Mr. Bone

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 767)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: C20LET koppeling voor heel veel koppel / vermogen #18175780
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Goeie keus, :thumb

    In reactie op: C20LET koppeling voor heel veel koppel / vermogen #18175777
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik zou voor die 2e optie van ccc gaan. Als je dan toch €903 uitgeef voor een koppeling, kan die €150 voor dat versterken er ook nog wel bij. Sowieso krijg je weer wat geld terug als je je eigen set verkoopt.

    Hoe of wat doen ze dat extra versterken dan? Andere drukvingers erin ofzo?

    Wel apart dat het versterken van een xe drukgroep €300 kost en bij die van een let €150

    In reactie op: sport nokkenassen #18144670
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Sowieso die cat cams dan. Die hebben 12 mm lift en die Diblias 11,2.

    Die catcams had een maat van mij. Zijn redelijk dikke stokken, maar een chip op maat is wel een vereiste met deze nokken, helemaal als je er mee op straat rijdt. Stationair is bagger anders. Snap alleen de keuze voor hele dikke nokken niet zo voor iemand die heel af en toe gas geef op straat. Je kan ook een stock xe laten chippen. Ik had ook 174 pk en 232 nm.

    Maar goed, die catcams icm een goeie uitlaat en nog een paar kleine aanpassingen is 185 pk wel haalbaar. Ook deze hebben de versterkte klepveren nodig.

    Succes met je keuze

    In reactie op: sport nokkenassen #18144667
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik zou een stapje terug gaan. Die 2,05 is denk ik net iets “TE”. Meen dat 1,98 mm in bdp een beetje de max was. Zeker als je kop al een keer gevlakt is of ooit nog een keer gevlakt gaat worden. Vergeet met dit soort nokken ook de versterkte klepveren & de verstelbare tandwielen niet he, :vertag !!!

    Maar Risse kan je daar vast en zeker wel meer info over geven.
    Je kan ook Miruni hier op het forum om info vragen, die heb ook zeer veel ervaring met allerlei soorten nokken.

    Succes

    Mr. Bone
    Deelnemer

    Als de plaat verkeerd om zit komt die idd niet vrij. Sterker nog, je kom de brug niet eens af.

    En niet goed gecentreerd??? :wtf
    Als iemand me dat zou vragen nadat ik ze koppeling had gedaan zou ik hem echt keihard uit lachen en zeggen; Je hebt de klok horen luiden, maar weet totaal NIET waar de klepel hangt. Je bak past dan niet eens, al zit die maar een paar mm scheef, :vertag

    Geluid zal idd van het druklager komen. Zo’n zelfde piepgeluid hebben heel veel oudere modellen van Opel ook. Alleen is het dan de kabel.

    Als het niet heel hard en irritant is en hij verder prima ontkoppelt, zou ik het lekker zo laten.

    In reactie op: Corsa_GSI: Corsa B C20LET #17374464
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Succes op Bit.
    Ben benieuwd naar je tijden.

    ENNE, HOU HEM HEEL HE, :vertag

    ;)

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903278
    Mr. Bone
    Deelnemer

    @Corsa16V wrote:

    Ziet er goed en veilig uit, kan niet wachten tot hij klaar is. Goed werk bas!

    Anders ik wel, :wub
    En Bas heb zeker top werk afgeleverd, :thumbup

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903276
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Nee, das geen gezichtsbedrog. Die zit zo hoog omdat er geen dash meer in terug kom en ik hier dus me tellerbak en meters op kan schroeven

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903274
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Thanx Lex. Was idd een aardige job. Maar uiteindelijk helemaal goed gekomen en naar me zin zoals ik hem wil icm onze laskoning, :wors :wors :wors !!!

    Nou alleen nog dalijk dat rek/subframe als de motor erin ligt. Maar daar gaat waarschijnlijk nog wel een klein jaartje overheen.

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903271
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Was idd een zeer geslaagd maar slopend weekend.

    :thumb

    In reactie op: kadett e c20xe itb etc #18173565
    Mr. Bone
    Deelnemer

    :thumb

    Heel veel jongens hebben hem verkeerd zitten. En uiteraard vertel ik je het, zou lullig zijn als eventueel je motor stuk zou lopen en ik niks gezegt zou hebben.

