Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vraag het eens bij een bandenboer of zo? Misschien dat dit op kan zoeken of toevallig weet.
Jij ook Cobus en het rest van het forum maak er goed jaar van…
[rquote=1826848&tid=117943&author=VectraDennis][rquote=1826313&tid=117943&author=Motorsmurf]Kan je een uitleg ook vinden in een andere taal dan duits.. Nederlands of engels??
Ik kan er veel meer mee maar heb geen idee hoe.[/rquote]
http://opcomforum.yolasite.com/
[/rquote]
Tnx hier heb ik wel wat aan. Helemaal goed!Kan je een uitleg ook vinden in een andere taal dan duits.. Nederlands of engels??
Ik kan er veel meer mee maar heb geen idee hoe.
Ja geschakelde plus kan je ook pakken van je antenne versterker. Zo hebben ze dat ook bij mij ook gedaan en het werkt .
Gewoon in de stekker erbij steken. Ff meten iig.. Geloof dat dat een geel draadje is uit mn hoofd vandaan.
[rquote=1820289&tid=138776&author=marc1766]heb een nieuwe auto mei 2010 een zafira, en de meters slaan wartaal uit, wat is er inmiddels aan gedaan.
andere inlaat opening wat de lucht beter moet afvoeren
andere tank
andere vlotter
boordcomputer gerest
meters opnieuw afgesteld voor zover dit kanEn nog klopt er niks van, als de meter op E staat en de boordcomputer weigert de actieradius aan te geven dan nog krijg ik een signaal te moeten tanken en gaat er maar 40 liter in de tank terwijl de tankinhoud ( is gemeten ) 58 liter is
wie heeft nog ideeen of suggesties???????[/rquote]
Terug naar de dealer en eisen dat het opgelost word.. Anders zou ik je ook niet kunnen helpen..Ga daar idd maar vanuit… Ik had het zelf ook…
Ik had 3 slechte verstuivers. Dus ook maar alle 4 verstuivers laten reviseren. Al heeft mij dat gelukkig maar 700 euro gekost.
Bij de dealer zou dit 1600 euro zijn.
Iig succes dr mee
De achterkant van de bekleding is gemakkelijk los te krijgen. Aan de onderkant zit een plastic rand daar haakt de bekleding aan vast.
Zo kom je gemakkelijk bij de ophanging. Het is ook niet nodig om de stoel er helemaal uit te halen.
Succes
Ik heb ander halve week geleden de vloerbekleding vervangen van mijn zaf B. Ik ben hier 12 uur mee bezig geweest.
Dus je kan ook al je bekleding eruit halen en kijken of het miss ergens via de bodemplaat naar binnen komt….
origineel gepost door erwin78
Dan gaat ie in noodloop, net als dat ie nu zit!!!Hij is niet in zijn noodloop gegaan… Ik heb alle vermogen gehad maar goed het probleem is opgelost dus hij doet het gelukkig weer!!
De zaf loopt weer als een zonnetje… 700 euro armer…
4 verstuivers gereviseerd en het in en uitbouwen voor dat bedrag… Goeie service daar hoor :thumbup
Zeker een aanrader!!
origineel gepost door alio79
Dan ben je nog goedkoop uit.Ik moet waarschijnlijk ook verstuivers vervangen.
Bij ons (NL -Zuid-Holland) kost het 250 euro ex btw voor een gereviseerde verstuiver excl montage. nieuwe kost 550 ex btw….
dus jij bent nog goedkoop uit….
en ja het schijnt bij alle merken (Merc, VW, BMW) voor te komen (liet een dieselspecialist mij weten).
Ik vond het ook al goedkoop. Maar goedkoper dan dat is er helaas niet.. Iig niet dichter in de buurt.
Website van de mensen is:
http://www.dieseltechniekfriesland.nlorigineel gepost door wim-v6
tja, kan je wel gaan klagen over deze (fiat) diesel.Maar bijna elke moderne diesel heeft met deze dingen te maken helaas.
Komt allemaal door die mileu meuk en regels die er op en aan zitten.
