Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ik had in mijn 400 de originele sierlijst pas gemaakt waar door je eigenlijk bijna geen spleet meer had.
ik heb zelf in een manta met een 5 getrach de automaat as van een manta gebruikt gaat prima want hij gaat toch een 5bak gebruiken
record as gaat niet passen je kunt beter een automaat as van een Ancona of manta
gebruikenlouwe heeft gelijk als je een originele irmsher set heb is de bumper recht van onder ook is het materiaal een millimeter of 4 dik ter wijl andere sets hoog it 1milimeter dik zijn.
23 november 2015 om 09:25 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684815oké ik was in de veronderstelling dat er elektrisch gaspedaal opzat
23 november 2015 om 04:48 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684813dat wordt dan een nieuwe ik dacht RW arm en dan laten in programmeren en klaar ben je
ff op ebay kijken of bij de plaatselijke automaterialen zaak.
op de foto is een platen sper
een wokkel sper is een stuk goedkoper dan een platen sper een platen sper komt al gouw op een 1500 euro voor een gebruikte ,wat ze nieuw kosten zou ik zo niet weten tegenwoordig
ook met een quaife torsen draaien de wielen de zelfde kant op , ik heb zelf een quaife torsen in mijn c kadett en draaien de wielen de zelfde kant op
maakt niet uit hoeveel sper je hebt beide wielen moeten de zelfde kant op draaien
24 oktober 2015 om 20:11 In reactie op: Welke stof is er gebruikt op 400 stoelen Manta Ascona #17861389moet je kijken onder opel onderdelen op ebay
je zou er een retour op de tank kunnen lassen alleen is dit super link van wegen explosie gevaar door de benzine damp
daar had ik geen last van paste precies
13 oktober 2015 om 16:33 In reactie op: voyageboy’s corsa en stekeltje’s voyage en rekor.. commodore #17985022wat betreft de stalen gevlochten remleiding dat is voor de apk geen probleem en Pu bussen ook niet is toe gestaan
ik heb het ooit gedaan met een extra kruiskoppeling
een revisie bedrijf zou dat moeten weten dus ik zou zegen vraag het daar eens nav.
28 september 2015 om 10:22 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684784daar licht alleen een kunstof tunneltje over heen
27 september 2015 om 20:13 In reactie op: Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems* #17684782bij Subaru imperza’s liggen de brandstof leidingen ook binnen door af fabriek dit alleen lang de tunnel
het hoeft maar een heel klein beetje te zijn ik heb het zelf ooit gehad smorgens slecht lopen voor een paar min toen ik de kop er af haalde bleek ik een scheurtje te hebben tussen het bougie gat en een van de kleppen ik meen de uitlaat klep, dus het kan echt ook ik heb nooit witte rook gezien.
lekke kop of koppakking dan staat er morgens wat water op een zuiger vandaar dat hij koud slecht loopt.
even op ebay kijken onder opel oldtimer onderdelen daar worden ze nog wel aangeboden
dat is ook de plek bij manta/ascona b de plaats
maakt niet uit want de las leg je aan de buiten zijde op de kop van de spanner je moet er ook een gat in boren en dat een lange bout met moer op lassen met de bout zorg je er voor dat de spanner beperkt word in het terug drukken door de ketting .
klopt heb ik ook wel eens gedaan voor al bij mijn manta 400
-
AuteurBerichten