motormuis012

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 107)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: kadett gte 2.0 #18277538

    nou bij mij zit er dan een 1900 injectie op want ik heb de voorschakel weerstanden maar de injectoren zaten verstopt en de ecu was ook niet goed een andere er op gezet en toen liep hij al beter en van morgen bleek ook nog de elektrische ontsteking storing te hebben wand hij vonkte maar eens in de tienslagen punt ontsteking er weer in en loopt weer als een zonnetje probleem opgelost

    In reactie op: kadett gte 2.0 #18277536

    heb net nog eens naar de injectoren gekeken nu blijkt dat cil 2/3 niet inspuiten van daar dat hij af en toe inhoud en stottert knalt en ploft

    In reactie op: kadett gte 2.0 #18277535

    heb voor de elektrische ontsteking een aparte draad van het contact getrokken heb dit probleem geregen naar montage van vjfak

    In reactie op: kadett gte 2.0 #18277533

    had ik ook al aan gedacht nieuwe kabel getrokken van af contact naar de bobine

    In reactie op: kadett C ruitensproeier kopjes demonteren. #18277128

    gewoon door prikken met een spelt en dan door blazen met lucht [compressor]

    In reactie op: Vraag aan de goeroes: Natrekken cilinderkop #18273724

    ik heb zelf altijd een voor een los en da vast gedraaid zelfs bij mij rally manta nooit problemen mee gehad

    In reactie op: olie probleempje #18273599

    misschien een verkeerde koppakking

    In reactie op: is ”van wezel” plaatwerk c kadett goed passend?? #18270680

    Kijk eens op e-bay naar ATP

    In reactie op: Het nieuwe i200 i240 en 400 topic #17850402

    Zeer zeker een mooie manta

    In reactie op: Verschil remklauw 1.2 vs 1.6 #18268173

    past gewoon achter sr velgen

    gr Ernst

    In reactie op: Mijn eerste Kadett B sedan 2 deurs 1968 project #18254243

    wat moet hier het nut van zijn ???? ik ben redelijk goed bekend met tuning maar van een schuin gevlakte kop heb ik nooit gehoord .

    Ernst :???: :wtf :wtf :wtf

    In reactie op: Project Frankenstein !! #18251969

    je kunt ook een admiraal motor nemen dat is 5.4 Chevy motor met 204 pk standaard.

    Ernst

    In reactie op: Herstel plaatwerk #18264428

    toch lassen dat is de enige en beste oplossing polyester is geen op lossing

    gr
    Ernst

    In reactie op: Wat heb jij vandaag gedaan aan je Kadett ? #18162585

    mijn koni dempers en spax veren verlaging set onder mijn c Kadett gehaald en weer de Oem veren sen Monroe gasdruk dempers gemonteerd.

    In reactie op: Wat heb jij vandaag gedaan aan je Kadett ? #18162582

    mijn c Kadett omgebouwd naar vijfbak.

    gr
    motormuis

    In reactie op: kadett gsi schakelt niet gelijk in 5e versnelling #18257055

    kraakt hij ook met het naar vijf schakelen zoja dan is de singromes ring kapot

    In reactie op: Het nieuwe i200 i240 en 400 topic #17850445

    Dat klopt het is een nette auto en ja het is geen echte i 200 zoals ik al gezegd heb

    In reactie op: Het nieuwe i200 i240 en 400 topic #17850442

    is geen echte i200 zoals ik zo kan zien hoort een zelfde interieur in te zitten als van een i400 en het kenteken klopt ook niet met het bouw jaar.

    In reactie op: Mijn Manta A ''Green Dream" #17659734

    gewoon een zwaardere druk groep nemen of een sport koppelingsplaat maar dan heb je toch ook een zwaardere drukgroep nodig.

    motormuis

    In reactie op: Vroeger #17347405

    ik hoop dat het nu goed is

    motormuis

    In reactie op: Vroeger #17347403

    zoals ik laats al gezegd heb zal nu proberen de foto van de jp-19-gn waar Jan van de Marel in de jaren tachtig mee gereden heeft.

    ik hoop dat dit werkt

    motormuis

    hij is helaas wat klein maar hij staat er nu eindelijk weet niet of hij te vergroten is

    In reactie op: piepende achteras #18247744

    Dat rustig rijden kun je wel vergeten ik reed dan wel geen wedstrijden maar gewoon rustig rijden deed ik ook niet ik had/heb best een zware voet met diverse keren driften door de bochten en sprintjes strekken en donutdraaien het enige wat ik een keer kapot heb gehad was het aluminium staartstuk .

    In reactie op: piepende achteras #18247742

    de achter as van een manta is sterk zat heb zelf ooit een manta 18s gehad waar ik een 400 van gemaakt had met een originele 400 motor met 250PK hier is de as nooit van kapot geweest zat zelfs een sper in van qoufe.

    motormuis

    In reactie op: Vroeger #17347395

    als het goed is heb ik hier nog een foto van op stroese zand bij rallysprint van rally 77 zal hem eens op zoeken en proberen te plaatsen.

    GR
    Motormuis

    In reactie op: Vroeger #17347392

    Jan van de Marel heeft er in de jaren 80 ook rallysprints mee gereden.

    Motormuis

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 107)