Zelfs bij de Dieselmerken bij uitstek (VW Mercedes BMW) komen deze problemen VEEL voor…
en die kosten ben ik niet bekend mee, excuses hiervoor.
Willem
Ach klagen is een groot woord… Maar je word er niet echt vrolijk van. Het blijft techniek…
Met mijn motor heb ik gewoon mazzel daar heb ik werkelijk nooit wat mee… Op een dooie accu na blijft ie altijd rijden….
6 december 2010 om 21:45 In reactie op: Weigeren linker knipperlicht af en toe….Niemand een idee m #17757927Ik heb zo’n zelfde soort fout gehad.. Als ik de hendel naar beneden tikte dan 1 keer en vervolgens naar een keer of tig proberen bleef ie het doen en de andere keer bleef ie het wel gewoon doen.
Vorige week de computer gereset nu heb ik geen problemen meer.
Ben je er al achter wat het is??
Waar vaar je? of wat doe je op zee???
Grom wat een klote motoren zeg :swear
Nu hebben ze mn leidingen vervangen naar mn roetfilter en hebben ze meteen een lek test gedaan van mn verstuivers. 3 van de 4 slecht en nummer 4 redelijk… Zo word het toch wel een dure motor…
Morgen en anders woensdag ochtend naar oude haske met de auto om mn verstuivers te laten trekken en te laten reviseren. Weer minimaal 700 euro kwijt. Dit is tenminste een stuk goedkoper dan de dealer. Die vraagt voor dezelfde reparatie 1600 euro en dan ook met gereviseerde verstuivers.
Hopelijk heb ik dan ff niks meer met de zaf anders word het wel een dure auto… Moet um nog langer rijden om de kosten er een beetje uit te hebben…..
Is 125 euro ex btw erg goedkoop om je verstuivers te laten reviseren?? Of zijn er nog goedkopere bedrijven??
Je kan het ook testen door je achterruit verwarming aan te zetten. Als je spiegels warm zijn heb je verwarmende spiegels anders niet.
origineel gepost door ZafirB
ik dacht dat alleen cd CDTI motoren gefluit hadden rond 2000 toeren :)Ik heb een 1.9 cdti en ik heb idd een fluitend geluid…
Je kan ook je geschakelde plus op je antenne versterker zetten. Zo is dat met de mijne gedaan….
origineel gepost door rensie73
zafira a doet daar niet aan mee zeker ?Geen idee…
13 november 2010 om 20:20 In reactie op: Waarom hoor ik iedere dag dat OPELS SLOPELS zijn ? #17757181Zelfs google snap het niet :’)
Moet je maar een http://www.slopel-forum.nl intikken :+
Ik weet niet of het past maar ik kan je wel de lengte van de stoelrails vertellen.
Van zo wel de bestuurders stoel als passagiers stoel. 1 rail heeft een lengte van 39 cm en de andere kant is 43 cm.
Hopelijk heb je er iets aan.
Cool dit morgen ook maar eens uitproberen….
Ik vond het ook al irritant dat je idd de motortemp/olietemp niet kon zien….
:wors :wors
Dat zal je wel gewoon los kunnen krijgen. Maar zal wel zeer prijzig onderdeeltje zijn bij de dealer….
Mocht het niet los te verkrijgen zijn zal het alleen een nieuwe/andere zitting worden.
Ik heb daar de laatste paar dagen ook last.. De ene keer doet ie het prima maar de keer daar doet ie het niet… Of er word aangegeven dat er iets staat… de continue piepen…
Als ik de parkeersensor inschakel door gewoon op het knopje te drukken of in de achteruit te schakelen hoor een piep… 1 keer.
Ik denk zelf aan een weigerende sensor.. Alleen waar.
Kijk net op de site van problemcar maar daar kom ik een verhaal tegen over injectoren en common rail systeem. Na lange stilstaan is die terug gelopen van 150 bar naar 0. Is dan wel van een 1.3 maar het zou goed kunnen dat dat hetzelfde probleem is als bij jouw.
-
AuteurBerichten