    Een simpel dingentje om het aan te onthouden is: die velsrand van de looprol moet tegengesteld zijn dan die van de spanrol. De spanrol past maar op 1 manier, dus dan spreek het voor zich hoe de looprol moet.

    In reactie op: kadett e c20xe itb etc #18173563
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Je looprol op die c20xe met itb’s zit verkeerd om.
    Die felsrand hoort aan de binnenkant.

    Verder leuke auto’s

    In reactie op: zwarte draad uit ecu eds met dampfrad ? #18172826
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Maar je rijdt met een standaard plat xe vliegwiel?

    Riskant hoor met dat vermogen. Als die spettert is je starterkrans net een cirkelzaag.

    In reactie op: zwarte draad uit ecu eds met dampfrad ? #18172822
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Das een extra massadraad. Sommige hadden drukstoringen met Eds en dan word er een extra massadraad aangelegd.

    In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059519
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Hahaha. Nee, ik bedoelde me eigen motor in het filmpje 2 poste hiervoor op de bank.

    Deze dus:

    Ex motor moet ik eigenlijk zeggen. Hij is inmiddels verkocht en uitgebouwd om plaats te maken voor een LET!

    In reactie op: C20LET veel te hoog stationair #18165540
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ook dat kan je controleren met tech 1. Kan je precies zien wat die sensor doet/ziet/meet.
    Maar dan moet je nog steeds die stekker hebben en een tech 1.

    Als je hem nu uitknipperd, krijg je dan ook een foutcode op die gasklepsensor?

    In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059517
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Het is zeker een mooi hulpmiddel. Ik vind die veerpootbrug ook zeer apart. Is een keer wat anders als altijd maar een ronde.

    :thumb

    In reactie op: E Kadett schutbord restauratie en geometrie wijzigingen!! #18059515
    Mr. Bone
    Deelnemer

    De grootste kracht komt er juist op te staan als je van je gas af gaat, :vertag

    Om bv te schakelen. Op dit punt kantelt je motor het meest. Is op dit fimpje mooi te zien, en dit was al met ruitenkit gevulde steunen. Vandaar PU hars nu.

    http://youtu.be/gJxdlod1VXk” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Trouwens leuke combi dat blauw/rood van je klepdeksel en L-etje, ;)
    Waar heb ik dat toch eerder gezien, :hmmz

    :jerry

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494677
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik rij zelf me tank ook nooit leeg hoor. Verder ziet het er weer netjes uit, vooral die IC.
    :thumb

    Ook die bout ziet er spectaculair uit, mooi gemaakt hoor. king:

    Gaat je radiateur wel passen zover je het kan zien?
    Waarvoor dient dat plaatje achter op je bak?

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494673
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Dus ook geen benzine catchtank?

    Ik ga zelf met een gsi tank rijden icm een Pierburg pomp. Twijfel alleen of ik een benzinecatchtank neem of niet. Niet zozeer omdat ik twijfel over onvoldoende opbrengst, maar meer lucht aanzuigen in bv lange bochten.

    Bij een geblazen motor is het dan gauw over, :vertag !

    In reactie op: sport nokkenassen #18144663
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Keep on posting

    In reactie op: HET KADETT 4X4 TURBO TOPIC : #17494670
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ga je met de standaard gsi benzinetank rijden? En met welke pomp? Of neem je een benzinecatchtank?

    Goed bezig verder hoor. Je gaat aardig snel ook. Voor je het weet kan je rijden.

    :thumb

    In reactie op: B&A Projecten:VW LT C30ne opbouwen. #17903261
    Mr. Bone
    Deelnemer

    Volgende keer ga ik zeker mee naar Sevenum.

    En die plannen die we besproken hebben gaan ook 100% zeker door. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op als me kooi erin zit.

    Mr. Bone
    Deelnemer

    Ik ook!
    Tenminste, met deze regel dan:

    @max wrote:

    Bijna niemand interseert zich voor die zaken die achter de schermen gebeuren maar willen gewoon rijden.

    In reactie op: Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT #17512202
    Mr. Bone
    Deelnemer

    @freek corsa wrote:

    Bij 2800 rpm begint hij spontaan een roling burnout te trekken bij ongeveer 80 km/h :shock: (met platensperr)

    :wors

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 767)