Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
die 80pk zou wel eens een twinpoort kunnen zijn en de 70pk een gewone wat die 86pk is weet ik niet
ik zou gewoon een nieuwe klepdeksel pakking er tussen doen en je kunt gewoon de 10w40 gebruiken die 5w30 is eigenlijk voor koude landen zoals Noorwegen Zweden Finland enzovoorts
ik heb er wel een op mijn tomtom en daar reageert hij heel traag of hij reageert helemaal niet op je vinger maar of dat ook met een radio zo is weet ik niet
14 september 2021 om 21:28 In reactie op: Aftermarket radio blijft aan zonder sleutel in contact. #18436833op de orginele stekker constante plus omwisselen met de geschakelde plus dan is het probleem op gelost
jij bend ook semi profesioneel
de dealer heeft Tech 2 ik denk niet dat er iemand voor de hobby 8000 euro uitgeeft voor een tech 2
dat is zeer gevaarlijk als dat losbreekt slaat je wiel naar achter weg dus ik zou een nieuw subframe er op zetten en die eerst goed tegen roest behandelen
kan het zijn dat er ook een sensor in het carter zit zo ja dan is dat een olie kwaliteids sensor als de olie te veel vervuild is gaat er ook het lampje van de olie branden soms zit daar een storing in
11 juli 2021 om 20:56 In reactie op: Corsa B 1.2 ecotec valt uit en start niet bij warme motor? #18425847het zou kunnen dat het bdp sensor is en die kun je makkelijk zelf vervangen het is 1 boutje volgens mij voor op het motorblok het enige wat lastig kan zijn is de sensorkabel er tussen uit te krijgen weet het zo niet presies meer
record heeft een donut aan de bak gehad op een schuifstuk maar je kunt ook een r25/r28 bak gebruiken daar zit ook een hydroulise koppeling op
uit laten lezen dan weet je het want gissen is missen
16 april 2021 om 20:57 In reactie op: opel cih 2.2 krukas met 2,4 drijfstangen in een 2,0 motor #18417315de slag van een 2,2 is langer dan die van een 2,0 dus is de krukas ook anders
die klots zo als je dat noemt is er om hinderlijke trillingen te absorberen en ja die zou ik wel terug plaatsen als ik jou was
ik lees graag mee dit zelfde is mij ook een paar keer overkomen via opcom uitlezen heeft ook niks uit gehaald ik ben geïnteresseerd wat het probleem is en of er iemand weet wat het is
de kachel radiator kan verstopt zitten of er zit lucht in het systeem of de waterpomp pompt niet genoeg meer omdat het schoepenwiel doordraait op het asje
bedankt ik heb hem al gevonden
ik bedoel natuurlijk in de auto HAHA
ga eens bij autobedrijf Romijn in Renswoude in formeren die kunnen je zeker helpen , dat type blok licht ook in astra f vectra A calibra omega A frontera A
spuit er eens wat silicone op als het dan weg gaat slipt de mulrieriem dus dan strakker zetten als je de riem een kwart slag kunt draaien is hij op de goede spanning
de voorschakel weerstand misschien niet goed of het dubbel relay
dat hij niet helemaal goed loopt komt doordat je de lucht omloop niet heb aangesloten op de juiste manier volgens mij
misschien een draadbreuk geweest die ze dus buitenom gerepareerd hebben
als je gewoon een cih twee liter motor heb hoef je geen andere carter pan te hebben wel heb je een andere voor en achter as nodig
een droog gelopen lager van je waterpomp ik zou hem vervangen maar dan ook gelijk de distributieriem want die drijft de waterpomp aan als het geen x1.2xel motor is want die heeft een ketting en kun je de waterpomp zo vervangen
het zou best kunnen dat de meter niet juist werkt maar je zou ook eens met je infrarood meter op de radiator meten welke temperatuur meet of dat je de weerstand van je sensor eens meet zowel warm als in koude toestand
-
AuteurBerichten