoger dan de rest omdat de radiateurbalk iets lager is. Een 8v radiateur is groter, :vertag
Ik heb een zuigende Spal. Dus aan de uitlaatkant waar normaal ook je fan zit.
Mr. Bone
DeelnemerIk zoek ook die van een LET
Mr. Bone
DeelnemerAls het goed is past de XE radiateur wel icm een Spal fan.
Ik ben zelf met een Kadett turbo bezig met een NE radiateur (dit omdat ik geen 16v radiateurbalk heb) icm een Spal.
Mr. Bone
DeelnemerIk heb geen verbouwtopic.
Ik heb een 1.3 body genomen (handbak) en die totaal LEEG gestript!
En op de voorruit na al het glas eruit voor lexaan.Mr. Bone
Deelnemer:D , roken als een Benz uit 1934. Hahahahaha.
Maar ik heb het idd ook een keer gehad met een zwarte in een motor waar blauw in moest.
Als je 2 nummers heb die alle 2 op een blauwe uitkomen, kan het zijn dat de 1 een nummerwijziging is van de ander en er dus uiteindelijk maar 1 nummer overblijft die dan blauw is.Succes
Mr. Bone
Deelnemer@InjectTheVenom wrote:
Ik neem aan dat het dan om de blokthermostaat gaat?
Nee. Het gaat in dit geval om de thermostaat die in die sandwich plate zit. Dit is het tussenstuk waar je oliekoeler leidingen op gaan tussen oliepomp en oliefilter. Deze opent pas als de OLIE 105 graden is, en heb dus niks te maken met de thermostaat van de motor die koelvloeistof regelt.
Mr. Bone
DeelnemerJe hebt idd verschillende. Advies; zet dezelfde kleur sensor terug als dat eruit komt.
Meestal is die blauw.Mr. Bone
DeelnemerNetjes Freek. Goed gedaan. Tijden liegen er niet om.
:wors
Mr. Bone
DeelnemerKrukassensor zou ik ook ff controleren.
Succes
Mr. Bone
DeelnemerIn ieder draai oliefilter zit een terugslagklep. Gewoon een originele pakken van de dealer van €5
Mr. Bone
DeelnemerEn zitten ze er al in?
Mr. Bone
Deelnemer@ Manta-aero: Das een duidelijke uitleg, :thumbup.
Ik zou het idd zelf ook zonde vinden om een motor die klaar is te lang te laten staan. Als die klaar is wil je hem natuurlijk inbouwen en mee rijden.
Succes met je project.
Mr. Bone
Deelnemer:thumb
Zie je daar David. En SW, tot de volgende keer.
Mr. Bone
DeelnemerDat snap ik dat je drukgroep het niet houdt, maar dan klopt het toch dat je plaat daar slipt of niet? En dus kokend heet geworden is.
Je hoort hier niemand zeggen dat we jou auto beter kennen als jou. Het enigste wat gezegt word is dat je drukgroep misschien mede gespettert is door dat die heet is geweest. Omdat je vliegwiel ook zo blauw was door het slippen van je plaat wat volgens jou dan weer kwam omdat je drukgroep het niet hield op de “niet” Drachten banen.
Heet is die zeker geweest, want je vliegwiel was zo blauw als een ME bus.
MEER IS ER NIET GEZEGT!!!
Het is ook logisch dat die standaard drukgroep ergens stopt, zeker met full slicks op de strip.
En ook dat is lang goed gegaan bij je op banen zoals Drachten. Maar topic starter gaat niet naar de strip en zeker niet met slicks rijden, vandaar dat er geZegt word dat een standaard LET drukgroep voldoende is.Ik ga ook niet met full slicks rijden icm fase 3 en een originele drukgroep, maar met semi slicks. Als ik uiteindelijk wel met M&H wil rijden om snellere tijden te rijden, zal ik waarschijnlijk ook een andere versterkte drukgroep nodig heben.
Mr. Bone
DeelnemerWie gaat er aankomend weekend naar Bitburg?
Mr. Bone
DeelnemerNiet alleen aan de hand van foto’s hoor. In deze run hoor je duidelijk dat die tijdens en na je start zwaar slipt. Tijdens het warmroken dan weer niet.
http://youtu.be/ZO2B-ZFZBcw” onclick=”window.open(this.href);return false;
Mr. Bone
DeelnemerHoezo passen met een proefmotor en niet met DE motor?
Mr. Bone
DeelnemerIk zou contact opnemen met EDS.
Mr. Bone
DeelnemerMeestal complete sets idd. Je zou een compleet set voor een leuke prijs op MP moeten vinden ofzo. Dan kan je die drukgroep verkopen en plaat en druklager zelf houden.
Of je moet die LET plaat die je te koop heb staan op MP, met iemand kunnen ruilen voor een XE plaat. Of is die advertentie niet van jou? Denk het wel aangezien je Patrick heet en uit Beverwijk komt. Er zat zijn iig zat jongens die met een f28 rijden en dus zo plaat kunnen gebruiken.
Succes
Mr. Bone
DeelnemerVoor op straat kan je ook gewoon een XE plaat nemen hoor. Gaat prima. Die platen van die links kunnen ook, alleen zijn ze aardig aan de prijs.
En ja Servaas, ook die combi met die XE plaat gaat op Bitburg met M&H gewoon goed zonder slip met EDS fase 3. Al ben ik wel met je eens als je een auto puur voor de strip bouwt je beter voor een ander set kan gaan. Maar voor op straat en 2x per jaar Bitburg vind ik het onzin.
Mr. Bone
Deelnemer@Oenatje wrote:
en waarom doe je dat?
Om hetzelfde idee te krijgen als snelle nokken in een “gewone” motor.
Mr. Bone
DeelnemerFase 3 gaat ook goed met een komvliegwiel, XE plaat en ern LET drukgroep. Neem aan dat jij ook een komvliegwiel heb aangezien je met een LET drukgroep wil rijden
Mr. Bone
DeelnemerAlleen de inlaat ja
Mr. Bone
DeelnemerBougie’s, kabels & verdeler of zelfs complete onsteking al eens gecontroleerd/gewisseld/vervangen?
-
AuteurBerichten