Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
zodat de gasklep ook daadwerkelijk werkt als je op het gaspendaal trap het is namelijk een elektrisch bediend gaspendaal en gasklep en die werken via de computer in de auto
kijk hier maar eens op de site Opel – Classic-parts.com
ik denk dat de schakelstang opnieuw afgesteld moet worden , dat kun je zelf doen als je handig bent doe mij maar een pb als je info wild hebben
11 december 2024 om 19:41 In reactie op: Welke motorolie voor de Opel Corsa E 1.0 Turbo (66kW/90PK) ? #18556003ik zou dat nemen wat de dealer voorschrijft die hebben de juiste info van de fabriek voor ons klimaat in nederland
9 december 2024 om 19:49 In reactie op: Welke motorolie voor de Opel Corsa E 1.0 Turbo (66kW/90PK) ? #18555988dat kan te maken hebben of de auto in een koud of warm land wordt verkocht in koude landen heb je dunnere olie nodig bij koude start dan in warme landen of zoals nederland een middelmatige klimaat is
de led lampen er weer uit halen kijken of je achterlichten het dan weer doen als dat zo is kun je geen led lampen gebruiken je auto heeft een canbus systeem dat zijn een soort van computers die met elkaar communiseren en dat wordt waarschijnlijk verstoord door de led lampen
25 september 2024 om 20:42 In reactie op: Distributieketting vervangen en nog steeds tikkend/ratelend geluid #18555031terug gaan naar de garage je hebt garantie op het arbeid het lijkt dus dat ze het gevraagde probleem niet hebben op gelost
je kunt dat ook krijgen als je veel korte stukjes rijd en de motor niet goed warm wordt dus condens in de olie
ik zou de dubbelzuiger klauw van een 1,6 of 2,0 gte pakken die voldoen ruim
dat is de ophanghaak van de achterste uitlaatdemper je schijnt deze ook te missen zoals ik op de foto kan zien
Bardhal olie stopleak
ja er zijn meerdere as overbrengingen ik zal ff een keer kijken welke dat precies zijn
kijk eens wat de laad spanning is misschien zit daar het probleem als die te hoog wordt tijdens het rijden of verhoogt toerental
dat kun je tegenwoordig eigenlijk alleen goed doen via de diagnose apparaat of bij een dealer
goed schoonmaken en dan terug gaan er is dan niks te zien
dat kan een grundig zijn daar zijn diverse type van standaard geweest
ik denk dat het deels een kwestie van smeren en op nieuw afstellen is van de kabel onder de kap
als je zegt dat het hoger weg komt dan moet je toch gaan denken dat de voorruit het probleem is misschien is die ooit eens vervangen en niet goed geplaatst
het water komt via de zwarte bak dat is een zekeringenkast daar komt het water door de auto in
ik zou de bobine maar vervangen ivm lek spanning bij belasting dit komt door de afgebroken stukken van de isolatie
Opel zegt dat er max 1 liter op 1000km mag verbruiken
dat heeft niks met een jonge auto te maken je kunt binnen een half uur de koppakking er uit blazen het gaat dus om de behandeling van de auto
die kun je gewoon bij brezan of een dergelijke zaak
er zal een aansluiting anders zijn in je nieuwe instrumentenpaneel waardoor er op het relais spanning komt waardoor deze zoem
het can zijn dat dit via opcom aan te passen is , ik denk niet dat het uit te zetten is via de radio menu
-
AuteurBerichten