Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
schokdempers gaan ongeveer 60 tot 80000 mee
bij een warme motor kun je damp vorming krijgen in de carburateur en ik vermoed dus dat dat bij jou gebeurt
waarschijnlijk een benzine probleem
op kenteken bij je plaatselijke auto materialenzaak bestellen dan krijg je van zelf de goede soms hebben ze je chassis nummer nodig
het lijkt mij niet dat het origineel opel is
waarschijnlijk een achteraf in gebouwd schakelaar kan bij voorbeeld van een alarm zijn of zo iets
dat kan een commodore senator monza of zelfs een opel blitz zijn daar zijn ze allemaal in geleverd geweest
alleen g12 cooland kun je mengen met blauw en of groen kleurloos bestaat niet het zal wel water zijn wat er nu in zit
dat is in zekere zin wat de gek er voor over heeft ;-)
dat hang een beetje van de staat af maar zoals je hem beschrijft zou ik zeggen rond de 4000 euro maar het kan ook zomaar zijn dat er iemand er meer voor zou willen betalen , je kunt hem natuurlijk ook laten taxeren dan weet je meer
ik denk dat hij veel te rijk staat afgesteld of dat er injectoren lekken als hij tenminste injectie heeft want dat heb je niet vermeld
ik gebruik brunox heb daar eerst de mee in gespoten en laten drogen en toe waxoli ml roest preventie
//opel-forum.nl/forums/topic/corsa-d-dashboard-demonteren/ hier staat beschreven hoe het moet
dat was de zelfde melding die ik ook had licht dus waarschijnlijk aan een verkeerde com poort een kennis van mij heeft de juiste com poort geinstaleerd en hij werk super
ff google op versnellingspook afstellen corsa D
schakelmechanisme moet opnieuw afgesteld worden is in principe niet zo moeilijk op de bak boven op aan de radiator kan zit een druk stift en in de auto onder de pookhoes als je de pook in de achteruit zet kun je een 6mm boortje in een gat duwen en dan kun je de stift in de bak in drukken dan onder de auto de 8mm bout los draaien en weer vast dan is alles afgesteld
het kan zijn dat je niet de juiste com poort gebruik dat heb ik ook gehad met een clone gehad
uitlaat ophang rubber
het is maar de vraag of die motor nog wel te reviceren is omdat er te veel roest in de cilinders zit ???
waarschijnlijk een slecht contact op de motor of schakelaar kan natuurlijk ook nog een draadbreuk zijn
c20xe kun je er zo inhangen je heb dan nog wel een andere benzinepomp nodig namelijk een elektrische pomp die komt dan dan onder de auto boven de achter as en je moet als ik het goed heb een retourleiding monteren en een andere benzine tank
de carter heeft inderdaad geen pakking maar speciale vloeibare pakking er zijn meerdere opels die vloeibare pakking hebben
die zit gewoon in gehaakt als je hem iets optil en dan naar je toe trek komt hij uit de haken wel ff de touwtjes los halen die zit om de knop
als je een laag verbruik wilt dan moet je de webers er af halen en terug gaan naar de standaard carburateur want met dubbele webers ga je dat niet reden
romijn in renswoude heeft ze gebruikt of edelschmiede ps autoteile splendit parts of atz autoteile om er maar een paar te noemen hebben ze nieuw
-
AuteurBerichten