Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
3 september 2015 om 20:31 In reactie op: voyageboy’s corsa en stekeltje’s voyage en rekor.. commodore #17985015
de wielen mogen 3 cm uit steken buiten de body als je de body verbreed met spatboardverbreeders mag je daar ook weer 3 cm buiten uit steken
nee geen gereedschap voor nodig kan met je vingers
om goed te kunnen kijken of de ketting nog goed op spanning licht doe je dat door de ketting omhoog te tillen boven op het tandwiel kun je dit boven de tanden uit kunt tillen is of de spanner kapot of de ketting versleten
neem een AP Racing of Helix
misschien blijft de waste gate op staan of is er in je ecu per ongelijk wat veranderd in de afstelling heb ik zelf ook een keer gehad bij een Subaru Impreza GTT
je kunt ook even de temperatuur sensor er uit draaien tot daar koelvloeistof uit komt als ontluchting
ik denk dat je dan de thermostaat er verkeerd om in heb zitten waardoor hij niet open kan gaan
zie je de koelvloeistof ook stromen als de thermostaat er in zit ????
Zoja dan heb je ten alle tijde stroming dus is er niets mis met thermostaat of waterpompwd40 is geen smeermiddel maar kruipolie
bij mijn weten is er geen ruimte om van een vierbak een vijfbak te maken
Aan de originele carburator kun je alleen lucht en benzine verhouding en stationair afstellen , dat kan eigenlijk iedere garage waar nog een oude monteur loopt
je zou op de website van The Autosportcompany kunnen kijken die verkopen weber carburators en stellen ze ook af op de vermogensbank
het kan ook zijn dat de benzine te oud is en dus slecht verbrand je zou er een toe voeging in kunnen doe voor het verbeteren van de benzine kijk eens bij Bardahl op de website die hebben er iets voorweet zo de naam niet meer .
Ik heb de deuren van mijn c kadett van binnen geel gespoten want hij moet geel zwart worden hij is nu groen
Met een gasmengstuk zal hij niet egt zuiniger gaan lopen wand alle auto’s uit die tijd waren niet zuinig op gas
dat water is condens en nee je hoeft en kunt het niet schoonmaken als je pech hebt zou je m een keer moeten vervangen wat ik nog nooit heb mee gemaakt in al mijn jaren dat ik bij opel heb gewerkt.
Dit is een koolfilter voor het afzuigen van benzine dampen deze mogen niet in de buitenlucht komen.
12 april 2015 om 20:14 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,0E motor in Manta / Ascona / …e #17310212volgens mij wel als de stekker maar past
niet alleen bij een kadett maar ook bij een vectra/calibra is er kut bij te kunnen komen .
de poelie moet er wel af want er zit een bout net achter de pomp die krijg je er alleen uit als de poelie weg is . en ik zeg ook niet dat het de schoonheid prijs verdiend maar het is wel een oplossing met een grote slagsleutel kom je er ook niet tussen je komt er uberhoubd niet met een slagsleutel tussen en met een verlengstuk of kruiskoppeling verlies je sowieso kracht en is het gevaarlijk want een kruisstuk slaat de dop er af en die fliegt ongecontroleerd door de lucht.
ten eerste deze motor heeft geen riem maar een ketting en ten tweede ook een riem verspringt niet zelfs dealers doen het op deze manier daar heb ik het ook geleerd heb zelf bij opel gewerkt gehad
de distributie verspringt hier niet door maar als de motor aanslaat direct weer uitzetten. en warm stoken dan kun je ook gelijk een nieuwe poelie kopen want dan is je trilling demper is van rubber dus kapot.
Klinkt misschien raar maar een dop met lang verlengstuk die op de grond rust en dan de motor starten gegarandeerd dat de bout los gaat heb ik al diverse keren gedaan.
het lijkt wel of er een stuk uit de kap is gehaald door iemand zelf dus niet origineel op de verdeler kan ik niet zien of daar een bult zou zitten voor de uitsparing
mooi om te weten
:wtf -
AuteurBerichten