Mr. Bone

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 767)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356819
    Mr. Bone
    Deelnemer

    :thumb

    Dat zou fijn zijn.

    In reactie op: Radiator c20let in kadett gsi #18163910
    Mr. Bone
    Deelnemer

    16v radiateur is niet groter aan de rest. Hij is alleen iets hoger dan de rest omdat de radiateurbalk iets lager is. Een 8v radiateur is groter, :vertag

    Ik heb een zuigende Spal. Dus aan de uitlaatkant waar normaal ook je fan zit.

    In reactie op: Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups #17356817
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik zoek ook die van een LET

    In reactie op: Radiator c20let in kadett gsi #18163905
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Als het goed is past de XE radiateur wel icm een Spal fan.

    Ik ben zelf met een Kadett turbo bezig met een NE radiateur (dit omdat ik geen 16v radiateurbalk heb) icm een Spal.

    In reactie op: sport nokkenassen #18144661
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik heb geen verbouwtopic.

    Ik heb een 1.3 body genomen (handbak) en die totaal LEEG gestript!
    En op de voorruit na al het glas eruit voor lexaan.

    In reactie op: Verschil in temperatuursensor #18163191
    Mr. Bone
    Deelnemer

    :D , roken als een Benz uit 1934. Hahahahaha.

    Maar ik heb het idd ook een keer gehad met een zwarte in een motor waar blauw in moest.
    Als je 2 nummers heb die alle 2 op een blauwe uitkomen, kan het zijn dat de 1 een nummerwijziging is van de ander en er dus uiteindelijk maar 1 nummer overblijft die dan blauw is.

    Succes

    In reactie op: Oliekoeler C20LET vervangen #18111336
    Mr. Bone
    Deelnemer

    @InjectTheVenom wrote:

    Ik neem aan dat het dan om de blokthermostaat gaat?

    Nee. Het gaat in dit geval om de thermostaat die in die sandwich plate zit. Dit is het tussenstuk waar je oliekoeler leidingen op gaan tussen oliepomp en oliefilter. Deze opent pas als de OLIE 105 graden is, en heb dus niks te maken met de thermostaat van de motor die koelvloeistof regelt.

    In reactie op: Verschil in temperatuursensor #18163185
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Je hebt idd verschillende. Advies; zet dezelfde kleur sensor terug als dat eruit komt.
    Meestal is die blauw.

    In reactie op: Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT #17512200
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Netjes Freek. Goed gedaan. Tijden liegen er niet om.

    :wors

    In reactie op: c20ne start niet meer #18159579
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Krukassensor zou ik ook ff controleren.

    Succes

    In reactie op: Oliefilter met terugstroomblokkering? #18159511
    Mr. Bone
    Deelnemer

    In ieder draai oliefilter zit een terugslagklep. Gewoon een originele pakken van de dealer van €5

    In reactie op: sport nokkenassen #18144656
    Mr. Bone
    Deelnemer

    En zitten ze er al in?

    In reactie op: Manta C20LET (laatste foto update 22 Mei 2016) #17369131
    Mr. Bone
    Deelnemer

    @ Manta-aero: Das een duidelijke uitleg, :thumbup.

    Ik zou het idd zelf ook zonde vinden om een motor die klaar is te lang te laten staan. Als die klaar is wil je hem natuurlijk inbouwen en mee rijden.

    Succes met je project.

    In reactie op: BITBURG 2013 !!!! 1/4 mile & Slalom #17834854
    Mr. Bone
    Deelnemer

    :thumb

    Zie je daar David. En SW, tot de volgende keer.

    In reactie op: Drukgroep C20let #18155609
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Dat snap ik dat je drukgroep het niet houdt, maar dan klopt het toch dat je plaat daar slipt of niet? En dus kokend heet geworden is.

    Je hoort hier niemand zeggen dat we jou auto beter kennen als jou. Het enigste wat gezegt word is dat je drukgroep misschien mede gespettert is door dat die heet is geweest. Omdat je vliegwiel ook zo blauw was door het slippen van je plaat wat volgens jou dan weer kwam omdat je drukgroep het niet hield op de “niet” Drachten banen.

    Heet is die zeker geweest, want je vliegwiel was zo blauw als een ME bus.

    MEER IS ER NIET GEZEGT!!!

    Het is ook logisch dat die standaard drukgroep ergens stopt, zeker met full slicks op de strip.
    En ook dat is lang goed gegaan bij je op banen zoals Drachten. Maar topic starter gaat niet naar de strip en zeker niet met slicks rijden, vandaar dat er geZegt word dat een standaard LET drukgroep voldoende is.

    Ik ga ook niet met full slicks rijden icm fase 3 en een originele drukgroep, maar met semi slicks. Als ik uiteindelijk wel met M&H wil rijden om snellere tijden te rijden, zal ik waarschijnlijk ook een andere versterkte drukgroep nodig heben.

    In reactie op: BITBURG 2013 !!!! 1/4 mile & Slalom #17834851
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Wie gaat er aankomend weekend naar Bitburg?

    In reactie op: Drukgroep C20let #18155607
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Niet alleen aan de hand van foto’s hoor. In deze run hoor je duidelijk dat die tijdens en na je start zwaar slipt. Tijdens het warmroken dan weer niet.

    http://youtu.be/ZO2B-ZFZBcw” onclick=”window.open(this.href);return false;

    In reactie op: Manta C20LET (laatste foto update 22 Mei 2016) #17369128
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Hoezo passen met een proefmotor en niet met DE motor?

    In reactie op: eindelijk gechipped (EDS) maar koppel onderin weg.. #18155720
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik zou contact opnemen met EDS.

    In reactie op: Drukgroep C20let #18155602
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Meestal complete sets idd. Je zou een compleet set voor een leuke prijs op MP moeten vinden ofzo. Dan kan je die drukgroep verkopen en plaat en druklager zelf houden.

    Of je moet die LET plaat die je te koop heb staan op MP, met iemand kunnen ruilen voor een XE plaat. Of is die advertentie niet van jou? Denk het wel aangezien je Patrick heet en uit Beverwijk komt. Er zat zijn iig zat jongens die met een f28 rijden en dus zo plaat kunnen gebruiken.

    Succes

    In reactie op: Drukgroep C20let #18155600
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Voor op straat kan je ook gewoon een XE plaat nemen hoor. Gaat prima. Die platen van die links kunnen ook, alleen zijn ze aardig aan de prijs.

    En ja Servaas, ook die combi met die XE plaat gaat op Bitburg met M&H gewoon goed zonder slip met EDS fase 3. Al ben ik wel met je eens als je een auto puur voor de strip bouwt je beter voor een ander set kan gaan. Maar voor op straat en 2x per jaar Bitburg vind ik het onzin.

    In reactie op: cilinderkop verschil c20xe/c20let waar aan zien #18154695
    Mr. Bone
    Deelnemer

    @Oenatje wrote:

    en waarom doe je dat?

    Om hetzelfde idee te krijgen als snelle nokken in een “gewone” motor.

    In reactie op: Drukgroep C20let #18155596
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Fase 3 gaat ook goed met een komvliegwiel, XE plaat en ern LET drukgroep. Neem aan dat jij ook een komvliegwiel heb aangezien je met een LET drukgroep wil rijden

    In reactie op: cilinderkop verschil c20xe/c20let waar aan zien #18154692
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Alleen de inlaat ja

    In reactie op: motor lichtjes inhouden koude erger dan warme motor #18154696
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Bougie’s, kabels & verdeler of zelfs complete onsteking al eens gecontroleerd/gewisseld/vervangen?

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 767)